Je wordt niet aangenomen zonder week ov. In de vakantie reis je met korting, de kosten die je dan maakt zul je voor moeten schieten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:53 schreef stripe het volgende:
Graag wil ik solliciteren bij EW. Hoe zit het echter met de Ov. Chipkaart? Ik heb nu een weekend Ov. Die ik niet meer om kan zetten naar een week OV. Ook in de vakantie telt de week Ov. Niet. Hoe gaat EW hier mee om?
Printscreen van je internet bankieren? Als je van te voren ff gebeld had zal het wel geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:39 schreef dery1990 het volgende:
Oneee, ik moest vandaag bijtanken. Dus ik naar een onbemande Esso. Pakt die automaat mijn Essocard niet, iets wat normaal wel altijd werkt... Daarna dus voorgeschoten met eigen pinpas... maar print dat ding geen bon uit!![]()
Nu heb ik dus geen bon. Terwijl ik wel 20 liter moest tanken voor 37 euro! Maandag maar ff bellen.
Je moet bij zo'n automaat na de tijd de bon halen!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:39 schreef dery1990 het volgende:
Oneee, ik moest vandaag bijtanken. Dus ik naar een onbemande Esso. Pakt die automaat mijn Essocard niet, iets wat normaal wel altijd werkt... Daarna dus voorgeschoten met eigen pinpas... maar print dat ding geen bon uit!![]()
Nu heb ik dus geen bon. Terwijl ik wel 20 liter moest tanken voor 37 euro! Maandag maar ff bellen.
Dan tank je toch ergens anders? Ik ga nooit naar onbemande pompen voor AR.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:39 schreef dery1990 het volgende:
Nee, maar jij moet bij AR sowieso alles voorschieten. Bij EW krijg je Esso-tankpas.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef Babananana het volgende:
[..]
Dan tank je toch ergens anders? Ik ga nooit naar onbemande pompen voor AR.
Op de AR website staat dit:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:39 schreef dery1990 het volgende:
Bij AR moest ik alles voorschieten. Maar dan had je het wel de volgende week al terug.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had daar ook altijd zo'n grafhekel aan. Voorschieten
Ja, bij AR krijg je per week betaald, EW nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij AR moest ik alles voorschieten. Maar dan had je het wel de volgende week al terug.
Ik denk dat ze dat half jaar gewoon meerekenen, want je hebt wel rijervaring zo. Probeer het, ik geef je een goede kans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |