quote:
Je neemt wel de tijd, merk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En ik ben nog niet eens dronkenYay me
Wat denk jij wel niet van mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:35 schreef wise het volgende:
[..]
zo zie ik je wel op mij afrennen ja...met zo'n mes
Tuurlijk, altijd rustig beginnen :$quote:
Even afwachten hoe hard de rest gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd rustig beginnen :$
met dat mes snij je mij uit mn kleding dan hequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van mij
Ik vond hem altijd een beetje lam vergeleken met Patrick Bateman.quote:
Jij snapt het.. Je wil natuurlijk niet harder gaan dan nodig is, dan houdt de rest het ook niet meer bij.. Zulke dingen moet je altijd zien te ontwijken heb ik geleerd :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even afwachten hoe hard de rest gaat.
In je stoutste dromen nog nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef wise het volgende:
[..]
met dat mes snij je mij uit mn kleding dan he![]()
Eensch, niemand kan tegen PB opquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd een beetje lam vergeleken met Patrick Bateman.
Het is knapper iemand met scherpe opmerkingen uit de kleren te krijgen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef wise het volgende:
[..]
met dat mes snij je mij uit mn kleding dan he![]()
quote:
Door schade en schande.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij snapt het.. Je wil natuurlijk niet harder gaan dan nodig is, dan houdt de rest het ook niet meer bij.. Zulke dingen moet je altijd zien te ontwijken heb ik geleerd :$
Sowieso Christian Bale.quote:[..]
Eensch, niemand kan tegen PB op
ok, ik ben uit de klerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is knapper iemand met scherpe opmerkingen uit de kleren te krijgen.
Daar ben ik niet de aangewezen persoon voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is knapper iemand met scherpe opmerkingen uit de kleren te krijgen.
Jij zit te solliciteren naar een pak slaag eh?quote:
Amen en amenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door schade en schande.
[..]
Sowieso Christian Bale.
Zie je, ik draai er mijn hand niet voor om.quote:
Eerder doelwit dan, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet de aangewezen persoon voor
Wacht maar tot ik dronken benquote:
Ga je dan lekker gek doen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dronken ben
That escalated quickly.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet de aangewezen persoon voor
[..]
Jij zit te solliciteren naar een pak slaag eh?
[..]
Amen en amen
Lekker pittig :$quote:
Kom maar even op m'n schootquote:
Heb puntige bips. Doet au denk ik :squote:Op vrijdag 26 april 2013 17:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lekker pittig :$
[..]
Kom maar even op m'n schoot
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier het tegendeel:
[ afbeelding ]
Lijen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |