SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
★★★
Nou, gekkenhuisquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Vind het nogal frivool dit, voor een koningspaar.
die zag de bui al hangenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
vandaar dat gebel van Eberhard opeens.
Het van boord gaan ging ook nogal onhandig via een andere boot.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij geregeld zeker?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef DaMart het volgende:
Goed PR-momentje van Willem-Alexander en Maxima.
Ik zie een markt ontstaan voor overspannen beveiligersquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef kilon het volgende:
Zal de beveiliging inderdaad erg leuk vinden, als dit vaker gaat gebeuren.
Dit. En Amalia maar oplettenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Die jongste koter is echt de ontdekking van de dag... wat een geweldig kind
De premier moest natuurlijk toestemming gevenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
is ook de enige van de 3 met het normale aantal chromosomen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar met Fok! een verjaardagskaartje sturen als ze jarig isquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Zo is het!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
veel beter dan alleen maar vanuit zo'n bootje zwaaien.
Anders vallen die kinderen ook alleen maar in slaap ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
veel beter dan alleen maar vanuit zo'n bootje zwaaien.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Evertjan het volgende:
JA MENSEN ONZE KONING IS EEN MAN VAN HET VOLK!!!
Ik doel op de kinderen, nu al verpest.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ze zouden het ook eens goed doen he, de nieuwe koning en koningin.
Tuurlijk, dat andere schip lag er niet voor niets...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Samson het volgende:
Spontaan? natuurlijk niet, stond allemaal van tevoren al vast ivm veiligheidsprotocol
Want?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik doel op de kinderen, nu al verpest.
Wat zullen ze morgen lang uitslapen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anders vallen die kinderen ook alleen maar in slaap ja.
Echt he, wat een leuk kind is dat!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb al één leeg gezopenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
even flesje wijn opentrekken op de nieuwe koning, koningin en prinses van oranje
Damn... volgende keer druk ik ze wel in hun handenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
De prinsesjes waren de FOK!-vlaggetjes alleen vergeten.
Nee, takkeherrie.quote:
Geweldig hoe hij er een feest van maaktquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef alors het volgende:
Ik heb niet zoveel met Armin maar dit nummertje vind ik wel lekker.
Woot woot.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
KOM OP FOKKERS LAAT JE HOREN VOOR ONZE NIEUWE KONING!!!!
Tiesto is ook helemaal geen bijzondere DJ.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Tiesto gooit zijn hoofd nu in de oven van afgunst
Triesto!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tiesto is ook helemaal geen bijzondere DJ.
,,|,, voor de nieuwe koning..quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Eeeeuuuuhhhhhhh!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Dan ben ik ook doofquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef allerdings het volgende:
ben ik trouwens doof aan het worden, of staat de bas en volume veel te laag?
Ik zat ook al aan m'n receiver te hannesen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef allerdings het volgende:
ben ik trouwens doof aan het worden, of staat de bas en volume veel te laag?
Zouden ze dan zo knullig via een ander bootje de kade op gaan ja?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef Knaller het volgende:
Denk wel dat het gepland was hoor.
Verder wel leuk.
Is moeilijker dan je denktquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Nooit begrepen dat dj gebeuren, je draait een vaste tape oid en je gaat er wat bij staan te zwaaien met je armen en dan ben je een top artiest?
Ook niet echt my cup of tea, en dan dat handjeklap er steeds bij zonder verder iets toe te voegen...quote:
JAAAAAAAAAAA MET Z"N ALLENNNquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Je begrijpt het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Nooit begrepen dat dj gebeuren, je draait een vaste tape oid en je gaat er wat bij staan te zwaaien met je armen en dan ben je een top artiest?
Je moet wel een lied produceren, en dat is moeilijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
maar de top dj's kunnen beter op een knopje drukken dan de amuzikale paupers...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Vaste tape?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Mee eens, maar kijk al die mensen losgaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ook niet echt my cup of tea, en dan dat handjeklap er steeds bij...
die boot is nog op het water denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:01 schreef Freak188 het volgende:
Is Armin van Buuren koning geworden ofzo? Wat een airtime.
Ik lig heerlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:01 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Als je nu niet springt, als je nu niet springt, als je nu niet springt ben je een RE-PU-BLI-KEIN!!!
En altijd je hoofd scheef houden en op play drukken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:01 schreef kilon het volgende:
Ik heb ook niks met deze muziek, maar het is wel ideaal voor zulke grote evenementen. Moet gezegd worden.
Klapveequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:01 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Mee eens, maar kijk al die mensen losgaan.
Waarom zijn al die "rappers" bij het Koningslied nog geen dj dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:02 schreef Stickertje het volgende:
als je niet kunt zingen dan ga je rappen..
als je niet kunt rappen dan wordt je dj
Ongelooflijk, wat een techniek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:02 schreef speknek het volgende:
Haha zo'n dude in het concert ook gewoon filmpjes maken met z'n telefoon.
Dortmund haalt het wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk met een schuin oog mee, maar krijg er weinig van mee.
omdat ze denken dat ze kunnen rappen, kunnen we ook verder vrij weinig aan veranderenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom zijn al die "rappers" bij het Koningslied nog geen dj dan?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
twitter:JosTimmers twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 21:00:39Van boord was geen verrassing. In draaiboek: WA en M schudden Armin van Buuren de hand. Ook zij kunnen niet over water lopen. #troon reageer retweet
We motten ze kapot maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat ze denken dat ze kunnen rappen, kunnen we ook verder vrij weinig aan veranderen
Op de bank met een sherry denk ikquote:
Leugens!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
twitter:JosTimmers twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 21:00:39Van boord was geen verrassing. In draaiboek: WA en M schudden Armin van Buuren de hand. Ook zij kunnen niet over water lopen. #troon reageer retweet
Op de bank met de beentjes omhoog en ze zag dat het goed was.quote:
NOS wist er niks van...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
en wie is dat?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
Ja, heel geslaagd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef Misty_eyes het volgende:
Wat een geweldige dag, ben zwaar onder de indruk....en trots!
Eigenlijk is het vanaf 20 voor 8 (na dat gedrocht van Ewbank dus) een prima show.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
In het begin dacht ik wat een getrut, maar het was toch wel leuk
als ik dat zeg heb ik een note te pakkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vind die prinsesjes wel heel erg lief.
Die kleinste.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
In het concertgebouw.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef Misty_eyes het volgende:
Dat koningslied was een dieptepunt, wat een gene.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vanaf 20 voor 8 (na dat gedrocht van Ewbank dus) een prima show.
Iedereen nou weer, dankzij jouquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
wie denkt er nu nog aan dat vreselijke koningslied?
Jij zegt het dan ook honderd keer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
als ik dat zeg heb ik een note te pakken
Wat doe je dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef kilon het volgende:
Nu nog even de F16s en dan kan ik weer aan het werk.
Nee, schijnt de schoonmoeder van wim te zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Knaller het volgende:
Is trouwens al bekend wie die vrouw met de rode jurk was?
Vond je? Alweer geen ingame beelden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef PirE het volgende:
Hoogtepunt van de dag: 3 nieuwe GTA V trailers
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n vieze geweldige republikein
Yep. Maar Amalia moet echt op dieet, gaat niet goed anders.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mja...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef Misty_eyes het volgende:
Dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Knaller het volgende:
Goed dat je t vraagt, geen ideequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Knaller het volgende:
Afgevaardigde van de rossebuurt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Knaller het volgende:
Vrouw van Van Der Laan, was al eerder genoemdquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Knaller het volgende:
Deze hele dag was een historisch dieptepunt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat koningslied was een dieptepunt, wat een gene.
Die kapitein was andere zeeën aan het bevaren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef marcodej het volgende:
Ik heb trouwens ook De Megalomaan gemist tijdens de vaart.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vrouw van Van Der Laan, was al eerder genoemd
who the fuck is jos timmers?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
Aanmelden voor Obese...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Yep. Maar Amalia moet echt op dieet, gaat niet goed anders.
even plasmoment voor koning bierquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is kennelijk afgelopen, dit is een samenvatting van de Tocht der Tochten
Valt onder dezelfde rubriek als die vrouw in die rode jurk....WE WETEN HET NU WEL.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
IK denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we achter je staan en je veel succes toenwensen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik moet nog een verslag afmaken voor mijn studie. Maar dat lukt vanavond nog wel.
Die raakt dat babyvet wel kwijt zodra ze de huwelijksmarkt op moetquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Directrice van Eye toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Knaller het volgende:
quote:
En straks zal Willem me nog wel bellen neem ik aan. Dat verwacht ik toch op zijn minst van onze koning.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
IK denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we achter je staan en je veel succes toenwensen.
Iemand met Twitter.quote:
Chanant iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat was wel een dieptepunt van deze boottocht ja
De Zeven Provinciënklasse uiteraardquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/F_805
Vlissingehhhh
Zit het Wilhelmus er nou doorheen?quote:
Mwah de Gaypride boot vond ik ook niet bepaald een meerwaarde hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat was wel een dieptepunt van deze boottocht ja
Rustig, het is geen Ramstein.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef Doodloper het volgende:
ER KOMT ROOK UIT ZE STORTEN NEER WAT IS DIT
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef Wrijfhout het volgende:
Had die middelste F16 niet beter witte verf mee kunnen nemen ipv rood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |