abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126636274
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:22 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Beide adressen in de haven, Jan van Galenstraat en de Havenstraat. Maandag geen ritten nee.
Dat is hemelsbreed vrij dicht bij elkaar, maar met het OV echt een klotestuk geloof ik :')

Maar ja, Schiedam is sowieso natuurlijk maar een kutstad, Vlaardingen is veul beter :7
pi_126636625
Beide steden ;(

Maar het is ongeveer een half uurtje lopen, dat is nog wel te doen.
pi_126636698
Niet met dat kutweer dat het nu is :P
pi_126640640
Het is hier al de hele dag droog ;)
pi_126643287
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:45 schreef RTS91 het volgende:
Het is hier al de hele dag droog ;)
Tja, hier niet, en laat Schiedam nou net aan mijn 'hier' grenzen
pi_126643367
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:07 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Tja, hier niet, en laat Schiedam nou net aan mijn 'hier' grenzen
En laat het weer nu weer net niet elke dag hetzelfde zijn ;)
pi_126643400
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:10 schreef RTS91 het volgende:

[..]

En laat het weer nu weer net niet elke dag hetzelfde zijn ;)
Dat gelukkig niet nee :P Maar ik heb nog geen berichten gehoord dat het gaat opknappen de komende dagen ;(
pi_126643520
Zondag wordt een mooi dagje anders, dinsdag ziet er ook al wat beter uit.
pi_126644344
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:14 schreef RTS91 het volgende:
Zondag wordt een mooi dagje anders, dinsdag ziet er ook al wat beter uit.
Ach ja, ik zie het wel, tijdens mijn stage ben ik elke dag van 7.15 tot 19.15 van huis, dus over het algemeen ben ik in het weekend alleen maar aan het slapen :D
pi_126644406
En weer opweg naar huis. Die Sprinter vanochtend bleek zo'n enorm gevaarte met laadbak te zijn. Zo'n teruggekeurde vrachtwagen met, op papier, nog een laadvermogen van 600kg :')
Daar boden ze me aan om me even naar de bus te rijden. En daar was ik wel blij mee, deuren van de auto zaten nog niet dicht en het begon keihard te regenen.
Daarna nog een Aygo naar het noorden gebracht. Voor het eerst gereden in zo'n drieling autootje. Beter dan ik had verwacht. Maar vanaf de 3e versnelling is elke vorm van trekkracht totaal verdwenen.
Dinsdag ook weer 2 ritten. Heerenveen - Breda in een Transit connect (vermoed van de post). En Rotterdam - Nieuwegein - Genemuiden in een A3 cabrio. Die wordt halverwege klaar gemaakt voor de nieuwe klant, waar ik 'm vervolgens heen breng.
Hoop wel op goed weer. Afgelopen dinsdag had ik een Togra cabrio die in werkelijkheid een C70 bleek (leuke upgrade). Zat nog heel erg te twijfelen om het dak open te gooien. Had er vanaf gezien en halverwege de rit kwam er toch een plens/hagelbui uit de lucht. Hoop dus dat ik volgende week wel even open kan rijden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:22 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Stage :-) Weet nog niet welke uitvoering, zal de 1.6 wel worden denk ik..
Uiteraard wil ik foto's zien! Maar wat studeer je dan en wat voor stage volg je? Maakt me wel nieuwschierig ;)
pi_126644875
bah wordt er echt moedeloos van, weer helemaal niks
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:34:27 #262
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_126651002
Zo, terug van m'n ritje Leusden - Den Haag, er bleek een maandvoorraad regen naar beneden te komen. Was redelijk chaotisch op de weg, ook nog 2 auto's op elkaar geklapt (kop-staart). Gelukkig kon ik in Den Haag zo op de tram stappen, want het hoosde echt enorm. Morgen mag ik 3 uurtjes parkeerbegeleiding verzorgen met een collega :z
pi_126659078
Haha was me het ritje weer wel vandaag.. nieuwe Clio ophalen bij WhiteBridge in Den Haag. Ze hebben daar een stuk of 80 balies en meestal moet ik drie kwartier wachten tot ze de sleutel gevonden hebben, dus zo ook nu. Ondertussen was er een mede AR'er aangekomen die dezelfde auto kwam ophalen :')... uiteindelijk mocht ie een stuk met mij meerijden...ahfijn. Bij aankomst bleken ze de auto niet te kunnen gebruiken omdat ie flinke schade had :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:13:24 #264
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_126686596
Tijdens de parkeerbegeleiding vertelde ik iemand dat ik normaalgesproken eigenlijk chauffeurswerk doe. Dat leek meneer wel wat: zometeen even toeren in een Cayenne :)
pi_126718284
Vandaag 5 jaar m'n rijbewijs, straks even bumperklevend met 160 over de snelweg rijden terwijl ik een extra.biertje neem dus.
pi_126718466
Hallo allemaal! Speciaal voor dit topic een account aangemaakt, heb al een aantal topics meegelezen maar ik zit nog met een paar vragen waarop ik op de website van Easyway niks kon vinden (Excuus als ze al eerder gesteld zijn).

Ik zit er zelf over te denken om te solliciteren in de regio Zwolle (woon zelf in Lelystad), is er een maximum aantal kilometer dat je vanaf je huis reist? Dat ik bijvoorbeeld niet vanuit Flevoland met het OV naar Limburg moet om vanuit daar een auto naar Groningen te rijden. En hoe zit het met het OV als er geen bus in de buurt is? Hoorde van een vriend dat je dan een vergoeding voor een taxi krijgt, hebben mensen hier ervaring mee? Ben je verplicht om iedere week 1 beschikbare dag aan te geven? Weet namelijk niet of dit altijd mogelijk is i.v.m tentamens.

Sorry voor de lange post, hoop dat iemand me een beetje wijzer kan maken :p
pi_126718614
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag 5 jaar m'n rijbewijs, straks even bumperklevend met 160 over de snelweg rijden terwijl ik een extra.biertje neem dus.
_O-

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:54 schreef Denaamdiejewistdatzoukome het volgende:
Hallo allemaal! Speciaal voor dit topic een account aangemaakt, heb al een aantal topics meegelezen maar ik zit nog met een paar vragen waarop ik op de website van Easyway niks kon vinden (Excuus als ze al eerder gesteld zijn).

Ik zit er zelf over te denken om te solliciteren in de regio Zwolle (woon zelf in Lelystad), is er een maximum aantal kilometer dat je vanaf je huis reist? Dat ik bijvoorbeeld niet vanuit Flevoland met het OV naar Limburg moet om vanuit daar een auto naar Groningen te rijden. En hoe zit het met het OV als er geen bus in de buurt is? Hoorde van een vriend dat je dan een vergoeding voor een taxi krijgt, hebben mensen hier ervaring mee? Ben je verplicht om iedere week 1 beschikbare dag aan te geven? Weet namelijk niet of dit altijd mogelijk is i.v.m tentamens.

Sorry voor de lange post, hoop dat iemand me een beetje wijzer kan maken :p
Ik denk dat je in Lelystad in de regio Almere zit bij EW. Je begint bijna altijd in je woonplaats of anders dichtbij je woonplaats. Er is vrijwel altijd een bus in de buurt en anders wel op 30 minuten lopen (dat komt dus wel eens voor). Daarnaast willen ze dat je 1 dag per week beschikbaar bent, maar als dat af en toe niet zo is hoor je daar niks van.
pi_126718806
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:58 schreef Viezze het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ik denk dat je in Lelystad in de regio Almere zit bij EW. Je begint bijna altijd in je woonplaats of anders dichtbij je woonplaats. Er is vrijwel altijd een bus in de buurt en anders wel op 30 minuten lopen (dat komt dus wel eens voor). Daarnaast willen ze dat je 1 dag per week beschikbaar bent, maar als dat af en toe niet zo is hoor je daar niks van.
Super, dankjewel! Zal deze week eens het sollicitatieformulier invullen en kijken wat er van komt. Iemand nog tips voor de sollicitatie en de rijtest? Lijkt me niet al te ingewikkeld als ik de website zo bekijk, moet alleen wel 2.5 uur reizen naar Breda :N
pi_126718832
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:05 schreef Denaamdiejewistdatzoukome het volgende:

[..]

rijzen
:') :') :') :') :') :')

Zie verder oude topics, die vraag is al 1000 keer voorbij gekomen.
pi_126718895
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:05 schreef Denaamdiejewistdatzoukome het volgende:

[..]
moet alleen wel 2.5 uur rijzen naar Breda :N
Je weet wel wat de functie inhoudt?
pi_126718933
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef Viezze het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :')

Zie verder oude topics, die vraag is al 1000 keer voorbij gekomen.
8)7

Zal even gaan rondkijken, dank
  zondag 19 mei 2013 @ 13:31:55 #272
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_126719659
quote:

[..]

moet alleen wel 2.5 uur reizen naar Breda :N
Als je daar nu al zo op reageert, zou ik lekker vakkenvuller worden ofzo :')
#26 || Luciano da Silva
pi_126719688
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Als je daar nu al zo op reageert, zou ik lekker vakkenvuller worden ofzo :')
Heb niks tegen reizen met het OV hoor, zag op de reisplanner alleen dat het met de fyra gaat
  zondag 19 mei 2013 @ 13:54:15 #274
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_126720423
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:32 schreef Denaamdiejewistdatzoukome het volgende:

[..]

Heb niks tegen reizen met het OV hoor, zag op de reisplanner alleen dat het met de fyra gaat
Nou ja, wen er maar aan. Ik heb eens vier dagen achter elkaar Sittard - Groningen met OV gedaan :')
#26 || Luciano da Silva
pi_126720867
Zie net op m'n loonstrook dat ik de benzine deels zelf heb betaald voor een rit waarvoor ik moest tanken! :(

Daarnaast heb ik meer gewerkt dan op m'n loonstrook staat. Totaal heb ik ruim ¤8 te weinig, niet echt een ramp, maar toch, ze hebben hun werk niet goed gedaan!

Moet ik hier nu over klagen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')