Standaard fare toch; onzekere jochies die effe moeten laten horen dat ze niks anders dan weerzin kunnen voelen als twee mannen wat anders doen dan een zwaard in elkaar proberen te steken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:07 schreef Khaleesi het volgende:
Godver, een half topic verpest aan homofobie, wat kinderachtig....![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:07 schreef Khaleesi het volgende:
Eindelijk geen gezeur om spoilers, en dan krijg je dit...quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:07 schreef Khaleesi het volgende:
Ik hoef sowieso geen sexscenes te zien, tenzij het een duidelijk doel heeft. Bij GoT is dat 9 van de 10 keer niet echt het geval.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:29 schreef Jivis het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat homoseks minder geaccepteerd wordt dan heteroseks. Hetero's zien we immers constant neuken in de serie, homo's nooit. Vergt dus misschien wat aanpassing en ik vind het ook niet bekrompen of ouderwets.
Ik hoefde het ook niet per se te zien, eerlijk gezegd. Maar dat was met die scene van Theo inderdaad ook zo.
Ik kan het me ook voorstellen, maar dat maakt het wat mij betreft niet minder bekrompen of ouderwets.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:29 schreef Jivis het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat homoseks minder geaccepteerd wordt dan heteroseks. Hetero's zien we immers constant neuken in de serie, homo's nooit. Vergt dus misschien wat aanpassing en ik vind het ook niet bekrompen of ouderwets.
Ik hoefde het ook niet per se te zien, eerlijk gezegd. Maar dat was met die scene van Theo inderdaad ook zo.
Terug naar de spoilers dan maar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Eindelijk geen gezeur om spoilers, en dan krijg je dit...
[..]
Ik hoef sowieso geen sexscenes te zien, tenzij het een duidelijk doel heeft. Bij GoT is dat 9 van de 10 keer niet echt het geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Wat een onzin. Als het nou ging over homoseksualiteit op zichzelf: ja. Maar ik kan me voorstellen dat mensen homoseks niet diggen, want daar komen de meesten nooit mee in aanraking. Het is daarom eerder een kwestie van gewenning dan dat het bekrompen of ouderwets is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:57 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik kan het me ook voorstellen, maar dat maakt het wat mij betreft niet minder bekrompen of ouderwets.
"Ik wil geen zwarte in m'n TV programma!" is ook begrijpelijk voor mensen die in het dagelijks leven nog nooit een neger hebben gezien, maar dat maakt die opmerking ook niet minder bekrompen of ouderwets.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als het nou ging over homoseksualiteit op zichzelf: ja. Maar ik kan me voorstellen dat mensen homoseks niet diggen, want daar komen de meesten nooit mee in aanraking. Het is daarom eerder een kwestie van gewenning dan dat het bekrompen of ouderwets is.
Ik zou er zelf ook niet vrijwillig naar kijken, want ik ben hetero. Ik vind het allemaal vrij logisch, maar goed. De reacties hebben verder weinig met het gegeven van homoseksualiteit te maken, vind ik.
Iedereen heeft wel eens een neger gezien, er zijn weinig mensen die dagelijks homostelletjes zien rollebollen. Matige vergelijking dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
"Ik wil geen zwarte in m'n TV programma!" is ook begrijpelijk voor mensen die in het dagelijks leven nog nooit een neger hebben gezien, maar dat maakt die opmerking ook niet minder bekrompen of ouderwets.
Natuurlijk is dat een deel gewenning, maar totdat men gewend is aan iets normaals als homoseksualiteit, is men wat mij betreft gewoon ouderwets en bekrompen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
niets mis met de gay sex scene, dat zeg ik als hetero. als je daar al niet tegen kunt, ben je echt homofoob.
En daarom mad props for HBO dat ze keer op keer doen of het de gewoonste zaak van de wereld is. Wat het verdomme ook is. In Amerika is de kortzichtigheid nog vele malen groter enquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
"Ik wil geen zwarte in m'n TV programma!" is ook begrijpelijk voor mensen die in het dagelijks leven nog nooit een neger hebben gezien, maar dat maakt die opmerking ook niet minder bekrompen of ouderwets.
Natuurlijk is dat een deel gewenning, maar totdat men gewend is aan iets normaals als homoseksualiteit, is men wat mij betreft gewoon ouderwets en bekrompen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En daarom mad props for HBO dat ze keer op keer doen of het de gewoonste zaak van de wereld is. Wat het verdomme ook is. In Amerika is de kortzichtigheid nog vele malen groter envoor HBO dat ze daar gewoon lekker maling aan hebben.
Wil je het niet zien? Kijk je toch lekker naar de EO of Al Jazeera.
Dan kijken andere mensen (waaronder jij) lekker niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:39 schreef Jivis het volgende:
Het wordt door sommige mensen hier doorgetrokken naar een grotere kwestie over homoseksualiteit, maar dat is dus helemaal niet aan de orde. Het gaat hier over de homoseks die mensen (waaronder ik) niet hoeven te zien.
Ik wend mijn hoofd ook af bij dat soort scenes, geloof mequote:Op dinsdag 30 april 2013 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan kijken andere mensen (waaronder jij) lekker niet.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik wend mijn hoofd ook af bij dat soort scenes, geloof me.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:39 schreef Jivis het volgende:
Het wordt door sommige mensen hier doorgetrokken naar een grotere kwestie over homoseksualiteit, maar dat is dus helemaal niet aan de orde. Het gaat hier over de homoseks die mensen (waaronder ik) niet hoeven te zien.
Succes met wennen als je steeds je hoofd weg draaitquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als het nou ging over homoseksualiteit op zichzelf: ja. Maar ik kan me voorstellen dat mensen homoseks niet diggen, want daar komen de meesten nooit mee in aanraking. Het is daarom eerder een kwestie van gewenning dan dat het bekrompen of ouderwets is.
Ik zou er zelf ook niet vrijwillig naar kijken, want ik ben hetero. Ik vind het allemaal vrij logisch, maar goed. De reacties hebben verder weinig met het gegeven van homoseksualiteit te maken, vind ik.
Ik snap niet waarom het zo moeilijk te begrijpen is dat je als hetero persoon geen zin hebt om gays in adamskostuum intiem te zien doen? Dat is toch vrij logisch?quote:
Wat de fuck zie je nou, naakte mannen die elkaar zoenen. Je ziet ze niet keihard tampeloeren, pijpen of god weet wat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het zo moeilijk te begrijpen is dat je als hetero persoon geen zin hebt om gays in adamskostuum intiem te zien doen? Dat is toch vrij logisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |