Waarom doet Cersei dan zo moeilijk over Loras?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En de vrouwen die je echt leuk vindt bats je buitenhuis. Je hoeft je echtgenoot alleen on formal occasions tegen te komen, zei Cersei ook al regelmatig tegen Joffrey.
Omdat Cersei de rouwende weduwe wil blijven die lekker in donkere zolderkamertjes kan samenzijn met Jaimie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:57 schreef skudkind het volgende:
[..]
Waarom doet Cersei dan zo moeilijk over Loras?
Wat een hypocriet is dat wijf zeg.
Omdat het niet andersom werkt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:57 schreef skudkind het volgende:
[..]
Waarom doet Cersei dan zo moeilijk over Loras?
Wat een hypocriet is dat wijf zeg.
Meer dan dit is het niet volgens mij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:58 schreef pervertedhermit het volgende:
En idd ze wil waarschijnlijk alleen Jaimie.
Haar huwelijk met Robert ging niet over rozen dus misschien was meer 'Nee, dit wil ik niet weer'! dan 'Nee, ik wil niet!'quote:
ja dat denk ik idd, ze heeft dr koninklijke Lannisterplicht vervuld met Robertquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:04 schreef Catkiller het volgende:
Ze wil gewoon niet nog een keer in een huwelijk gedwongen worden.
Als ze met Loras gaat trouwen betekent dat ze naar Highgarden moet verhuizen. Ze kan Joffery daarom niet meer beïnvloeden en ze is dus in een klap al haar macht kwijt. Tywin heeft dan gelijk de slechte invloed op Joffery weggehaald en kan nu zijn eigen stempel drukken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:29 schreef skudkind het volgende:
Ja maar toch. Ze reageerde vrij heftig. Tyrion kwam tenminste met nobele en/of strategische argumenten tegen zijn huwelijk met Sansa. Cersei kwam niet verder dan: "Nee, ik wil niet!" terwijl ze bijna in janken uitbarstte.
Daar moet echt wat meer achter zitten, want buiten de deur neuken deed ze sowieso al, en als ze voor kinderen moest zorgen heeft ze dat ook extern weten te regelen. Nou ja met incest is het woord intern wat toepasselijker.
Of het heeft iets te maken met haar feministische gedachten de laatste paar afleveringen, of ze voelt zich gelijk gesteld aan Tyrion. Papa Tywin heeft iig een gevoelige snaar bij dat kreng weten te raken.
Of ze is bang dat ze Aids krijgt door Loras, dat kan ook.
quote:Joffrey rules. My sister rules, you mean
Technisch heeft niemand de macht om iemand te dwingen om te trouwenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:22 schreef DO2 het volgende:
Hebben de andere partijen ( Loras en Sansa ) daar ook nog iets over te zeggen, eigenlijk?
Of is hier Tywin's wil wet?
Ja, dat zou je denken. En waarom zou Oma Tyrell het niet met 'm eens zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:24 schreef sp3c het volgende:
Sansa iig niet, Loras zal nog wel wat opties hebben mits Oma Tyrell het met hem eens is
geen ideequote:Op dinsdag 30 april 2013 16:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken. En waarom zou Oma Tyrell het niet met 'm eens zijn?
Het werkt toch ook in haar nadeel wanneer die twee gaan trouwen?
Dat dacht jequote:Op dinsdag 30 april 2013 16:25 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Technisch heeft niemand de macht om iemand te dwingen om te trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |