abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:14:06 #226
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_125909625
Hmz... En blijkbaar nog altijd een groeiende toename van mensen die catch-up spelen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_125909712
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:14 schreef DO2 het volgende:
Hmz... En blijkbaar nog altijd een groeiende toename van mensen die catch-up spelen.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:38:50 #228
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_125910292
Snap echt niet waarom er meer mensen naar de laatste afleveringen kijken.. Meeloperts
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:39:37 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125910315
----

[ Bericht 100% gewijzigd door timmmmm op 30-04-2013 17:57:46 ]
Laffe huichelaar
pi_125910350
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:38 schreef gazhims3lv het volgende:
Snap echt niet waarom er meer mensen naar de laatste afleveringen kijken.. Meeloperts
Het is alleen maar gunstig. Als ze wekelijks zouden dalen zou de toekomst van de serie minder zeker zijn. Laat ze maar komen!
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_125910436
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:

Het is alleen maar gunstig. Als ze wekelijks zouden dalen zou de toekomst van de serie minder zeker zijn. Laat ze maar komen!
QFT!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 30 april 2013 @ 17:43:42 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125910439
niet iedereen hoort tegelijkertijd van de serie natuurlijk he

volgens mij begon ik ook pas vanaf ergens in seizoen 2 te kijken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_125910594
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 16:58 schreef Khaleesi het volgende:
Trailer voor volgende week:

1 verhaallijn waar echt veel in lijkt te gaan gebeuren. De rest oogt weer nogal tam. Jammer dat dit zo onderhand de norm lijkt voor seizoen 3...
Er zijn simpelweg te veel personages en te weinig tijd. In de eerste twee seizoenen viel het wel mee, maar in seizoen 3 was het al vrij snel te merken. Sommige verhaallijnen raken hierdoor echt onderbelicht. Misschien maar eens tijd om een paar personages af te maken.
pi_125910856
Er komen er altijd weer andere voor in de plaats :P
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:22:45 #235
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125911211
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
HBO kijkt naar het aantal abonnees, niet het aantal kijkers :Y
pi_125911324
5,3 miljoen kijkers voor een fantasie reeks op een zender die achter de decoder zit. Dat is echt niet normaal meer.
pi_125911456
Ik wil toch nog effe de discussie over spoilers heropenen omdat het nu schijnbaar ook al "not dun" is om ep. trailers te bespreken. Ik dacht toch echt dat ik vrij vaag in mijn beschrijving was. Okee, de trailer zelf kan beter in spoilertags omdat de ep. titel wat kan verraden (wat overigens zelden voorkomt aangezien ze die altijd vrij cryptisch maken), maar als ik conclusies trek aan de hand van de matige verwachtingen die de trailer voor mij schept, wil dat nog niet zeggen dat de aflevering zelf ook saai gaat worden o.i.d.......

Maar afijn, daar zou ik nog mee kunnen leven.

Maar ik zie nu al weer aankomen dat de tere zieltjes in dit topic straks ook gaan schreeuwen als het weer tijd is voor nieuwe castings. Als ik dan op site A lees dat acteur B gecast gaat worden in de rol van Sjol Lannister, dan gaat iedereen hier weer schreeuwen van "jooaoaaaaaaah godver en ik wil helemaal nog niet weten dat Sjol Lannister in de serie voor gaat komen volgend seizoen blablabla!!!" Nou als het al zo ver gaat komen dan taai ik hem gewoon af in dit topic, want dan is de lol er voor mij wel af. Het zijn acht lange maanden wachten tussen de seizoenen en het speculeren over acteurs is het enige en leuke wat er dan te beleven valt......

Maar dat vind ik dan. :)
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:01:03 #238
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_125912174
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:32 schreef Khaleesi het volgende:
Ik wil toch nog effe de discussie over spoilers heropenen omdat het nu schijnbaar ook al "not dun" is om ep. trailers te bespreken. Ik dacht toch echt dat ik vrij vaag in mijn beschrijving was. Okee, de trailer zelf kan beter in spoilertags omdat de ep. titel wat kan verraden (wat overigens zelden voorkomt aangezien ze die altijd vrij cryptisch maken), maar als ik conclusies trek aan de hand van de matige verwachtingen die de trailer voor mij schept, wil dat nog niet zeggen dat de aflevering zelf ook saai gaat worden o.i.d.......

Maar ik zie nu al weer aankomen dat de tere zieltjes in dit topic straks ook gaan schreeuwen als het weer tijd is voor nieuwe castings. Als ik dan op site A lees dat acteur B gecast gaat worden in de rol van Sjol Lannister, dan gaat iedereen hier weer schreeuwen van "jooaoaaaaaaah godver en ik wil helemaal nog niet weten dat Sjol Lannister in de serie voor gaat komen volgend seizoen blablabla!!!" Nou als het al zo ver gaat komen dan taai ik hem gewoon af in dit topic, want dan is de lol er voor mij wel af. Het zijn acht lange maanden wachten tussen de seizoenen en het speculeren over acteurs is het enige en leuke wat er dan te beleven valt......

ik ben het met je eens. Als je geen spoilers wilt moet je hier niet komen imho.
dat is voor mij de reden dat ik vanaf zondagavond niet meer kijk tot ik de aflevering gezien heb. :D
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:02:36 #239
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_125912215
Ok doei
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_125912256
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef StefanW het volgende:

[..]

dat is voor mij de reden dat ik vanaf zondagavond niet meer kijk tot ik de aflevering gezien heb. :D
Dit dus
  Moderator dinsdag 30 april 2013 @ 19:04:30 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125912273
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:32 schreef Khaleesi het volgende:

in het Walking Dead topic is zelf melden welke acteur er gecast werd voor het volgende seizoen een spoiler _O-

het schiet een beetje door idd
pi_125912419
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

in het Walking Dead topic is zelf melden welke acteur er gecast werd voor het volgende seizoen een spoiler _O-

het schiet een beetje door idd
Ik geef er gelijk bij toe dat het verdomd moeilijk is om de grens te trekken, maar men moet ook wel redelijk blijven. Je hoeft niet helemaal maagdelijk een ep. binnen te stappen, je mag wel iets van voorkennis hebben... Straks worden door public outcries de ep. trailers van HBO geschrapt, dat zou echt het toppunt zijn ____! :')

Ik zou zelfs als gouden regel toepassen: als HBO het geschikt vindt om naar buiten te brengen, moet het in dit topic sowieso bespreekbaar zijn. _O_
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:11:07 #243
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125912476
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef StefanW het volgende:

[..]

Eens, als het eenmaal uitgezonden is, is het topic vogelvrij

Promo's echter zijn gewoon spoilers, dat hoor je niet in het topic te bespreken. Bij elke serie is dat de afgelopen 5 jaar al zo geweest. Nu geeft de titel van de promo al veel van het verhaal weg, wat ik gewoon niet wil weten. Post hem dan ook niet
Laffe huichelaar
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:14:09 #244
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125912597
Ik kijk nooit promo's en trailers omdat ik inderdaad zonder voorkennis een aflevering in wil gaan. Kan je zaniken dat je vindt dat dat erbij hoort, en je niet helemaal maagdelijk een aflevering in kan gaan en dat je in dit topic nou eenmaal gespoilerd wordt, maar daar leg ik me niet bij neer en daar ben ik het niet mee eens. In elk ander topic, of het nou Dexter, the walking dead, revolution of wat dan ook is is het mogelijk, alleen hier niet. Raar iets
Laffe huichelaar
pi_125912620
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk nooit promo's en trailers omdat ik inderdaad zonder voorkennis een aflevering in wil gaan. Kan je zaniken dat je vindt dat dat erbij hoort, en je niet helemaal maagdelijk een aflevering in kan gaan en dat je in dit topic nou eenmaal gespoilerd wordt, maar daar leg ik me niet bij neer en daar ben ik het niet mee eens. In elk ander topic, of het nou Dexter, the walking dead, revolution of wat dan ook is is het mogelijk, alleen hier niet. Raar iets
Okee dan, afgesproken.

--> Zo lang nieuwe castings maar besproken kunnen worden straks, want dat werd vorig seizoen ook gewoon toegelaten.
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:17:32 #246
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125912750
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Okee dan, afgesproken.
Ja, zo kijk ik ertegen aan. Misschien zijn de mods alhier het met jou eens. Maar het is volgens mij al heel lang zo dat promo's gewoon in spoilers staan. Bij Dexter was de promo nb aan de aflevering vast, en die werd in spoilers besproken. Gewoon omdat veel mensen dat niet willen weten. Dus ik betwijfel of de mods er anders tegenaan kijken. Maar je kan het vragen
Laffe huichelaar
  Moderator dinsdag 30 april 2013 @ 19:19:10 #247
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_125912834
Je hebt gelijk hoor, timmmmm.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:19:51 #248
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125912867
Ik dacht dat bij The Walking Dead castinginfo en previews wel besproken werden, maar vooral in spoilertags.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Moderator dinsdag 30 april 2013 @ 19:21:14 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125912919
ja zoiets is het ja, weet er het fijne ook niet van eerlijk gezegd :@

vind het een beetje spijkers op laag water zoeken eerlijk gezegd
pi_125912952
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:19 schreef Ugjerke het volgende:
Ik dacht dat bij The Walking Dead castinginfo en previews wel besproken werden, maar vooral in spoilertags.
Ja als je zo te werk gaat moet je gewoon een thread 8 maanden op slot gooien want anders is er gewoon echt niks om te bespreken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')