Dat is hemelsbreed vrij dicht bij elkaar, maar met het OV echt een klotestuk geloof ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:22 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Beide adressen in de haven, Jan van Galenstraat en de Havenstraat. Maandag geen ritten nee.
En laat het weer nu weer net niet elke dag hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tja, hier niet, en laat Schiedam nou net aan mijn 'hier' grenzen
Dat gelukkig niet neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:10 schreef RTS91 het volgende:
[..]
En laat het weer nu weer net niet elke dag hetzelfde zijn
Ach ja, ik zie het wel, tijdens mijn stage ben ik elke dag van 7.15 tot 19.15 van huis, dus over het algemeen ben ik in het weekend alleen maar aan het slapenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:14 schreef RTS91 het volgende:
Zondag wordt een mooi dagje anders, dinsdag ziet er ook al wat beter uit.
Uiteraard wil ik foto's zien! Maar wat studeer je dan en wat voor stage volg je? Maakt me wel nieuwschierigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:22 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Stage :-) Weet nog niet welke uitvoering, zal de 1.6 wel worden denk ik..
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag 5 jaar m'n rijbewijs, straks even bumperklevend met 160 over de snelweg rijden terwijl ik een extra.biertje neem dus.
Ik denk dat je in Lelystad in de regio Almere zit bij EW. Je begint bijna altijd in je woonplaats of anders dichtbij je woonplaats. Er is vrijwel altijd een bus in de buurt en anders wel op 30 minuten lopen (dat komt dus wel eens voor). Daarnaast willen ze dat je 1 dag per week beschikbaar bent, maar als dat af en toe niet zo is hoor je daar niks van.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:54 schreef Denaamdiejewistdatzoukome het volgende:
Hallo allemaal! Speciaal voor dit topic een account aangemaakt, heb al een aantal topics meegelezen maar ik zit nog met een paar vragen waarop ik op de website van Easyway niks kon vinden (Excuus als ze al eerder gesteld zijn).
Ik zit er zelf over te denken om te solliciteren in de regio Zwolle (woon zelf in Lelystad), is er een maximum aantal kilometer dat je vanaf je huis reist? Dat ik bijvoorbeeld niet vanuit Flevoland met het OV naar Limburg moet om vanuit daar een auto naar Groningen te rijden. En hoe zit het met het OV als er geen bus in de buurt is? Hoorde van een vriend dat je dan een vergoeding voor een taxi krijgt, hebben mensen hier ervaring mee? Ben je verplicht om iedere week 1 beschikbare dag aan te geven? Weet namelijk niet of dit altijd mogelijk is i.v.m tentamens.
Sorry voor de lange post, hoop dat iemand me een beetje wijzer kan maken :p
Super, dankjewel! Zal deze week eens het sollicitatieformulier invullen en kijken wat er van komt. Iemand nog tips voor de sollicitatie en de rijtest? Lijkt me niet al te ingewikkeld als ik de website zo bekijk, moet alleen wel 2.5 uur reizen naar Bredaquote:Op zondag 19 mei 2013 12:58 schreef Viezze het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je in Lelystad in de regio Almere zit bij EW. Je begint bijna altijd in je woonplaats of anders dichtbij je woonplaats. Er is vrijwel altijd een bus in de buurt en anders wel op 30 minuten lopen (dat komt dus wel eens voor). Daarnaast willen ze dat je 1 dag per week beschikbaar bent, maar als dat af en toe niet zo is hoor je daar niks van.
Je weet wel wat de functie inhoudt?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:05 schreef Denaamdiejewistdatzoukome het volgende:
[..]
moet alleen wel 2.5 uur rijzen naar Breda
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef Viezze het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie verder oude topics, die vraag is al 1000 keer voorbij gekomen.
Als je daar nu al zo op reageert, zou ik lekker vakkenvuller worden ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 13:05 schreef Denaamdiejewistdatzoukome het volgende:
[..]
moet alleen wel 2.5 uur reizen naar Breda
Heb niks tegen reizen met het OV hoor, zag op de reisplanner alleen dat het met de fyra gaatquote:Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als je daar nu al zo op reageert, zou ik lekker vakkenvuller worden ofzo
Nou ja, wen er maar aan. Ik heb eens vier dagen achter elkaar Sittard - Groningen met OV gedaanquote:Op zondag 19 mei 2013 13:32 schreef Denaamdiejewistdatzoukome het volgende:
[..]
Heb niks tegen reizen met het OV hoor, zag op de reisplanner alleen dat het met de fyra gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |