quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
'Speciale' zombies die kotsen bijtend zuur of hebben een extra ledemaat, die worden niet verliefd.
Had ik gister, come at me broquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb trouwens een bak kibbeling, come at me sis.
Jij moet echt je bek houwequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vind dat kutfilms, net zoals transformers e.d.
Oh no you di'int.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga mee, en neem je die teef van je ook mee, gezellig
Bacalhau > kibbeling.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
OMH VEER HAD GISTER AL KIBBELING IK BEN ZO GEEN TRENDSETTER
[ afbeelding ]
Heb ik geen behoefte aan dus vooralsnog niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer komt de dag dat jij eens je bek houd tegen mij?
Niks speciaals aan, doe ik sowieso alquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
'Speciale' zombies die kotsen bijtend zuur of hebben een extra ledemaat, die worden niet verliefd.
the flyquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of The Thing.quote:
Heb dat nog nooit gehad. Deze week wel rauwe inktvis opquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk je komt wel met fugu aanzetten ofzo.
Inktvis, lekker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gehad. Deze week wel rauwe inktvis op.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gehad. Deze week wel rauwe inktvis op.
Da's geen zombiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |