Je brengt wel meer omhoog.quote:
Ja, maar dat boeit me niet.quote:
gewoon doen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:39 schreef VeerEli het volgende:
Modellen gezocht voor nachtprogrammering
No thanks
Betekent tvpquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:39 schreef Ugjerke het volgende:
Waarom staat er een groen dingetje bij mijnAT bij deze SC?
Apart dat ik die bij andere niet heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:50 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
hahah dezen topic is leuk allmaal plaatjens ;D hahaha nise lol
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
hahah dezen topic is leuk allmaal plaatjens ;D hahaha nise lol
Wou nog een Nestalgie-achtige fa2 breken van "grapje, had m'n wekker gezet om dit te posten", maar dacht lamaquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wordt verworpen, in nuchtere staat zou je niet zo sad zijn om dat op FOK! te posten.
Uiteraardquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was eigenlijk ook gewoon puur burgerlulletje pesten.
Dank voor de bevestiging nu dat het ook daadwerkelijk is gelukt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraardhoe konden we zoiets ook denken.. zo dom
Daar doen we het voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging nu dat het ook daadwerkelijk is gelukt.
Bijna 16:00u, tijd voor een cup-a-soup.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar doen we het voorhulde voor je gewiekste actie
Nee, vandaag niet...heb net een oranjekoek opquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bijna 16:00u, tijd voor een cup-a-soup.
Hè.
je zit al de hele dag te lurken kantoorlaafquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging nu dat het ook daadwerkelijk is gelukt.
Om je toch nog even op te vrolijken, dealing 'pot'.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet...heb net een oranjekoek open daarna oranje tompouce, iemand was jarig en trakteerde op kantoor
Heeft niet gewerkt, is al gepost vandaagquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Om je toch nog even op te vrolijken, dealing 'pot'.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt, is al gepost vandaag
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jullie zijn ook zo makkelijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt, is al gepost vandaag
man man man jij bent zo slim, snap niet hoe je het hier vol houd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jullie zijn ook zo makkelijk.
Deed ik expres zodat Sala z'n uitspraak dat ik de hele dag aan het lurken was onjuist lijkt.
quote:
vieze nagels zeg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
OVergegeven in mijn MOnd en tOEn weer doorgeSLIKT
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
man man man jij bent zo slim, snap niet hoe je het hier vol houd.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je nu nog niet Zen bent weet ik het ook niet meer.
Weer helemaal zen manquote:
Gezien zijn jurk bestaat zijn naam uit 3 klik geluiden en meer niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dwc as Pi in Life of Pi.
Ugjerke is baas.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
Even he, wie is die user en van welke sc komt die nou weer vandaan vas?
Inderdaad.quote:
Jij vind haan en argo ook bazen dus ik neem je niet echt serieus natuurlijkquote:
Van het stoners topic, maar daar komt Piye ook vandaan dus wats je probleem.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
Even he, wie is die user en van welke sc komt die nou weer vandaan vas?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij vind haan en argo ook bazen dus ik neem je niet echt serieus natuurlijk
Wat fijn om te lezen.quote:
Waarom gelijk 'wats je probleem?' waarom moeten alle vragen gelijk problemen zijn?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van het stoners topic, maar daar komt Piye ook vandaan dus wats je probleem.
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij vind haan en argo ook bazen dus ik neem je niet echt serieus natuurlijk
Nee, ik kom uit een KLB-topic, Frank had ons toen hierheen gestuurd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van het stoners topic, maar daar komt Piye ook vandaan dus wats je probleem.
Een vraag duidt toch altijd op een probleem?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom gelijk 'wats je probleem?' waarom moeten alle vragen gelijk problemen zijn?
ben half mocro daaromquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom gelijk 'wats je probleem?' waarom moeten alle vragen gelijk problemen zijn?
Nou en, even om aan te duiden weet je toch.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:16 schreef Piye het volgende:
Nee, ik kom uit een KLB-topic, Frank had ons toen hierheen gestuurd.
haha kquote:
Wel eens gehoord van interesse?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een vraag duidt toch altijd op een probleem?
Zomaar gokje hehehequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
[..]
Nee, ik kom uit een KLB-topic, Frank had ons toen hierheen gestuurd.
Hoef je niet boos te worden hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou en, even om aan te duiden weet je toch.
Mijn aandeel in deze movement (als mede-oprichter), is geenszins serieus te noemen hoor.quote:
Maar je vraagt niet naar iets wat je niet weet of niet wil weten. Dus een vraag geeft aan dat jij een stuk kennis niet bezit, maar wel zou willen bezitten. Totdat iemand die vraag beantwoord, is dat dus een probleem.quote:
Ok man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar je vraagt niet naar iets wat je niet weet of niet wil weten. Dus een vraag geeft aan dat jij een stuk kennis niet bezit, maar wel zou willen bezitten. Totdat iemand die vraag beantwoord, is dat dus een probleem.
Ik kwam hier overigens omdat ik Vas in de TT zag. En ik geil zwaar op haar. En toen zag ik ook dat Mur hier zat. Ik geil zwaar op Mur. En nou kan ik nog wel door gaan met redenen om hier te blijven hangen. Maar daar begon het mee.
Kusjes.
Slaap lekker.
Een duim omhoog voor deze uitmuntende reactie.quote:
Neequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ozer_op_feestje.html
Kijk dit
Vetquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
Kijk dit
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
Kijk dit
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
Kijk dit
zeker databundel van 250mb ofzoquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Te groot voor zover ik mobiel kan zien. :$
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet veel meer, maar bedoelde de ass natuurlijk.!!!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet veel meer, maar bedoelde de ass natuurlijk.!!!
ssssssstquote:
duits pratenquote:
gvdquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:42 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA ZOOOOOOOOOOOOWWWWWW GRAAAPPPICHHHH!!!! HUAHUAHAHAHAIUAHAAHAH
Zeg dan meteen welke film schimmelkutquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:46 schreef VeerEli het volgende:
Vanavond 130 minuten lang soppen in de bioscoop![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg dan meteen welke film schimmelkut
quote:
Warm Bodies zker of safe havenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:46 schreef VeerEli het volgende:
Vanavond 130 minuten lang soppen in de bioscoop![]()
![]()
Schimmelkut, zeg jijquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg dan meteen welke film schimmelkut
Nee ik vind dat kutfilms, net zoals transformers e.d.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga mee, en neem je die teef van je ook mee, gezellig
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuwsgierig naar Warm Bodies. Dat wordt of ontzettend leuk, of legendarisch kut.
Wtfquote:After R (a highly unusual zombie) saves Julie from an attack, the two form a relationship that sets in motion a sequence of events that might transform the entire lifeless world.
Voel je je aangesproken met teef? Ik bedoelde jou niet hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vind dat kutfilms, net zoals transformers e.d.
Kon je niet een nog groter plaatje uitkiezen? Hij is nog steeds aan het laden.quote:
Hij heeft geen hond dus ik weet niet wat je dan bedoeltquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken met teef? Ik bedoelde jou niet hoor
Jaaaaaaaaaaaaaaa..... nee hoor bedoelde jou wel hahahahahaahquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft geen hond dus ik weet niet wat je dan bedoelt
twilight maar dan met zombiesquote:
Oh rly.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa..... nee hoor bedoelde jou wel hahahahahaah
Twilight, maar dan voortaan met zombies of zoiets?quote:
Echt he? Maar ik vond Micky Rourke in Iron Man 2 ook écht een keiharde baas. Geilde zelfs een beetje op hem toen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iron Man is keihard (no pun intended).
Zombies horen geen gevoelens te hebben. Dat staat me al tegen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee man, dit is juist een comedy die zichzelf totaal niet serieus neemt
Maar het is een 'speciale' zombie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zombies horen geen gevoelens te hebben. Dat staat me al tegen.
'Speciale' zombies die kotsen bijtend zuur of hebben een extra ledemaat, die worden niet verliefd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het is een 'speciale' zombie.
WHAHAHAHAAHquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
'Speciale' zombies die kotsen bijtend zuur of hebben een extra ledemaat, die worden niet verliefd.
Precies.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
'Speciale' zombies die kotsen bijtend zuur of hebben een extra ledemaat, die worden niet verliefd.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Had ik gister, come at me broquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb trouwens een bak kibbeling, come at me sis.
Jij moet echt je bek houwequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vind dat kutfilms, net zoals transformers e.d.
Oh no you di'int.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga mee, en neem je die teef van je ook mee, gezellig
Bacalhau > kibbeling.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
OMH VEER HAD GISTER AL KIBBELING IK BEN ZO GEEN TRENDSETTER
[ afbeelding ]
Heb ik geen behoefte aan dus vooralsnog niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer komt de dag dat jij eens je bek houd tegen mij?
Niks speciaals aan, doe ik sowieso alquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
the flyquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of The Thing.quote:
Heb dat nog nooit gehad. Deze week wel rauwe inktvis opquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk je komt wel met fugu aanzetten ofzo.
Inktvis, lekker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gehad. Deze week wel rauwe inktvis op.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Da's geen zombiequote:
Niet veel anders dan.. Nee laat maar :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
gaaaatverdamme, die slijmerige tentakels.
Ik zou me er ook nooit aan wagen, is sowieso verboden in heel Europa geloof ik. Maar las net al dat de kweekversie weer geen gif meer bevatte ofzo. Maar rauwe inktvis, shit manquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Grappig dat de twee genoemde films ook remakes zijn, bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef wise het volgende:
[..]
geweldige film![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
1 van de beste moviescenes ooit![]()
Was gewoon 1 zo'n soort pootje op een prikker, met allemaal dressing en shit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou me er ook nooit aan wagen, is sowieso verboden in heel Europa geloof ik. Maar las net al dat de kweekversie weer geen gif meer bevatte ofzo. Maar rauwe inktvis, shit man.
Ranch dressing.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was gewoon 1 zo'n soort pootje op een prikker, met allemaal dressing en shit.
Nog steeds getraumatiseerd hierdoor, daarom bazenfilmquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef wise het volgende:
[..]
geweldige film![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
1 van de beste moviescenes ooit![]()
Vond dat vroeger erg indrukwekkend
![]()
Hm, zou me er dan wel aan wagenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was gewoon 1 zo'n soort pootje op een prikker, met allemaal dressing en shit.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou me er ook nooit aan wagen, is sowieso verboden in heel Europa geloof ik. Maar las net al dat de kweekversie weer geen gif meer bevatte ofzo. Maar rauwe inktvis, shit man.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hm, zou me er dan wel aan wagen.
remakes van gemaakt neem ik aan¿quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Grappig dat de twee genoemde films ook remakes zijn, bedenk ik me nu.
Geef mij de stokjes maar van de bbq die ik gister hadquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leek hier een beetje op.
Hoe lelijk die special effects er vroeger ook uitzagen, vond ze wel veel indrukwekkender dan met CGIquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
Nu vind ik het eigenlijk indrukwekkender omdat het nu toch wel CGI zou zijn.
Heb jij tentakels down under ja?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet veel anders dan.. Nee laat maar :$
Birdsquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoe lelijk die special effects er vroeger ook uitzagen, vond ze wel veel indrukwekkender dan met CGI
preciesquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
Nu vind ik het eigenlijk indrukwekkender omdat het nu toch wel CGI zou zijn.
Nee, het zijn al remakes. The Thing komt uit 1951 en The Fly uit 1958.quote:
Nee, The Thing was uberhaupt al een remake van iets uit de jaren 50quote:
Dat bedoel ik, bij CGI is het wel duidelijk hoe het gemaakt is. Bij die film heb ik nog steeds niet echt een idee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoe lelijk die special effects er vroeger ook uitzagen, vond ze wel veel indrukwekkender dan met CGI
quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef wise het volgende:
Een huiszoeking in Boston na de aanslagen
welkom martial law.
Deze ingestudeerde "aanslag" was een oefening om te kijken of een complete lockdown van een stad mogelijk was. Politiestaat op zijn best.
Alle lagen van politie en notabene het leger om één 19 jarige knul op te zoeken.¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier kun je beter heen
BNW / Bom Boston door Illuminati? dl 6
quote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Voor aluhoedjes hebben we een speeltuin genaamd BNW. Hier praten we serieus over het nieuws.
quote:
Ja met poppen ook geloof ik en weet ik het wat allemaal.. kwam iig veel meer bij kijken destijdsquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bij CGI is het wel duidelijk hoe het gemaakt is. Bij die film heb ik nog steeds niet echt een idee.
Ik weet niet waar het allemaal van gemaakt was, of hoe ze het deden. Dat vind ik dan weer net wat leuker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja met poppen ook geloof ik en weet ik het wat allemaal.. kwam iig veel meer bij kijken destijds
Nee hoor heb geen tentakels, wil je nu wel zien?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee bedankt :$ Vind genki genki al zo goor
owh, als film kenner wist ik dat nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het zijn al remakes. The Thing komt uit 1951 en The Fly uit 1958.
Dat dus, eenschquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het allemaal van gemaakt was, of hoe ze het deden. Dat vind ik dan weer net wat leuker.
wise die denkt een scoop te hebben met wat random shit van /b/.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey wise, ging niet helemaal goed in NWS of wel?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is ook een beetje vaag, want in de remake refereren ze wel naar het 'eerste' verhaal uit de vijftiger jaren, dus een 100% remake is het ook weer niet. En die film was weer gebaseerd op een boek uit 1938.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef wise het volgende:
[..]
owh, als film kenner wist ik dat niet![]()
The Thing(I)(2011) dies niet zo goed, maar omdat Mary Elizabeth Winstead erin zit maakt het kijken wel iets dragelijker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohaiquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef wise het volgende:
[..]
owh, als film kenner wist ik dat niet![]()
The Thing(I)(2011) dies niet zo goed, maar omdat Mary Elizabeth Winstead erin zit maakt het kijken wel iets dragelijker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T was met een of andere carrot man iets zag ik laatst eens.. Ff zoekenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook een beetje vaag, want in de remake refereren ze wel naar het 'eerste' verhaal uit de vijftiger jaren, dus een 100% remake is het ook weer niet. En die film was weer gebaseerd op een boek uit 1938.
Pics mogen in DMquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee hoor heb geen tentakels, wil je nu wel zien?
Genki genki!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carrot Man? Wat?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T was met een of andere carrot man iets zag ik laatst eens.. Ff zoeken
en maar lekker happen die mensen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey wise, ging niet helemaal goed in NWS of wel?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Oh hij. Hoezo Carrot Man? Ik vind het meer neigen naar Frankenstein of zo.quote:
Ik wist het even niet meer zo goed, maar had iets met dit te makenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh hij. Hoezo Carrot Man? Ik vind het meer neigen naar Frankenstein of zo.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Thing_from_Another_Worldquote:Carrington secretly uses blood plasma from the infirmary to incubate seedlings grown from the alien seed pods.
Je maakte van Carrington Carrot Man? Of hoe moet ik het zien?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wist het even niet meer zo goed, maar had iets met dit te maken
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Thing_from_Another_World
Lang geleden al dat ik dat eens volledig zat door te spitten
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wist het even niet meer zo goed, maar had iets met dit te maken
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Thing_from_Another_World
Lang geleden al dat ik dat eens volledig zat door te spitten
Nee iets met die seeds en greenhousequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je maakte van Carrington Carrot Man? Of hoe moet ik het zien?
Moet je? ;Squote:
dat je van die naam carrot maaktquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee iets met die seeds en greenhouse![]()
Heel apawwwrt
[..]
Moet je? ;S
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee iets met die seeds en greenhouse![]()
Heel apawwwrt
Je moet lezen godverdomme.. Je ogen zijn verneukt door al je verneukte gifjesquote:
En ik ben nog niet eens dronkenquote:
mn ogen zijn verneukt door jouw prachtig ogenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je moet lezen godverdomme.. Je ogen zijn verneukt door al je verneukte gifjes
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef wise het volgende:
[..]
mn ogen zijn verneukt door jouw prachtig ogen
quote:
Je neemt wel de tijd, merk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En ik ben nog niet eens dronkenYay me
Wat denk jij wel niet van mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:35 schreef wise het volgende:
[..]
zo zie ik je wel op mij afrennen ja...met zo'n mes
Tuurlijk, altijd rustig beginnen :$quote:
Even afwachten hoe hard de rest gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd rustig beginnen :$
met dat mes snij je mij uit mn kleding dan hequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van mij
Ik vond hem altijd een beetje lam vergeleken met Patrick Bateman.quote:
Jij snapt het.. Je wil natuurlijk niet harder gaan dan nodig is, dan houdt de rest het ook niet meer bij.. Zulke dingen moet je altijd zien te ontwijken heb ik geleerd :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even afwachten hoe hard de rest gaat.
In je stoutste dromen nog nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef wise het volgende:
[..]
met dat mes snij je mij uit mn kleding dan he![]()
Eensch, niemand kan tegen PB opquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd een beetje lam vergeleken met Patrick Bateman.
Het is knapper iemand met scherpe opmerkingen uit de kleren te krijgen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef wise het volgende:
[..]
met dat mes snij je mij uit mn kleding dan he![]()
quote:
Door schade en schande.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij snapt het.. Je wil natuurlijk niet harder gaan dan nodig is, dan houdt de rest het ook niet meer bij.. Zulke dingen moet je altijd zien te ontwijken heb ik geleerd :$
Sowieso Christian Bale.quote:[..]
Eensch, niemand kan tegen PB op
ok, ik ben uit de klerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is knapper iemand met scherpe opmerkingen uit de kleren te krijgen.
Daar ben ik niet de aangewezen persoon voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is knapper iemand met scherpe opmerkingen uit de kleren te krijgen.
Jij zit te solliciteren naar een pak slaag eh?quote:
Amen en amenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door schade en schande.
[..]
Sowieso Christian Bale.
Zie je, ik draai er mijn hand niet voor om.quote:
Eerder doelwit dan, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet de aangewezen persoon voor
Wacht maar tot ik dronken benquote:
Ga je dan lekker gek doen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dronken ben
That escalated quickly.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet de aangewezen persoon voor
[..]
Jij zit te solliciteren naar een pak slaag eh?
[..]
Amen en amen
Lekker pittig :$quote:
Kom maar even op m'n schootquote:
Heb puntige bips. Doet au denk ik :squote:Op vrijdag 26 april 2013 17:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lekker pittig :$
[..]
Kom maar even op m'n schoot
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier het tegendeel:
[ afbeelding ]
Lijen?quote:
Niet dat hij dan denkt: "Oh lol wacht, ik schiet hier niks mee op.quote:
OOOHHHHquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pittig is nog altijd beter dan zuur.
quote:Scott even refers to it in the film as an "intellectual carrot." The internal, plant-like structure of the creature makes it impervious to bullets but not other destructive forces
Kan het handelen schatj :$quote:
Kan je nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OOOHHHH
ZIE!! Ik wist het hoor![]()
![]()
[..]
[..]
Kan het handelen schatj :$
Stugge oudequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet dat hij dan denkt: "Oh lol wacht, ik schiet hier niks mee op."
Oh ik dacht al, die witte wijntjes lopen lekker. Maar het ging over Carrot Man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OOOHHHH
ZIE!! Ik wist het hoor![]()
![]()
Moet jij eens oplettenquote:
quote:
Keer wat anders dan Mosselmanquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, die witte wijntjes lopen lekker. Maar het ging over Carrot Man.![]()
Wiejoowwquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten
[..]
HIJ KOMT UIT SCHEVENINGUUUUH!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Keer wat anders dan Mosselman
Hahaha.quote:
Vind Miver wel wat voor Mosselman en dan ook op een "The Thing" manier :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
HIJ KOMT UIT SCHEVENINGUUUUH!!
Dat was ik even vergeten.
DOE DANquote:
Ze spraken niet over Batavieren, Teutoonse ridders en die vervelende Bourgondiërs?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha.
"Zo hebm we die duutsers ook weg moffelt"
Mosselman. De nieuwe horrorfilm.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vind Miver wel wat voor Mosselman en dan ook op een "The Thing" manier :$
Graag.quote:
Sowieso 80's stylequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Graag.Maar dan geen CGI, dat is te makkelijk.
Nee. Wel over romeinen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze spraken niet over Batavieren, Teutoonse ridders en die vervelende Bourgondiërs?
Wish i couldquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vind Miver wel wat voor Mosselman en dan ook op een "The Thing" manier :$
[..]
DOE DAN
Nee, ik kan dat wel een beetje. Maar dat wat in The Thing allemaal gaande was ben ik nog aan het ontcijferen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso 80's style
Kun jij dat soort dingen? Of moeten we daar nog iemand anders voor inhuren.. Een eckte creabea (of bo)
"God damn Romans breaking down my shitty wall!!"quote:
Ik heb vertrouwen in je hoor, waar is je zelfvertrouwen :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Wel over romeinen.
[..]
Wish i could
We gaan t uitvogelenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat wel een beetje. Maar dat wat in The Thing allemaal gaande was ben ik nog aan het ontcijferen.
Goedzoquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je hoor, waar is je zelfvertrouwen :$
[..]
We gaan t uitvogelen
Nu even eten, geen worteltjes
Latah
Wat dan wel? Rauwe octopus?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
We gaan t uitvogelen
Nu even eten, geen worteltjes
Latah
Arminius was dat toch?quote:
Ja mangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |