Die piratenbaasquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef Khaleesi het volgende:
Mogen btw best wat meer negers in Westeros trouwens, just saying...
Het was inderdaad niet zo boeiend, maar dat betekent niet dat ik er met plezier naar zit te kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat de fuck zie je nou, naakte mannen die elkaar zoenen. Je ziet ze niet keihard tampeloeren, pijpen of god weet wat.
Twee zoenende naakte mannen, hooeeehoeeeehooooo-ooo.
Stereotypen rond negers bevestigen.... -1 voor HBO.....quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die piratenbaas
"I want to fuck the queen."
Hoezo, we hebben er een stuk of 3. Op een populatie van miljoenen is dat al verschrikkelijk veelquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef Khaleesi het volgende:
Dat is Essos, niet Westeros.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:50 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hoezo, we hebben er een stuk of 3. Op een populatie van tientallen miljoenen is dat al verschrikkelijk veel
Lord Frey ziet hem aankomenquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:29 schreef skudkind het volgende:
Het domste wat Robb kan doen is bij die akelige Lord Frey te gaan schooien in de volgende aflevering. Dat zal voor Lord Frey duidelijk maken dat ie hoogstens nog een klein kansje maakt op de overwinning aan de zijde van Robb, maar met de Lannisters een gegarandeerde overwinning.
Gewoon zijn oom en moeder aanbieden als huwbare partijen. In de oorlog was het misschien een domme zet om met Talisa te trouwen maar voor zijn seksleven is het een meesterzet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lord Frey ziet hem aankomenEerst beloven je dochter te huwen en het dan laten afweten. Nee, dit gaat rampzalig worden voor Robb. Hij heeft gelogen en hem bedrogen, die gaat geen hulp krijgen. Het was echt megadom om zijn huidige vrouw te trouwen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gewoon zijn oom en moeder aanbieden als huwbare partijen. In de oorlog was het misschien een domme zet om met Talisa te trouwen maar voor zijn seksleven is het een meesterzet.
Z'n vader had gefacepalmed nav deze stupide actiequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vooral de oneervolheid van de actie verbaasde me inderdaad ontzettend. En ook de snelheid waarmee het ineens gedaan was... Waarschijnlijk ziet hij haar ongetrouwd neuken als meer oneervol dan een belofte breken...
Ik ben alleen bang dat werkelijk ieder ander in the seven kingdoms er anders over denkt.
Het is jammer dat het in de serie op deze manier is gegaan, omdat dat niet echt bij hem past.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vooral de oneervolheid van de actie verbaasde me inderdaad ontzettend. En ook de snelheid waarmee het ineens gedaan was... Waarschijnlijk ziet hij haar ongetrouwd neuken als meer oneervol dan een belofte breken...
Ik ben alleen bang dat werkelijk ieder ander in the seven kingdoms er anders over denkt.
Waarom?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef Khaleesi het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk, hoe duidelijker het wordt dat Robb de oorlog heeft verloren door met Talissa te trouwen ipv een Frey meisje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar je lul achterna gaan kan je wel eens heel veel kosten. Dom dom dom. En niet echt eervol natuurlijk. Dit maakt hij niet meer goed en die Frey schaart zich denk ik achter de Lannisters oid. Of roept zichzelf uit tot koning, da's ook populair op het moment
Yupquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:26 schreef skudkind het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk, hoe duidelijker het wordt dat Robb de oorlog heeft verloren door met Talissa te trouwen ipv een Frey meisje.
Wat weerhoudt Lord Frey er nu van om met Tywin in zee te gaan? Als ik moest kiezen tussen de machtigste/rijkste heer van Westeros en een arrogant ventje die mijn dochters te lelijk vindt, dan wist ik het wel.
En de vrouwen die je echt leuk vindt bats je buitenhuis. Je hoeft je echtgenoot alleen on formal occasions tegen te komen, zei Cersei ook al regelmatig tegen Joffrey.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
YupIk was gewoon heel erg verbaasd dat hij die keuze maakte. Trouwen doe je in die wereld om je macht en positie te versterken/vergroten. Niet omdat je een bepaalde vrouw leuk vindt. En dat had misschien nog wel gekund als hij niet beloofd was aan een ander!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:07 schreef Khaleesi het volgende:
Godver, een half topic verpest aan homofobie, wat kinderachtig....![]()
Exactquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
En de vrouwen die je echt leuk vindt bats je buitenhuis. Je hoeft je echtgenoot alleen on formal occasions tegen te komen, zei Cersei ook al regelmatig tegen Joffrey.
Ik vind wat dat betreft het contrast deze aflevering heel mooi. Robb komt achter de achterlijke fout die hij gemaakt heeft met de freys, door te trouwen wie hij wil, en Tywin laat zien hoe het wél moetquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
YupIk was gewoon heel erg verbaasd dat hij die keuze maakte. Trouwen doe je in die wereld om je macht en positie te versterken/vergroten. Niet omdat je een bepaalde vrouw leuk vindt. En dat had misschien nog wel gekund als hij niet beloofd was aan een ander!
dat is niet uniek op fok! gok ik zomaarquote:
En zeker voor HBObegrippenquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is niet uniek op fok! gok ik zomaar
anyways, ik vind die gayscenes zelfs vrij mild voor GoT begrippen
kan er niet wakker van liggen ofzo
Ja want ze gebruikten echt precies dezelfde muziek. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:29 schreef skudkind het volgende:
[..]
Kregen jullie bij het kijken naar de executie van Lord Karstark door Robb, ook een enorme flashback naar Theon en hoe hij destijds in Winterfell de ene afschuwelijke fout na de andere maakte? Helemaal de weg kwijt die gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |