Die kapitein was andere zeeën aan het bevaren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef marcodej het volgende:
Ik heb trouwens ook De Megalomaan gemist tijdens de vaart.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vrouw van Van Der Laan, was al eerder genoemd
who the fuck is jos timmers?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
twitter:JosTimmers twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 21:00:39Van boord was geen verrassing. In draaiboek: WA en M schudden Armin van Buuren de hand. Ook zij kunnen niet over water lopen. #troon reageer retweet
Aanmelden voor Obese...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Yep. Maar Amalia moet echt op dieet, gaat niet goed anders.
even plasmoment voor koning bierquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is kennelijk afgelopen, dit is een samenvatting van de Tocht der Tochten
Valt onder dezelfde rubriek als die vrouw in die rode jurk....WE WETEN HET NU WEL.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
IK denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we achter je staan en je veel succes toenwensen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik moet nog een verslag afmaken voor mijn studie. Maar dat lukt vanavond nog wel.
Die raakt dat babyvet wel kwijt zodra ze de huwelijksmarkt op moetquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |