Niet veel anders dan.. Nee laat maar :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
gaaaatverdamme, die slijmerige tentakels.
Ik zou me er ook nooit aan wagen, is sowieso verboden in heel Europa geloof ik. Maar las net al dat de kweekversie weer geen gif meer bevatte ofzo. Maar rauwe inktvis, shit manquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gehad. Deze week wel rauwe inktvis op.
Grappig dat de twee genoemde films ook remakes zijn, bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef wise het volgende:
[..]
geweldige film![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
1 van de beste moviescenes ooit![]()
Was gewoon 1 zo'n soort pootje op een prikker, met allemaal dressing en shit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou me er ook nooit aan wagen, is sowieso verboden in heel Europa geloof ik. Maar las net al dat de kweekversie weer geen gif meer bevatte ofzo. Maar rauwe inktvis, shit man.
Ranch dressing.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was gewoon 1 zo'n soort pootje op een prikker, met allemaal dressing en shit.
Nog steeds getraumatiseerd hierdoor, daarom bazenfilmquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef wise het volgende:
[..]
geweldige film![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
1 van de beste moviescenes ooit![]()
Vond dat vroeger erg indrukwekkend
![]()
Hm, zou me er dan wel aan wagenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was gewoon 1 zo'n soort pootje op een prikker, met allemaal dressing en shit.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou me er ook nooit aan wagen, is sowieso verboden in heel Europa geloof ik. Maar las net al dat de kweekversie weer geen gif meer bevatte ofzo. Maar rauwe inktvis, shit man.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hm, zou me er dan wel aan wagen.
remakes van gemaakt neem ik aan¿quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Grappig dat de twee genoemde films ook remakes zijn, bedenk ik me nu.
Geef mij de stokjes maar van de bbq die ik gister hadquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leek hier een beetje op.
Hoe lelijk die special effects er vroeger ook uitzagen, vond ze wel veel indrukwekkender dan met CGIquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
Nu vind ik het eigenlijk indrukwekkender omdat het nu toch wel CGI zou zijn.
Heb jij tentakels down under ja?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet veel anders dan.. Nee laat maar :$
Birdsquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoe lelijk die special effects er vroeger ook uitzagen, vond ze wel veel indrukwekkender dan met CGI
preciesquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
Nu vind ik het eigenlijk indrukwekkender omdat het nu toch wel CGI zou zijn.
Nee, het zijn al remakes. The Thing komt uit 1951 en The Fly uit 1958.quote:
Nee, The Thing was uberhaupt al een remake van iets uit de jaren 50quote:
Dat bedoel ik, bij CGI is het wel duidelijk hoe het gemaakt is. Bij die film heb ik nog steeds niet echt een idee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoe lelijk die special effects er vroeger ook uitzagen, vond ze wel veel indrukwekkender dan met CGI
quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef wise het volgende:
Een huiszoeking in Boston na de aanslagen
welkom martial law.
Deze ingestudeerde "aanslag" was een oefening om te kijken of een complete lockdown van een stad mogelijk was. Politiestaat op zijn best.
Alle lagen van politie en notabene het leger om één 19 jarige knul op te zoeken.¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier kun je beter heen
BNW / Bom Boston door Illuminati? dl 6
quote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Voor aluhoedjes hebben we een speeltuin genaamd BNW. Hier praten we serieus over het nieuws.
quote:
Ja met poppen ook geloof ik en weet ik het wat allemaal.. kwam iig veel meer bij kijken destijdsquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bij CGI is het wel duidelijk hoe het gemaakt is. Bij die film heb ik nog steeds niet echt een idee.
Ik weet niet waar het allemaal van gemaakt was, of hoe ze het deden. Dat vind ik dan weer net wat leuker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja met poppen ook geloof ik en weet ik het wat allemaal.. kwam iig veel meer bij kijken destijds
Nee hoor heb geen tentakels, wil je nu wel zien?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee bedankt :$ Vind genki genki al zo goor
owh, als film kenner wist ik dat nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het zijn al remakes. The Thing komt uit 1951 en The Fly uit 1958.
Dat dus, eenschquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het allemaal van gemaakt was, of hoe ze het deden. Dat vind ik dan weer net wat leuker.
wise die denkt een scoop te hebben met wat random shit van /b/.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey wise, ging niet helemaal goed in NWS of wel?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is ook een beetje vaag, want in de remake refereren ze wel naar het 'eerste' verhaal uit de vijftiger jaren, dus een 100% remake is het ook weer niet. En die film was weer gebaseerd op een boek uit 1938.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef wise het volgende:
[..]
owh, als film kenner wist ik dat niet![]()
The Thing(I)(2011) dies niet zo goed, maar omdat Mary Elizabeth Winstead erin zit maakt het kijken wel iets dragelijker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohaiquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef wise het volgende:
[..]
owh, als film kenner wist ik dat niet![]()
The Thing(I)(2011) dies niet zo goed, maar omdat Mary Elizabeth Winstead erin zit maakt het kijken wel iets dragelijker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T was met een of andere carrot man iets zag ik laatst eens.. Ff zoekenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook een beetje vaag, want in de remake refereren ze wel naar het 'eerste' verhaal uit de vijftiger jaren, dus een 100% remake is het ook weer niet. En die film was weer gebaseerd op een boek uit 1938.
Pics mogen in DMquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee hoor heb geen tentakels, wil je nu wel zien?
Genki genki!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carrot Man? Wat?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T was met een of andere carrot man iets zag ik laatst eens.. Ff zoeken
en maar lekker happen die mensen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey wise, ging niet helemaal goed in NWS of wel?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Oh hij. Hoezo Carrot Man? Ik vind het meer neigen naar Frankenstein of zo.quote:
Ik wist het even niet meer zo goed, maar had iets met dit te makenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh hij. Hoezo Carrot Man? Ik vind het meer neigen naar Frankenstein of zo.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Thing_from_Another_Worldquote:Carrington secretly uses blood plasma from the infirmary to incubate seedlings grown from the alien seed pods.
Je maakte van Carrington Carrot Man? Of hoe moet ik het zien?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wist het even niet meer zo goed, maar had iets met dit te maken
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Thing_from_Another_World
Lang geleden al dat ik dat eens volledig zat door te spitten
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wist het even niet meer zo goed, maar had iets met dit te maken
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Thing_from_Another_World
Lang geleden al dat ik dat eens volledig zat door te spitten
Nee iets met die seeds en greenhousequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je maakte van Carrington Carrot Man? Of hoe moet ik het zien?
Moet je? ;Squote:
dat je van die naam carrot maaktquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee iets met die seeds en greenhouse![]()
Heel apawwwrt
[..]
Moet je? ;S
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee iets met die seeds en greenhouse![]()
Heel apawwwrt
Je moet lezen godverdomme.. Je ogen zijn verneukt door al je verneukte gifjesquote:
En ik ben nog niet eens dronkenquote:
mn ogen zijn verneukt door jouw prachtig ogenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je moet lezen godverdomme.. Je ogen zijn verneukt door al je verneukte gifjes
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef wise het volgende:
[..]
mn ogen zijn verneukt door jouw prachtig ogen
quote:
Je neemt wel de tijd, merk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En ik ben nog niet eens dronkenYay me
Wat denk jij wel niet van mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:35 schreef wise het volgende:
[..]
zo zie ik je wel op mij afrennen ja...met zo'n mes
Tuurlijk, altijd rustig beginnen :$quote:
Even afwachten hoe hard de rest gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd rustig beginnen :$
met dat mes snij je mij uit mn kleding dan hequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van mij
Ik vond hem altijd een beetje lam vergeleken met Patrick Bateman.quote:
Jij snapt het.. Je wil natuurlijk niet harder gaan dan nodig is, dan houdt de rest het ook niet meer bij.. Zulke dingen moet je altijd zien te ontwijken heb ik geleerd :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even afwachten hoe hard de rest gaat.
In je stoutste dromen nog nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef wise het volgende:
[..]
met dat mes snij je mij uit mn kleding dan he![]()
Eensch, niemand kan tegen PB opquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd een beetje lam vergeleken met Patrick Bateman.
Het is knapper iemand met scherpe opmerkingen uit de kleren te krijgen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef wise het volgende:
[..]
met dat mes snij je mij uit mn kleding dan he![]()
quote:
Door schade en schande.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij snapt het.. Je wil natuurlijk niet harder gaan dan nodig is, dan houdt de rest het ook niet meer bij.. Zulke dingen moet je altijd zien te ontwijken heb ik geleerd :$
Sowieso Christian Bale.quote:[..]
Eensch, niemand kan tegen PB op
ok, ik ben uit de klerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is knapper iemand met scherpe opmerkingen uit de kleren te krijgen.
Daar ben ik niet de aangewezen persoon voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is knapper iemand met scherpe opmerkingen uit de kleren te krijgen.
Jij zit te solliciteren naar een pak slaag eh?quote:
Amen en amenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door schade en schande.
[..]
Sowieso Christian Bale.
Zie je, ik draai er mijn hand niet voor om.quote:
Eerder doelwit dan, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet de aangewezen persoon voor
Wacht maar tot ik dronken benquote:
Ga je dan lekker gek doen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dronken ben
That escalated quickly.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet de aangewezen persoon voor
[..]
Jij zit te solliciteren naar een pak slaag eh?
[..]
Amen en amen
Lekker pittig :$quote:
Kom maar even op m'n schootquote:
Heb puntige bips. Doet au denk ik :squote:Op vrijdag 26 april 2013 17:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lekker pittig :$
[..]
Kom maar even op m'n schoot
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier het tegendeel:
[ afbeelding ]
Lijen?quote:
Niet dat hij dan denkt: "Oh lol wacht, ik schiet hier niks mee op.quote:
OOOHHHHquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pittig is nog altijd beter dan zuur.
quote:Scott even refers to it in the film as an "intellectual carrot." The internal, plant-like structure of the creature makes it impervious to bullets but not other destructive forces
Kan het handelen schatj :$quote:
Kan je nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OOOHHHH
ZIE!! Ik wist het hoor![]()
![]()
[..]
[..]
Kan het handelen schatj :$
Stugge oudequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet dat hij dan denkt: "Oh lol wacht, ik schiet hier niks mee op."
Oh ik dacht al, die witte wijntjes lopen lekker. Maar het ging over Carrot Man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OOOHHHH
ZIE!! Ik wist het hoor![]()
![]()
Moet jij eens oplettenquote:
quote:
Keer wat anders dan Mosselmanquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, die witte wijntjes lopen lekker. Maar het ging over Carrot Man.![]()
Wiejoowwquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten
[..]
HIJ KOMT UIT SCHEVENINGUUUUH!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Keer wat anders dan Mosselman
Hahaha.quote:
Vind Miver wel wat voor Mosselman en dan ook op een "The Thing" manier :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
HIJ KOMT UIT SCHEVENINGUUUUH!!
Dat was ik even vergeten.
DOE DANquote:
Ze spraken niet over Batavieren, Teutoonse ridders en die vervelende Bourgondiërs?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha.
"Zo hebm we die duutsers ook weg moffelt"
Mosselman. De nieuwe horrorfilm.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vind Miver wel wat voor Mosselman en dan ook op een "The Thing" manier :$
Graag.quote:
Sowieso 80's stylequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Graag.Maar dan geen CGI, dat is te makkelijk.
Nee. Wel over romeinen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze spraken niet over Batavieren, Teutoonse ridders en die vervelende Bourgondiërs?
Wish i couldquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vind Miver wel wat voor Mosselman en dan ook op een "The Thing" manier :$
[..]
DOE DAN
Nee, ik kan dat wel een beetje. Maar dat wat in The Thing allemaal gaande was ben ik nog aan het ontcijferen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso 80's style
Kun jij dat soort dingen? Of moeten we daar nog iemand anders voor inhuren.. Een eckte creabea (of bo)
"God damn Romans breaking down my shitty wall!!"quote:
Ik heb vertrouwen in je hoor, waar is je zelfvertrouwen :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Wel over romeinen.
[..]
Wish i could
We gaan t uitvogelenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat wel een beetje. Maar dat wat in The Thing allemaal gaande was ben ik nog aan het ontcijferen.
Goedzoquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je hoor, waar is je zelfvertrouwen :$
[..]
We gaan t uitvogelen
Nu even eten, geen worteltjes
Latah
Wat dan wel? Rauwe octopus?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
We gaan t uitvogelen
Nu even eten, geen worteltjes
Latah
Arminius was dat toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |