Een vraag duidt toch altijd op een probleem?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom gelijk 'wats je probleem?' waarom moeten alle vragen gelijk problemen zijn?
ben half mocro daaromquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom gelijk 'wats je probleem?' waarom moeten alle vragen gelijk problemen zijn?
Nou en, even om aan te duiden weet je toch.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:16 schreef Piye het volgende:
Nee, ik kom uit een KLB-topic, Frank had ons toen hierheen gestuurd.
haha kquote:
Wel eens gehoord van interesse?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een vraag duidt toch altijd op een probleem?
Zomaar gokje hehehequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
[..]
Nee, ik kom uit een KLB-topic, Frank had ons toen hierheen gestuurd.
Hoef je niet boos te worden hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou en, even om aan te duiden weet je toch.
Mijn aandeel in deze movement (als mede-oprichter), is geenszins serieus te noemen hoor.quote:
Maar je vraagt niet naar iets wat je niet weet of niet wil weten. Dus een vraag geeft aan dat jij een stuk kennis niet bezit, maar wel zou willen bezitten. Totdat iemand die vraag beantwoord, is dat dus een probleem.quote:
Ok man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar je vraagt niet naar iets wat je niet weet of niet wil weten. Dus een vraag geeft aan dat jij een stuk kennis niet bezit, maar wel zou willen bezitten. Totdat iemand die vraag beantwoord, is dat dus een probleem.
Ik kwam hier overigens omdat ik Vas in de TT zag. En ik geil zwaar op haar. En toen zag ik ook dat Mur hier zat. Ik geil zwaar op Mur. En nou kan ik nog wel door gaan met redenen om hier te blijven hangen. Maar daar begon het mee.
Kusjes.
Slaap lekker.
Een duim omhoog voor deze uitmuntende reactie.quote:
Neequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ozer_op_feestje.html
Kijk dit
Vetquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
Kijk dit
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
Kijk dit
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
Kijk dit
zeker databundel van 250mb ofzoquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Te groot voor zover ik mobiel kan zien. :$
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet veel meer, maar bedoelde de ass natuurlijk.!!!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet veel meer, maar bedoelde de ass natuurlijk.!!!
ssssssstquote:
duits pratenquote:
gvdquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:42 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA ZOOOOOOOOOOOOWWWWWW GRAAAPPPICHHHH!!!! HUAHUAHAHAHAIUAHAAHAH
Zeg dan meteen welke film schimmelkutquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:46 schreef VeerEli het volgende:
Vanavond 130 minuten lang soppen in de bioscoop![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg dan meteen welke film schimmelkut
quote:
Warm Bodies zker of safe havenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:46 schreef VeerEli het volgende:
Vanavond 130 minuten lang soppen in de bioscoop![]()
![]()
Schimmelkut, zeg jijquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg dan meteen welke film schimmelkut
Nee ik vind dat kutfilms, net zoals transformers e.d.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga mee, en neem je die teef van je ook mee, gezellig
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuwsgierig naar Warm Bodies. Dat wordt of ontzettend leuk, of legendarisch kut.
Wtfquote:After R (a highly unusual zombie) saves Julie from an attack, the two form a relationship that sets in motion a sequence of events that might transform the entire lifeless world.
Voel je je aangesproken met teef? Ik bedoelde jou niet hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vind dat kutfilms, net zoals transformers e.d.
Kon je niet een nog groter plaatje uitkiezen? Hij is nog steeds aan het laden.quote:
Hij heeft geen hond dus ik weet niet wat je dan bedoeltquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken met teef? Ik bedoelde jou niet hoor
Jaaaaaaaaaaaaaaa..... nee hoor bedoelde jou wel hahahahahaahquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft geen hond dus ik weet niet wat je dan bedoelt
twilight maar dan met zombiesquote:
Oh rly.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa..... nee hoor bedoelde jou wel hahahahahaah
Twilight, maar dan voortaan met zombies of zoiets?quote:
Echt he? Maar ik vond Micky Rourke in Iron Man 2 ook écht een keiharde baas. Geilde zelfs een beetje op hem toen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iron Man is keihard (no pun intended).
Zombies horen geen gevoelens te hebben. Dat staat me al tegen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee man, dit is juist een comedy die zichzelf totaal niet serieus neemt
Maar het is een 'speciale' zombie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zombies horen geen gevoelens te hebben. Dat staat me al tegen.
'Speciale' zombies die kotsen bijtend zuur of hebben een extra ledemaat, die worden niet verliefd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het is een 'speciale' zombie.
WHAHAHAHAAHquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
'Speciale' zombies die kotsen bijtend zuur of hebben een extra ledemaat, die worden niet verliefd.
Precies.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
'Speciale' zombies die kotsen bijtend zuur of hebben een extra ledemaat, die worden niet verliefd.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Had ik gister, come at me broquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb trouwens een bak kibbeling, come at me sis.
Jij moet echt je bek houwequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vind dat kutfilms, net zoals transformers e.d.
Oh no you di'int.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga mee, en neem je die teef van je ook mee, gezellig
Bacalhau > kibbeling.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
OMH VEER HAD GISTER AL KIBBELING IK BEN ZO GEEN TRENDSETTER
[ afbeelding ]
Heb ik geen behoefte aan dus vooralsnog niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer komt de dag dat jij eens je bek houd tegen mij?
Niks speciaals aan, doe ik sowieso alquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
the flyquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of The Thing.quote:
Heb dat nog nooit gehad. Deze week wel rauwe inktvis opquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk je komt wel met fugu aanzetten ofzo.
Inktvis, lekker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gehad. Deze week wel rauwe inktvis op.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gehad. Deze week wel rauwe inktvis op.
Da's geen zombiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |