SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
★★★
Nou, gekkenhuisquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Vind het nogal frivool dit, voor een koningspaar.
die zag de bui al hangenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
vandaar dat gebel van Eberhard opeens.
Het van boord gaan ging ook nogal onhandig via een andere boot.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij geregeld zeker?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef DaMart het volgende:
Goed PR-momentje van Willem-Alexander en Maxima.
Ik zie een markt ontstaan voor overspannen beveiligersquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef kilon het volgende:
Zal de beveiliging inderdaad erg leuk vinden, als dit vaker gaat gebeuren.
Dit. En Amalia maar oplettenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Die jongste koter is echt de ontdekking van de dag... wat een geweldig kind
De premier moest natuurlijk toestemming gevenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
is ook de enige van de 3 met het normale aantal chromosomen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar met Fok! een verjaardagskaartje sturen als ze jarig isquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Zo is het!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
veel beter dan alleen maar vanuit zo'n bootje zwaaien.
Anders vallen die kinderen ook alleen maar in slaap ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
veel beter dan alleen maar vanuit zo'n bootje zwaaien.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Evertjan het volgende:
JA MENSEN ONZE KONING IS EEN MAN VAN HET VOLK!!!
Ik doel op de kinderen, nu al verpest.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ze zouden het ook eens goed doen he, de nieuwe koning en koningin.
Tuurlijk, dat andere schip lag er niet voor niets...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Samson het volgende:
Spontaan? natuurlijk niet, stond allemaal van tevoren al vast ivm veiligheidsprotocol
Want?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik doel op de kinderen, nu al verpest.
Wat zullen ze morgen lang uitslapen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anders vallen die kinderen ook alleen maar in slaap ja.
Echt he, wat een leuk kind is dat!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb al één leeg gezopenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
even flesje wijn opentrekken op de nieuwe koning, koningin en prinses van oranje
Damn... volgende keer druk ik ze wel in hun handenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
De prinsesjes waren de FOK!-vlaggetjes alleen vergeten.
Nee, takkeherrie.quote:
Geweldig hoe hij er een feest van maaktquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef alors het volgende:
Ik heb niet zoveel met Armin maar dit nummertje vind ik wel lekker.
Woot woot.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
KOM OP FOKKERS LAAT JE HOREN VOOR ONZE NIEUWE KONING!!!!
Tiesto is ook helemaal geen bijzondere DJ.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Tiesto gooit zijn hoofd nu in de oven van afgunst
Triesto!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tiesto is ook helemaal geen bijzondere DJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |