quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:50 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
hahah dezen topic is leuk allmaal plaatjens ;D hahaha nise lol
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
hahah dezen topic is leuk allmaal plaatjens ;D hahaha nise lol
Wou nog een Nestalgie-achtige fa2 breken van "grapje, had m'n wekker gezet om dit te posten", maar dacht lamaquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wordt verworpen, in nuchtere staat zou je niet zo sad zijn om dat op FOK! te posten.
Uiteraardquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was eigenlijk ook gewoon puur burgerlulletje pesten.
Dank voor de bevestiging nu dat het ook daadwerkelijk is gelukt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraardhoe konden we zoiets ook denken.. zo dom
Daar doen we het voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging nu dat het ook daadwerkelijk is gelukt.
Bijna 16:00u, tijd voor een cup-a-soup.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar doen we het voorhulde voor je gewiekste actie
Nee, vandaag niet...heb net een oranjekoek opquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bijna 16:00u, tijd voor een cup-a-soup.
Hè.
je zit al de hele dag te lurken kantoorlaafquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging nu dat het ook daadwerkelijk is gelukt.
Om je toch nog even op te vrolijken, dealing 'pot'.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet...heb net een oranjekoek open daarna oranje tompouce, iemand was jarig en trakteerde op kantoor
Heeft niet gewerkt, is al gepost vandaagquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Om je toch nog even op te vrolijken, dealing 'pot'.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt, is al gepost vandaag
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jullie zijn ook zo makkelijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt, is al gepost vandaag
man man man jij bent zo slim, snap niet hoe je het hier vol houd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jullie zijn ook zo makkelijk.
Deed ik expres zodat Sala z'n uitspraak dat ik de hele dag aan het lurken was onjuist lijkt.
quote:
vieze nagels zeg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
OVergegeven in mijn MOnd en tOEn weer doorgeSLIKT
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
man man man jij bent zo slim, snap niet hoe je het hier vol houd.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je nu nog niet Zen bent weet ik het ook niet meer.
Weer helemaal zen manquote:
Gezien zijn jurk bestaat zijn naam uit 3 klik geluiden en meer niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dwc as Pi in Life of Pi.
Ugjerke is baas.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
Even he, wie is die user en van welke sc komt die nou weer vandaan vas?
Inderdaad.quote:
Jij vind haan en argo ook bazen dus ik neem je niet echt serieus natuurlijkquote:
Van het stoners topic, maar daar komt Piye ook vandaan dus wats je probleem.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
Even he, wie is die user en van welke sc komt die nou weer vandaan vas?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij vind haan en argo ook bazen dus ik neem je niet echt serieus natuurlijk
Wat fijn om te lezen.quote:
Waarom gelijk 'wats je probleem?' waarom moeten alle vragen gelijk problemen zijn?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van het stoners topic, maar daar komt Piye ook vandaan dus wats je probleem.
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij vind haan en argo ook bazen dus ik neem je niet echt serieus natuurlijk
Nee, ik kom uit een KLB-topic, Frank had ons toen hierheen gestuurd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van het stoners topic, maar daar komt Piye ook vandaan dus wats je probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |