Ik weet niet waar het allemaal van gemaakt was, of hoe ze het deden. Dat vind ik dan weer net wat leuker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja met poppen ook geloof ik en weet ik het wat allemaal.. kwam iig veel meer bij kijken destijds
Nee hoor heb geen tentakels, wil je nu wel zien?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee bedankt :$ Vind genki genki al zo goor
owh, als film kenner wist ik dat nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het zijn al remakes. The Thing komt uit 1951 en The Fly uit 1958.
Dat dus, eenschquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het allemaal van gemaakt was, of hoe ze het deden. Dat vind ik dan weer net wat leuker.
wise die denkt een scoop te hebben met wat random shit van /b/.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey wise, ging niet helemaal goed in NWS of wel?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is ook een beetje vaag, want in de remake refereren ze wel naar het 'eerste' verhaal uit de vijftiger jaren, dus een 100% remake is het ook weer niet. En die film was weer gebaseerd op een boek uit 1938.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef wise het volgende:
[..]
owh, als film kenner wist ik dat niet![]()
The Thing(I)(2011) dies niet zo goed, maar omdat Mary Elizabeth Winstead erin zit maakt het kijken wel iets dragelijker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohaiquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef wise het volgende:
[..]
owh, als film kenner wist ik dat niet![]()
The Thing(I)(2011) dies niet zo goed, maar omdat Mary Elizabeth Winstead erin zit maakt het kijken wel iets dragelijker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T was met een of andere carrot man iets zag ik laatst eens.. Ff zoekenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook een beetje vaag, want in de remake refereren ze wel naar het 'eerste' verhaal uit de vijftiger jaren, dus een 100% remake is het ook weer niet. En die film was weer gebaseerd op een boek uit 1938.
Pics mogen in DMquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee hoor heb geen tentakels, wil je nu wel zien?
Genki genki!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carrot Man? Wat?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T was met een of andere carrot man iets zag ik laatst eens.. Ff zoeken
en maar lekker happen die mensen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey wise, ging niet helemaal goed in NWS of wel?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Oh hij. Hoezo Carrot Man? Ik vind het meer neigen naar Frankenstein of zo.quote:
Ik wist het even niet meer zo goed, maar had iets met dit te makenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh hij. Hoezo Carrot Man? Ik vind het meer neigen naar Frankenstein of zo.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Thing_from_Another_Worldquote:Carrington secretly uses blood plasma from the infirmary to incubate seedlings grown from the alien seed pods.
Je maakte van Carrington Carrot Man? Of hoe moet ik het zien?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wist het even niet meer zo goed, maar had iets met dit te maken
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Thing_from_Another_World
Lang geleden al dat ik dat eens volledig zat door te spitten
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wist het even niet meer zo goed, maar had iets met dit te maken
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Thing_from_Another_World
Lang geleden al dat ik dat eens volledig zat door te spitten
Nee iets met die seeds en greenhousequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je maakte van Carrington Carrot Man? Of hoe moet ik het zien?
Moet je? ;Squote:
dat je van die naam carrot maaktquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee iets met die seeds en greenhouse![]()
Heel apawwwrt
[..]
Moet je? ;S
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee iets met die seeds en greenhouse![]()
Heel apawwwrt
Je moet lezen godverdomme.. Je ogen zijn verneukt door al je verneukte gifjesquote:
En ik ben nog niet eens dronkenquote:
mn ogen zijn verneukt door jouw prachtig ogenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je moet lezen godverdomme.. Je ogen zijn verneukt door al je verneukte gifjes
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef wise het volgende:
[..]
mn ogen zijn verneukt door jouw prachtig ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |