SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
★★★
Nou, gekkenhuisquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Vind het nogal frivool dit, voor een koningspaar.
die zag de bui al hangenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
vandaar dat gebel van Eberhard opeens.
Het van boord gaan ging ook nogal onhandig via een andere boot.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij geregeld zeker?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef DaMart het volgende:
Goed PR-momentje van Willem-Alexander en Maxima.
Ik zie een markt ontstaan voor overspannen beveiligersquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef kilon het volgende:
Zal de beveiliging inderdaad erg leuk vinden, als dit vaker gaat gebeuren.
Dit. En Amalia maar oplettenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Die jongste koter is echt de ontdekking van de dag... wat een geweldig kind
De premier moest natuurlijk toestemming gevenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
is ook de enige van de 3 met het normale aantal chromosomen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar met Fok! een verjaardagskaartje sturen als ze jarig isquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Zo is het!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
veel beter dan alleen maar vanuit zo'n bootje zwaaien.
Anders vallen die kinderen ook alleen maar in slaap ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
veel beter dan alleen maar vanuit zo'n bootje zwaaien.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Evertjan het volgende:
JA MENSEN ONZE KONING IS EEN MAN VAN HET VOLK!!!
Ik doel op de kinderen, nu al verpest.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ze zouden het ook eens goed doen he, de nieuwe koning en koningin.
Tuurlijk, dat andere schip lag er niet voor niets...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Samson het volgende:
Spontaan? natuurlijk niet, stond allemaal van tevoren al vast ivm veiligheidsprotocol
Want?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik doel op de kinderen, nu al verpest.
Wat zullen ze morgen lang uitslapen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anders vallen die kinderen ook alleen maar in slaap ja.
Echt he, wat een leuk kind is dat!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb al één leeg gezopenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
even flesje wijn opentrekken op de nieuwe koning, koningin en prinses van oranje
Damn... volgende keer druk ik ze wel in hun handenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
De prinsesjes waren de FOK!-vlaggetjes alleen vergeten.
Nee, takkeherrie.quote:
Geweldig hoe hij er een feest van maaktquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef alors het volgende:
Ik heb niet zoveel met Armin maar dit nummertje vind ik wel lekker.
Woot woot.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
KOM OP FOKKERS LAAT JE HOREN VOOR ONZE NIEUWE KONING!!!!
Tiesto is ook helemaal geen bijzondere DJ.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Tiesto gooit zijn hoofd nu in de oven van afgunst
Triesto!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tiesto is ook helemaal geen bijzondere DJ.
,,|,, voor de nieuwe koning..quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Eeeeuuuuhhhhhhh!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Dan ben ik ook doofquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef allerdings het volgende:
ben ik trouwens doof aan het worden, of staat de bas en volume veel te laag?
Ik zat ook al aan m'n receiver te hannesen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef allerdings het volgende:
ben ik trouwens doof aan het worden, of staat de bas en volume veel te laag?
Zouden ze dan zo knullig via een ander bootje de kade op gaan ja?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef Knaller het volgende:
Denk wel dat het gepland was hoor.
Verder wel leuk.
Is moeilijker dan je denktquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Nooit begrepen dat dj gebeuren, je draait een vaste tape oid en je gaat er wat bij staan te zwaaien met je armen en dan ben je een top artiest?
Ook niet echt my cup of tea, en dan dat handjeklap er steeds bij zonder verder iets toe te voegen...quote:
JAAAAAAAAAAA MET Z"N ALLENNNquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Je begrijpt het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Nooit begrepen dat dj gebeuren, je draait een vaste tape oid en je gaat er wat bij staan te zwaaien met je armen en dan ben je een top artiest?
Je moet wel een lied produceren, en dat is moeilijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
maar de top dj's kunnen beter op een knopje drukken dan de amuzikale paupers...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |