Nee gewoon de rest van je salaris ook terug laten boekenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:06 schreef MG_13 het volgende:
Zie net op m'n loonstrook dat ik de benzine deels zelf heb betaald voor een rit waarvoor ik moest tanken!![]()
Daarnaast heb ik meer gewerkt dan op m'n loonstrook staat. Totaal heb ik ruim ¤8 te weinig, niet echt een ramp, maar toch, ze hebben hun werk niet goed gedaan!
Moet ik hier nu over klagen?
Als student Journalistiek loop ik nu stage bij Autowereld.com. Uiterst leerzaam hierzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Uiteraard wil ik foto's zien! Maar wat studeer je dan en wat voor stage volg je? Maakt me wel nieuwschierig
Ik heb dat een keer gehad met een gare Master.. Toen mocht ik onderweg niet stoppen omdat ik die onderbreker niet mee mocht nemen. Ik wist toen niet dat er wel een marge zat ingebouwd zodat je eventueel opnieuw kan starten, dus ik zat echt niet relaxt in de auto. Hij liep echt heel klote en bij ieder stoplicht liet ik een zwarte wolk achter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:06 schreef Fiorano het volgende:
Het is feest vandaag, bus voor leeuwarden - almere heeft een lekke linker voorband en de start onderbreker druppel is niet aanwezig.
Haha lachen. Moest ook sowieso getankt worden en als ik zag hoe dat ding eruit zag vraag ik me af of ik überhaupt almere gehaald had.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:28 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad met een gare Master.. Toen mocht ik onderweg niet stoppen omdat ik die onderbreker niet mee mocht nemen. Ik wist toen niet dat er wel een marge zat ingebouwd zodat je eventueel opnieuw kan starten, dus ik zat echt niet relaxt in de auto. Hij liep echt heel klote en bij ieder stoplicht liet ik een zwarte wolk achter.
Het laatste stuk is een lange baustelle, dus succesquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:44 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Die 1.5 gaat best prima geloof ik! Die 1.2 zal wel weer zo'n loom eco hok zijn. Via DE is wel 25 minuten langer, zien of de daar wat van kunnen inlopen.
En maar hopen dat er niet te veel baustelles zijn!
Klopt, kilometer of 8 gok ik zo. Viel opzich mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:51 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het laatste stuk is een lange baustelle, dus succes
Haal de naam van de leasemij weg, dat is niet gewenst.quote:
En dan quote je zijn post? Handig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef Babananana het volgende:
[..]
Haal de naam van de leasemij weg, dat is niet gewenst.
Dan inname, want de leasemij neemt de auto in van de klant.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:44 schreef Jeroen_S. het volgende:
Thanks. Ik haal het weg, even uitvogelen hoe zit op mobiel. Maar is niet van klant naar klant maar dus van klant naar leasemij. Weet je t dan ook?
Foutje, hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |