SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat? :pquote:
Ja dan moet je gewoon een hit van superduo Derksen en Genee nemen, Nederland is helemaal oranje bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar geen meezing lied, iets wat volgens mij toch de bedoeling was.
Nee, van zich gekrijs word je vrolijk.quote:
Binnenkort weer naar het eilandquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
Eberhard ziet er ook uit als een wandelend lijk. Die man moet eens in de zon gaan zitten en een glaasje jus drinken ofzo.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef Arcee het volgende:
Dus al die ophef ging over 4 minuten bij een winderige haven naar een scherm kijken?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef Arcee het volgende:
Dus al die ophef ging over 4 minuten bij een winderige haven naar een scherm kijken?
Kelly leBrock.quote:
Kunnen we weer genieten straks in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef alors het volgende:
Ik krijg altijd jeuk, plaatsvervangende schaamte en uitslag van zulk gegil. Met uitzondering van de Champions League hymne.
Hoezo? Niets mis met wat snelheidquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Toch fijn dat we Ajacied hebben, ik hoop alleen wel dat ie naar het CL-gedeelte gaat bij Real - Dortmund zometeen
Jennifer Ewbank, de zus van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat zakdoekjes zwaaien was niet veel beter dan het Koningslied.
[..]
wies da?
Nah, daar is Seagal overheen gegaan.quote:
DDquote:
twitter:Koning_NL twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 19:41:07Wij hadden stiekem gehoopt dat ze in plaats van het #Koningslied het meeslepende "Het is een soap, #Joanna" hadden ingezet. reageer retweet
Eeeh, ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef Arcee het volgende:
alle pedo's zijn vandaag preventief ingeslotenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Ariane met beide handen zwaaien(no pedo)
Weird Sciencequote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef fratsman het volgende:
twitter:Koning_NL twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 19:41:07Wij hadden stiekem gehoopt dat ze in plaats van het #Koningslied het meeslepende "Het is een soap, #Joanna" hadden ingezet. reageer retweet
Omdat we je daar nodig hebben denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Niets mis met wat snelheid
Nu jij nogquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alle pedo's zijn vandaag preventief ingesloten
Ah, ik ben niet de enige...quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef fratsman het volgende:
dat kun je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat een lelijke kleur doeken hebben die prinsesjes omhangen.
nouja, tegen de kou... 't zal best waaien op die boot.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat een lelijke kleur doeken hebben die prinsesjes omhangen.
Herman de Plooiquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
in de boot kunnen ze hun gezicht weer even uit de plooi halen...
Zag je haar doppen?quote:
ik zie hem liever in een schipperstrui op zo bootquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind deze outfit wel jammer, na die mantel. Lijkt wel een butler.
Maar het is zo'n lelijke kleur.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nouja, tegen de kou... 't zal best waaien op die boot.
Een soort Gay Parade, maar dan oranje ipv rozequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef douche-eendje het volgende:
Ow dit is een soort Koningdag-minivariant?Met de ronde langs alle rare acts
Je had ze liever in jurk?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef waxmask het volgende:
Ook lekker origineel de mannen weer. Al zo'n jaar of 100 in smoking.
Volgende keer oranje dasjes?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef waxmask het volgende:
Ook lekker origineel de mannen weer. Al zo'n jaar of 100 in smoking.
Dat.quote:
Zie maar, die mannen met de oranje zakdoekenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een soort Gay Parade, maar dan oranje ipv roze
Tof. Maar volgend jaar koningsdag in De Rijp en Amstelveen, dus ik maak nog een kans met mn harpsamenspelding. Moet toch tof zijn, stuk of 10 harpen bij elkaarquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een soort Gay Parade, maar dan oranje ipv roze
Deze weet ik niet, maar normaal is dat Maarten van Rossem.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:48 schreef kilon het volgende:
Wie is eigenlijk die man die zogenaamd zoveel verstand van alles heeft?
Ben je met 11 al een puber?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Over 2 jaar is Amalia al een puber of niet? Hoe snel gaat dat wel niet? Het was net gisteren dat ze geboren werd.
Eensquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
NOS doet het erg goed moet ik zeggen!
zo klinkt het wel ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze weet ik niet, maar normaal is dat Maarten van Rossem.
12 is ze dan. Brugklas, ja...dan begin je al redelijk te puberen.quote:
ze had geen zin om dat gerap en gegil aan te horen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:49 schreef Litpho het volgende:
Bea maakt voor het eerst in jáááááren gebruik van de gelegenheid om met de koninklijke pootjes omhoog voor de buis te hangen.
Die vermaakt de gasten nu..quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:49 schreef Litpho het volgende:
Bea maakt voor het eerst in jáááááren gebruik van de gelegenheid om met de koninklijke pootjes omhoog voor de buis te hangen.
Voel wel incompleet zonder haar ja, zal wennen worden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die is meteen door de zijdeur afgevoerd he, lijkt wel
Dat kan al wel met 11quote:
Over 2,5 jaar is ze 12 ja. Niet over 2 jaar. #muggenziftermodusquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
12 is ze dan. Brugklas, ja...dan begin je al redelijk te puberen.
Daar komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef Arcee het volgende:
Ik verwacht een strakke openingquote:
Topic ook.quote:
Dat kan in principe met 9 ook wel dus dat zegt niet zoveel.quote:
Beetje ongepast.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:50 schreef Bastiefcg het volgende:
gaan die schaatsers daar ook in sponsoring staan
Willem zal wel gezegd hebben: geef gas met dit ding, ik wil hiervanaf.quote:
Bob schaatst nogquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:51 schreef kilon het volgende:
allemaal sporters die al jaren gestopt zijn..
Misschien heeft Dr Schoemacher nog wat werk verrichtquote:
Ja? Dorian?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:51 schreef kilon het volgende:
Ook allemaal sporters die al jaren gestopt zijn..
Die zit met een gin-tonic op de bank te gieren omdank Wim nu mag doen alsof hij die muzikale diarree leuk vindt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:49 schreef Litpho het volgende:
Er liggen toch allemaal duikers van de marine dus die is er zo weer uit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
Ali B, hopelijk valt 'ie in het water.
quote:
Iig geen Jan Smit, knap dat-ie er niet bij zit iig....quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:51 schreef Deisyy het volgende:
Maxime was al blij dat ze een overdekte boot op ging, moet ze nog buiten staan
Daar *hahaha* sta je *proest* danquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die zit met een gin-tonic op de bank te gieren omdank Wim nu mag doen alsof hij die muzikale diarree leuk vindt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:52 schreef IbanMayo het volgende:
Wat is dit toch eigenlijk allemaal beschamend
Oh gemistquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Dat schaatsen zag er wel sneu uit eigenlijk
Niet verwacht, maar het is geweldig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
Wat vinden jullie van het camerawerk? Da's toch prachtig?
Uit schaamtequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:52 schreef Wrijfhout het volgende:
Sta je daar te schaatsen en kijkt Willem de andere kant op
Ja, echt goed!quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
Het is pas leuk als je ziet hoe ze dat doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
en terecht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een complete triestheid... Dat je je daar als ex schaatser voor leent.
Inge heeft meer medaillesquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom Inge de Bruin en niet Ranomi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |