Nee ik vind dat kutfilms, net zoals transformers e.d.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga mee, en neem je die teef van je ook mee, gezellig
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuwsgierig naar Warm Bodies. Dat wordt of ontzettend leuk, of legendarisch kut.
Wtfquote:After R (a highly unusual zombie) saves Julie from an attack, the two form a relationship that sets in motion a sequence of events that might transform the entire lifeless world.
Voel je je aangesproken met teef? Ik bedoelde jou niet hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vind dat kutfilms, net zoals transformers e.d.
Kon je niet een nog groter plaatje uitkiezen? Hij is nog steeds aan het laden.quote:
Hij heeft geen hond dus ik weet niet wat je dan bedoeltquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken met teef? Ik bedoelde jou niet hoor
Jaaaaaaaaaaaaaaa..... nee hoor bedoelde jou wel hahahahahaahquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft geen hond dus ik weet niet wat je dan bedoelt
twilight maar dan met zombiesquote:
Oh rly.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa..... nee hoor bedoelde jou wel hahahahahaah
Twilight, maar dan voortaan met zombies of zoiets?quote:
Echt he? Maar ik vond Micky Rourke in Iron Man 2 ook écht een keiharde baas. Geilde zelfs een beetje op hem toen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iron Man is keihard (no pun intended).
Zombies horen geen gevoelens te hebben. Dat staat me al tegen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee man, dit is juist een comedy die zichzelf totaal niet serieus neemt
Maar het is een 'speciale' zombie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zombies horen geen gevoelens te hebben. Dat staat me al tegen.
'Speciale' zombies die kotsen bijtend zuur of hebben een extra ledemaat, die worden niet verliefd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het is een 'speciale' zombie.
WHAHAHAHAAHquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
'Speciale' zombies die kotsen bijtend zuur of hebben een extra ledemaat, die worden niet verliefd.
Precies.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
'Speciale' zombies die kotsen bijtend zuur of hebben een extra ledemaat, die worden niet verliefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |