Haar huwelijk met Robert ging niet over rozen dus misschien was meer 'Nee, dit wil ik niet weer'! dan 'Nee, ik wil niet!'quote:
ja dat denk ik idd, ze heeft dr koninklijke Lannisterplicht vervuld met Robertquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:04 schreef Catkiller het volgende:
Ze wil gewoon niet nog een keer in een huwelijk gedwongen worden.
Als ze met Loras gaat trouwen betekent dat ze naar Highgarden moet verhuizen. Ze kan Joffery daarom niet meer beïnvloeden en ze is dus in een klap al haar macht kwijt. Tywin heeft dan gelijk de slechte invloed op Joffery weggehaald en kan nu zijn eigen stempel drukken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:29 schreef skudkind het volgende:
Ja maar toch. Ze reageerde vrij heftig. Tyrion kwam tenminste met nobele en/of strategische argumenten tegen zijn huwelijk met Sansa. Cersei kwam niet verder dan: "Nee, ik wil niet!" terwijl ze bijna in janken uitbarstte.
Daar moet echt wat meer achter zitten, want buiten de deur neuken deed ze sowieso al, en als ze voor kinderen moest zorgen heeft ze dat ook extern weten te regelen. Nou ja met incest is het woord intern wat toepasselijker.
Of het heeft iets te maken met haar feministische gedachten de laatste paar afleveringen, of ze voelt zich gelijk gesteld aan Tyrion. Papa Tywin heeft iig een gevoelige snaar bij dat kreng weten te raken.
Of ze is bang dat ze Aids krijgt door Loras, dat kan ook.
quote:Joffrey rules. My sister rules, you mean
Technisch heeft niemand de macht om iemand te dwingen om te trouwenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:22 schreef DO2 het volgende:
Hebben de andere partijen ( Loras en Sansa ) daar ook nog iets over te zeggen, eigenlijk?
Of is hier Tywin's wil wet?
Ja, dat zou je denken. En waarom zou Oma Tyrell het niet met 'm eens zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:24 schreef sp3c het volgende:
Sansa iig niet, Loras zal nog wel wat opties hebben mits Oma Tyrell het met hem eens is
geen ideequote:Op dinsdag 30 april 2013 16:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken. En waarom zou Oma Tyrell het niet met 'm eens zijn?
Het werkt toch ook in haar nadeel wanneer die twee gaan trouwen?
Dat dacht jequote:Op dinsdag 30 april 2013 16:25 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Technisch heeft niemand de macht om iemand te dwingen om te trouwen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:14 schreef DO2 het volgende:
Hmz... En blijkbaar nog altijd een groeiende toename van mensen die catch-up spelen.
Het is alleen maar gunstig. Als ze wekelijks zouden dalen zou de toekomst van de serie minder zeker zijn. Laat ze maar komen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:38 schreef gazhims3lv het volgende:
Snap echt niet waarom er meer mensen naar de laatste afleveringen kijken.. Meeloperts
QFT!quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het is alleen maar gunstig. Als ze wekelijks zouden dalen zou de toekomst van de serie minder zeker zijn. Laat ze maar komen!
Er zijn simpelweg te veel personages en te weinig tijd. In de eerste twee seizoenen viel het wel mee, maar in seizoen 3 was het al vrij snel te merken. Sommige verhaallijnen raken hierdoor echt onderbelicht. Misschien maar eens tijd om een paar personages af te maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:58 schreef Khaleesi het volgende:
Trailer voor volgende week:
1 verhaallijn waar echt veel in lijkt te gaan gebeuren. De rest oogt weer nogal tam. Jammer dat dit zo onderhand de norm lijkt voor seizoen 3...
HBO kijkt naar het aantal abonnees, niet het aantal kijkersquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het is alleen maar gunstig. Als ze wekelijks zouden dalen zou de toekomst van de serie minder zeker zijn. Laat ze maar komen!
ik ben het met je eens. Als je geen spoilers wilt moet je hier niet komen imho.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:32 schreef Khaleesi het volgende:
Ik wil toch nog effe de discussie over spoilers heropenen omdat het nu schijnbaar ook al "not dun" is om ep. trailers te bespreken. Ik dacht toch echt dat ik vrij vaag in mijn beschrijving was. Okee, de trailer zelf kan beter in spoilertags omdat de ep. titel wat kan verraden (wat overigens zelden voorkomt aangezien ze die altijd vrij cryptisch maken), maar als ik conclusies trek aan de hand van de matige verwachtingen die de trailer voor mij schept, wil dat nog niet zeggen dat de aflevering zelf ook saai gaat worden o.i.d.......
Maar afijn, daar zou ik nog mee kunnen leven.
Maar ik zie nu al weer aankomen dat de tere zieltjes in dit topic straks ook gaan schreeuwen als het weer tijd is voor nieuwe castings. Als ik dan op site A lees dat acteur B gecast gaat worden in de rol van Sjol Lannister, dan gaat iedereen hier weer schreeuwen van "jooaoaaaaaaah godver en ik wil helemaal nog niet weten dat Sjol Lannister in de serie voor gaat komen volgend seizoen blablabla!!!" Nou als het al zo ver gaat komen dan taai ik hem gewoon af in dit topic, want dan is de lol er voor mij wel af. Het zijn acht lange maanden wachten tussen de seizoenen en het speculeren over acteurs is het enige en leuke wat er dan te beleven valt......
Maar dat vind ik dan.
Dit dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef StefanW het volgende:
[..]
ik ben het met je eens. Als je geen spoilers wilt moet je hier niet komen imho.
dat is voor mij de reden dat ik vanaf zondagavond niet meer kijk tot ik de aflevering gezien heb.
in het Walking Dead topic is zelf melden welke acteur er gecast werd voor het volgende seizoen een spoilerquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:32 schreef Khaleesi het volgende:
Ik wil toch nog effe de discussie over spoilers heropenen omdat het nu schijnbaar ook al "not dun" is om ep. trailers te bespreken. Ik dacht toch echt dat ik vrij vaag in mijn beschrijving was. Okee, de trailer zelf kan beter in spoilertags omdat de ep. titel wat kan verraden (wat overigens zelden voorkomt aangezien ze die altijd vrij cryptisch maken), maar als ik conclusies trek aan de hand van de matige verwachtingen die de trailer voor mij schept, wil dat nog niet zeggen dat de aflevering zelf ook saai gaat worden o.i.d.......
Maar afijn, daar zou ik nog mee kunnen leven.
Maar ik zie nu al weer aankomen dat de tere zieltjes in dit topic straks ook gaan schreeuwen als het weer tijd is voor nieuwe castings. Als ik dan op site A lees dat acteur B gecast gaat worden in de rol van Sjol Lannister, dan gaat iedereen hier weer schreeuwen van "jooaoaaaaaaah godver en ik wil helemaal nog niet weten dat Sjol Lannister in de serie voor gaat komen volgend seizoen blablabla!!!" Nou als het al zo ver gaat komen dan taai ik hem gewoon af in dit topic, want dan is de lol er voor mij wel af. Het zijn acht lange maanden wachten tussen de seizoenen en het speculeren over acteurs is het enige en leuke wat er dan te beleven valt......
Maar dat vind ik dan.
Ik geef er gelijk bij toe dat het verdomd moeilijk is om de grens te trekken, maar men moet ook wel redelijk blijven. Je hoeft niet helemaal maagdelijk een ep. binnen te stappen, je mag wel iets van voorkennis hebben... Straks worden door public outcries de ep. trailers van HBO geschrapt, dat zou echt het toppunt zijn ____!quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
in het Walking Dead topic is zelf melden welke acteur er gecast werd voor het volgende seizoen een spoiler
het schiet een beetje door idd
Eens, als het eenmaal uitgezonden is, is het topic vogelvrijquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef StefanW het volgende:
[..]
ik ben het met je eens. Als je geen spoilers wilt moet je hier niet komen imho.
dat is voor mij de reden dat ik vanaf zondagavond niet meer kijk tot ik de aflevering gezien heb.
Okee dan, afgesproken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk nooit promo's en trailers omdat ik inderdaad zonder voorkennis een aflevering in wil gaan. Kan je zaniken dat je vindt dat dat erbij hoort, en je niet helemaal maagdelijk een aflevering in kan gaan en dat je in dit topic nou eenmaal gespoilerd wordt, maar daar leg ik me niet bij neer en daar ben ik het niet mee eens. In elk ander topic, of het nou Dexter, the walking dead, revolution of wat dan ook is is het mogelijk, alleen hier niet. Raar iets
Ja, zo kijk ik ertegen aan. Misschien zijn de mods alhier het met jou eens. Maar het is volgens mij al heel lang zo dat promo's gewoon in spoilers staan. Bij Dexter was de promo nb aan de aflevering vast, en die werd in spoilers besproken. Gewoon omdat veel mensen dat niet willen weten. Dus ik betwijfel of de mods er anders tegenaan kijken. Maar je kan het vragenquote:
Ja als je zo te werk gaat moet je gewoon een thread 8 maanden op slot gooien want anders is er gewoon echt niks om te bespreken...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:19 schreef Ugjerke het volgende:
Ik dacht dat bij The Walking Dead castinginfo en previews wel besproken werden, maar vooral in spoilertags.
Door spoilertags te gebruiken kun je het wel bespreken, maar ook negeren. De keuze is dan aan de lezer van de post. Gelukkig kun je in een spoilertag ook aangeven om wat voor spoiler het gaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja als je zo te werk gaat moet je gewoon een thread 8 maanden op slot gooien want anders is er gewoon echt niks om te bespreken...
SPOILER: 'preview/trailer'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'achtergrondinfo'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'casting'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik op zich een kleine moeite. Zolang me maar niet word verboden om daarover te praten.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Casting vind ik ook wat anders dan de previews. Spoilertags voor de previews dus en nadat de serie is afgelopen, lijkt casting bespreken me geen probleem.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Ik zoek geen ruzie ofzo hoor timmmmm, ik wil enkel effe de grenzen afgebakend zien. Dat we met zijn allen antiboekspoiler zijn dat mag voor zich spreken, maar over welke normen er gelden omtrent info geleverd door HBO, daar had ik nog nooit iemand over gehoord.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Zo'n ramp is het ook niet, en ik vind je nog steeds lief khaleesi, ik vind het alleen zonde niet fris het de aflevering in te kunnen. Ik weet al ongeveer wat er gaat gebeuren door de boeken, ik vind het gewoon vervelend dan ook nog precies te weten wat ik dan ga zien, ik laat me liever verrassen
En kudo's dat je hem meteen weghaalde na mn opmerking
Maar als de normen die je opnoemde gelden voor heel FOK! dan moeten we daar in mee natuurlijk.
Enne, ben ook niet boos, als ik echt beef met je had had ik je wel uitgedaagd voor een trial by combat.![]()
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
fight watjes!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Those are brave men knocking at our door, let's go kill them!quote:![]()
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
that's the spirit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Deze postquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Standaard fare toch; onzekere jochies die effe moeten laten horen dat ze niks anders dan weerzin kunnen voelen als twee mannen wat anders doen dan een zwaard in elkaar proberen te steken.![]()
![]()
Voor mij is casting wel een probleem. Maar ik kom dan ook niet in deze reeks buiten het seizoen. Als er echter nu dingen daaromtrent besproken worden verpest dat wel m'n kijkplezier...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:27 schreef Mike het volgende:
Casting vind ik ook wat anders dan de previews. Spoilertags voor de previews dus en nadat de serie is afgelopen, lijkt casting bespreken me geen probleem.![]()
Nee, maar het verschil is dat zoveel hetero-mannen hun bek erover moeten opentrekken. Als homo's dat andersom zouden doen zouden deze topics nergens anders meer over gaan dan dat er weer eens weerzinwekkende seks inzit. Als hetero's hun mening op dit punt voor zichzelf kunnen houden kunnen we het weer hebben over wat er echt gebeurt in de serie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het zo moeilijk te begrijpen is dat je als hetero persoon geen zin hebt om gays in adamskostuum intiem te zien doen? Dat is toch vrij logisch?
Overigens was deze seks scene een van de meest functionele in GoT; het maakte het bruggetje van de plannen van de Tyrells naar de sabotage daarvan door de Lannisters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |