Ja, bij AR krijg je per week betaald, EW nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij AR moest ik alles voorschieten. Maar dan had je het wel de volgende week al terug.
Ik denk dat ze dat half jaar gewoon meerekenen, want je hebt wel rijervaring zo. Probeer het, ik geef je een goede kans.quote:
Ik snap dat ook nooit. Die gasten hebben altijd de verwarming aan lijkt welquote:Op maandag 6 mei 2013 15:49 schreef Fiorano het volgende:
Tering, alle bussen lijken wel ovens. Zweet me kapot. 508 opgehaald, had een vangrailtje mee gepakt...
Über irritant vind ik dat.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit. Die gasten hebben altijd de verwarming aan lijkt wel
Duidelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 17:18 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Eigenlijk altijd. Ook wat afhankelijk van m'n saldo.
Maar soms moet je de auto volledig aftanken, dan tank ik altijd bij de Esso.
Haha daar zou ik vandaag en morgen ook wel ff mee willen scheuren. Leuke leenauto met dit weer!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:05 schreef Fiorano het volgende:
Pap heeft de C5 bij de dealer staan ivm bandenwissel en een scheur in de voorruit. Krijgt ie een DS3 Cabrio mee als leenauto. Gelijk ff gekaapt natuurlijk
Ja was een leuke verrassing bij thuis komst. Overigens lag er wel zo'n 1.2vti in. Leuke brommetje maar echt vooruit wil het niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Haha daar zou ik vandaag en morgen ook wel ff mee willen scheuren. Leuke leenauto met dit weer!
Hehe. Wij hebben op werk een Doblo op aardgas. Schakelen inderdaad automatisch over. Overigens kun je in Heerenveen 'gewoon' aardgas tanken, bij Drachten ook, afrit richting de Mac.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Leuk vandaag. Eerst van Leeuwarden naar Heerenveen, niks aan de hand. Weer terug naar Leeuwarden voor rit 2 (zelfde ophaaladres, mensen zullen wel gedacht hebben..). Vervolgens met die Caddy naar Breda. Bij Heerenveen de tank leeg. Bleek dat ding op aardgas te rijden.
Uiteindelijk na overleg met kantoor besloten er benzine in te gooien want dat kon blijkbaar ook. Was er vervolgens nergens een schakelaar te vinden om de brandstof van CNG naar benzine om te zetten. Ik naar de dealer gereden die stom toevallig 300 meter verderop zat (ik had hem niet eens gezien). Bleek dat dat overschakelen naar benzine automatisch ging als er geen CNG meer in de tank zat. Halfuur voor niks lopen kloten.
Jij werkt toch ook voor het verhuurbedrijf met een vogel in het logo? Ik vind het altijd zo chill daar. Aardige collega's, totaal geen stress en toch altijd wel redelijke ritjes. Beetje ouwehoeren in de auto en het schoonmaken stelt echt niks voor. Plus inderdaad dat het altijd dagen van 8 tot 17-18 zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen weer een een dagje locatiewerk bij het plaatselijke verhuurbedrijf. Ze hadden me vorige week al gevraagd voor deze week maar kon toen nog niet, maar door een afgelast college was ik morgen alsnog beschikbaar. Had eigenlijk gehoopt op weer is een normale rit, maar toen ik alsnog voor locatiewerk werd gebeld toch maar geaccepteerd.
Toch wel jammer, als je eenmaal op de lijst staat voor een bepaalde locatie wordt je daar altijd voor gebeld. Op zich prima omdat het gegarandeerd uren maken is, maar wil toch wel weer een keertje het land in. Laatste 5 keer gewerkt was 4 keer locatiewerk, en één keer een spoedrit Eindhoven-Rosmalen, ook niet alles dus..
Klopt helemaal ja!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Jij werkt toch ook voor het verhuurbedrijf met een vogel in het logo? Ik vind het altijd zo chill daar. Aardige collega's, totaal geen stress en toch altijd wel redelijke ritjes. Beetje ouwehoeren in de auto en het schoonmaken stelt echt niks voor. Plus inderdaad dat het altijd dagen van 8 tot 17-18 zijn
Voor mij liever vestigingswerk daar dan losse ritjes, hier in Utrecht krijg ik over het algemeen alleen maar ritjes naar Almere of Meerkerk, dan zit in binnen 3 uur weer thuis
Vandaag niet te klagen gehad echter, na college nog een spoedje Breukelen - Hasselt gekregen
Ik kom ook altijd wel echt moe thuis na een dag werken daar, wat ik bij losse ritten niet heb. Ik werk dus voor vestiging Amersfoort en wij hebben een behoorlijk groot verzorgingsgebied, eigenlijk de hele Utreechse Heuvelrug en Veluwe. Hoe zit dat bij jullie?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:25 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Klopt helemaal ja!
Ja ik vind het werk ook wel prima, inderdaad meestal wel gezellig en schoonmaken is niet veel of vervelend werk. Maar ben de tijd daarvoor misschien te veel verwend, veel ritjes richting amsterdam en de achterhoek dus veel van het land gezien. Nu kom ik mijn eigen wijk amper uit dus toch een beetje jammer. Maar wat je zegt, prima werk en als ik zie hoeveel jongens er thuis zitten is het meer een luxe probleem
Ja dat wel ja, en ik kijk er als 'werkdag' toch meer tegenop dan een normale dag.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd wel echt moe thuis na een dag werken daar, wat ik bij losse ritten niet heb. Ik werk dus voor vestiging Amersfoort en wij hebben een behoorlijk groot verzorgingsgebied, eigenlijk de hele Utreechse Heuvelrug en Veluwe. Hoe zit dat bij jullie?
Jahoor het is mooi weer en meneer wil het in 1 keer wel...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Helaas ook geen spoedje meer gekregen vandaag. Had wel graag gewerkt. En dan bij voorkeur iets met veel lopen of op OV wachten. Terwijl dat juist hetgeen is ik vaak vervloek
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jahoor het is mooi weer en meneer wil het in 1 keer wel...
Ghe Ghe ja snap ik. Niks te doen voor de studie ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:28 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Absoluut.
Zo erg vindt ik het normaal ook niet hoor, maar meestal vindt ik het lopen na 25 minuten ook wel weer mooi geweest. Maar had vooral graag iets nuttigs gedaan
Opzich wel. Helaas gaat dat onder tijdsdruk altijd makkelijkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:35 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ghe Ghe ja snap ik. Niks te doen voor de studie ?
Zooooooo herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:49 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Opzich wel. Helaas gaat dat onder tijdsdruk altijd makkelijker..
1. Nee, of heel weinig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:07 schreef mwaterl91 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit eraan te denken om ook als hiker aan de slag te gaan en heb een paar vragen voor jullie:
1. Is er op zaterdagen een beetje werk?
2. In de zomervakantie heb ik heel erg veel tijd. Voldoet dit als vakantiebaan of is er dan te weinig werk?
Thanks!
Haha goed geantwoord. Jammer genoeg is het wel zo. Als Privé chauffeur heb je iets meer kans om in het weekend te werken. (dus ook vrijwel niet)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:11 schreef Fiorano het volgende:
[..]
1. Nee, of heel weinig.
2. Nee, of heel weinig.
Da's wel bummer, ik dacht erover om na mijn stage te solliciteren voor PC. Had het idee dat ik dan vaker 's avonds of in het weekend aan de slag kon maar niet dus?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:24 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Haha goed geantwoord. Jammer genoeg is het wel zo. Als Privé chauffeur heb je iets meer kans om in het weekend te werken. (dus ook vrijwel niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |