Triesto!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tiesto is ook helemaal geen bijzondere DJ.
,,|,, voor de nieuwe koning..quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
KOM OP FOKKERS LAAT JE HOREN VOOR ONZE NIEUWE KONING!!!!
Eeeeuuuuhhhhhhh!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Dan ben ik ook doofquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef allerdings het volgende:
ben ik trouwens doof aan het worden, of staat de bas en volume veel te laag?
Ik zat ook al aan m'n receiver te hannesen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef allerdings het volgende:
ben ik trouwens doof aan het worden, of staat de bas en volume veel te laag?
Zouden ze dan zo knullig via een ander bootje de kade op gaan ja?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef Knaller het volgende:
Denk wel dat het gepland was hoor.
Verder wel leuk.
Is moeilijker dan je denktquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Nooit begrepen dat dj gebeuren, je draait een vaste tape oid en je gaat er wat bij staan te zwaaien met je armen en dan ben je een top artiest?
Ook niet echt my cup of tea, en dan dat handjeklap er steeds bij zonder verder iets toe te voegen...quote:
JAAAAAAAAAAA MET Z"N ALLENNNquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Je begrijpt het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Nooit begrepen dat dj gebeuren, je draait een vaste tape oid en je gaat er wat bij staan te zwaaien met je armen en dan ben je een top artiest?
Je moet wel een lied produceren, en dat is moeilijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
maar de top dj's kunnen beter op een knopje drukken dan de amuzikale paupers...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |