quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:14 schreef DO2 het volgende:
Hmz... En blijkbaar nog altijd een groeiende toename van mensen die catch-up spelen.
Het is alleen maar gunstig. Als ze wekelijks zouden dalen zou de toekomst van de serie minder zeker zijn. Laat ze maar komen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:38 schreef gazhims3lv het volgende:
Snap echt niet waarom er meer mensen naar de laatste afleveringen kijken.. Meeloperts
QFT!quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het is alleen maar gunstig. Als ze wekelijks zouden dalen zou de toekomst van de serie minder zeker zijn. Laat ze maar komen!
Er zijn simpelweg te veel personages en te weinig tijd. In de eerste twee seizoenen viel het wel mee, maar in seizoen 3 was het al vrij snel te merken. Sommige verhaallijnen raken hierdoor echt onderbelicht. Misschien maar eens tijd om een paar personages af te maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:58 schreef Khaleesi het volgende:
Trailer voor volgende week:
1 verhaallijn waar echt veel in lijkt te gaan gebeuren. De rest oogt weer nogal tam. Jammer dat dit zo onderhand de norm lijkt voor seizoen 3...
HBO kijkt naar het aantal abonnees, niet het aantal kijkersquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het is alleen maar gunstig. Als ze wekelijks zouden dalen zou de toekomst van de serie minder zeker zijn. Laat ze maar komen!
ik ben het met je eens. Als je geen spoilers wilt moet je hier niet komen imho.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:32 schreef Khaleesi het volgende:
Ik wil toch nog effe de discussie over spoilers heropenen omdat het nu schijnbaar ook al "not dun" is om ep. trailers te bespreken. Ik dacht toch echt dat ik vrij vaag in mijn beschrijving was. Okee, de trailer zelf kan beter in spoilertags omdat de ep. titel wat kan verraden (wat overigens zelden voorkomt aangezien ze die altijd vrij cryptisch maken), maar als ik conclusies trek aan de hand van de matige verwachtingen die de trailer voor mij schept, wil dat nog niet zeggen dat de aflevering zelf ook saai gaat worden o.i.d.......
Maar afijn, daar zou ik nog mee kunnen leven.
Maar ik zie nu al weer aankomen dat de tere zieltjes in dit topic straks ook gaan schreeuwen als het weer tijd is voor nieuwe castings. Als ik dan op site A lees dat acteur B gecast gaat worden in de rol van Sjol Lannister, dan gaat iedereen hier weer schreeuwen van "jooaoaaaaaaah godver en ik wil helemaal nog niet weten dat Sjol Lannister in de serie voor gaat komen volgend seizoen blablabla!!!" Nou als het al zo ver gaat komen dan taai ik hem gewoon af in dit topic, want dan is de lol er voor mij wel af. Het zijn acht lange maanden wachten tussen de seizoenen en het speculeren over acteurs is het enige en leuke wat er dan te beleven valt......
Maar dat vind ik dan.
Dit dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef StefanW het volgende:
[..]
ik ben het met je eens. Als je geen spoilers wilt moet je hier niet komen imho.
dat is voor mij de reden dat ik vanaf zondagavond niet meer kijk tot ik de aflevering gezien heb.
in het Walking Dead topic is zelf melden welke acteur er gecast werd voor het volgende seizoen een spoilerquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:32 schreef Khaleesi het volgende:
Ik wil toch nog effe de discussie over spoilers heropenen omdat het nu schijnbaar ook al "not dun" is om ep. trailers te bespreken. Ik dacht toch echt dat ik vrij vaag in mijn beschrijving was. Okee, de trailer zelf kan beter in spoilertags omdat de ep. titel wat kan verraden (wat overigens zelden voorkomt aangezien ze die altijd vrij cryptisch maken), maar als ik conclusies trek aan de hand van de matige verwachtingen die de trailer voor mij schept, wil dat nog niet zeggen dat de aflevering zelf ook saai gaat worden o.i.d.......
Maar afijn, daar zou ik nog mee kunnen leven.
Maar ik zie nu al weer aankomen dat de tere zieltjes in dit topic straks ook gaan schreeuwen als het weer tijd is voor nieuwe castings. Als ik dan op site A lees dat acteur B gecast gaat worden in de rol van Sjol Lannister, dan gaat iedereen hier weer schreeuwen van "jooaoaaaaaaah godver en ik wil helemaal nog niet weten dat Sjol Lannister in de serie voor gaat komen volgend seizoen blablabla!!!" Nou als het al zo ver gaat komen dan taai ik hem gewoon af in dit topic, want dan is de lol er voor mij wel af. Het zijn acht lange maanden wachten tussen de seizoenen en het speculeren over acteurs is het enige en leuke wat er dan te beleven valt......
Maar dat vind ik dan.
Ik geef er gelijk bij toe dat het verdomd moeilijk is om de grens te trekken, maar men moet ook wel redelijk blijven. Je hoeft niet helemaal maagdelijk een ep. binnen te stappen, je mag wel iets van voorkennis hebben... Straks worden door public outcries de ep. trailers van HBO geschrapt, dat zou echt het toppunt zijn ____!quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
in het Walking Dead topic is zelf melden welke acteur er gecast werd voor het volgende seizoen een spoiler
het schiet een beetje door idd
Eens, als het eenmaal uitgezonden is, is het topic vogelvrijquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef StefanW het volgende:
[..]
ik ben het met je eens. Als je geen spoilers wilt moet je hier niet komen imho.
dat is voor mij de reden dat ik vanaf zondagavond niet meer kijk tot ik de aflevering gezien heb.
Okee dan, afgesproken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk nooit promo's en trailers omdat ik inderdaad zonder voorkennis een aflevering in wil gaan. Kan je zaniken dat je vindt dat dat erbij hoort, en je niet helemaal maagdelijk een aflevering in kan gaan en dat je in dit topic nou eenmaal gespoilerd wordt, maar daar leg ik me niet bij neer en daar ben ik het niet mee eens. In elk ander topic, of het nou Dexter, the walking dead, revolution of wat dan ook is is het mogelijk, alleen hier niet. Raar iets
Ja, zo kijk ik ertegen aan. Misschien zijn de mods alhier het met jou eens. Maar het is volgens mij al heel lang zo dat promo's gewoon in spoilers staan. Bij Dexter was de promo nb aan de aflevering vast, en die werd in spoilers besproken. Gewoon omdat veel mensen dat niet willen weten. Dus ik betwijfel of de mods er anders tegenaan kijken. Maar je kan het vragenquote:
Ja als je zo te werk gaat moet je gewoon een thread 8 maanden op slot gooien want anders is er gewoon echt niks om te bespreken...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:19 schreef Ugjerke het volgende:
Ik dacht dat bij The Walking Dead castinginfo en previews wel besproken werden, maar vooral in spoilertags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |