Niet veel anders dan.. Nee laat maar :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
gaaaatverdamme, die slijmerige tentakels.
Ik zou me er ook nooit aan wagen, is sowieso verboden in heel Europa geloof ik. Maar las net al dat de kweekversie weer geen gif meer bevatte ofzo. Maar rauwe inktvis, shit manquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gehad. Deze week wel rauwe inktvis op.
Grappig dat de twee genoemde films ook remakes zijn, bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef wise het volgende:
[..]
geweldige film![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
1 van de beste moviescenes ooit![]()
Was gewoon 1 zo'n soort pootje op een prikker, met allemaal dressing en shit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou me er ook nooit aan wagen, is sowieso verboden in heel Europa geloof ik. Maar las net al dat de kweekversie weer geen gif meer bevatte ofzo. Maar rauwe inktvis, shit man.
Ranch dressing.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was gewoon 1 zo'n soort pootje op een prikker, met allemaal dressing en shit.
Nog steeds getraumatiseerd hierdoor, daarom bazenfilmquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef wise het volgende:
[..]
geweldige film![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
1 van de beste moviescenes ooit![]()
Vond dat vroeger erg indrukwekkend
![]()
Hm, zou me er dan wel aan wagenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was gewoon 1 zo'n soort pootje op een prikker, met allemaal dressing en shit.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou me er ook nooit aan wagen, is sowieso verboden in heel Europa geloof ik. Maar las net al dat de kweekversie weer geen gif meer bevatte ofzo. Maar rauwe inktvis, shit man.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hm, zou me er dan wel aan wagen.
remakes van gemaakt neem ik aanżquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Grappig dat de twee genoemde films ook remakes zijn, bedenk ik me nu.
Geef mij de stokjes maar van de bbq die ik gister hadquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leek hier een beetje op.
Hoe lelijk die special effects er vroeger ook uitzagen, vond ze wel veel indrukwekkender dan met CGIquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
Nu vind ik het eigenlijk indrukwekkender omdat het nu toch wel CGI zou zijn.
Heb jij tentakels down under ja?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet veel anders dan.. Nee laat maar :$
Birdsquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoe lelijk die special effects er vroeger ook uitzagen, vond ze wel veel indrukwekkender dan met CGI
preciesquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
Nu vind ik het eigenlijk indrukwekkender omdat het nu toch wel CGI zou zijn.
Nee, het zijn al remakes. The Thing komt uit 1951 en The Fly uit 1958.quote:
Nee, The Thing was uberhaupt al een remake van iets uit de jaren 50quote:
Dat bedoel ik, bij CGI is het wel duidelijk hoe het gemaakt is. Bij die film heb ik nog steeds niet echt een idee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoe lelijk die special effects er vroeger ook uitzagen, vond ze wel veel indrukwekkender dan met CGI
quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef wise het volgende:
Een huiszoeking in Boston na de aanslagen
welkom martial law.
Deze ingestudeerde "aanslag" was een oefening om te kijken of een complete lockdown van een stad mogelijk was. Politiestaat op zijn best.
Alle lagen van politie en notabene het leger om één 19 jarige knul op te zoeken.ĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦ
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier kun je beter heen
BNW / Bom Boston door Illuminati? dl 6
quote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Voor aluhoedjes hebben we een speeltuin genaamd BNW. Hier praten we serieus over het nieuws.
quote:
Ja met poppen ook geloof ik en weet ik het wat allemaal.. kwam iig veel meer bij kijken destijdsquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bij CGI is het wel duidelijk hoe het gemaakt is. Bij die film heb ik nog steeds niet echt een idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |