Hij heb makkelijk kapen, niemand durft hem iets te maken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
ONVERVALSTE KAAP DOOR DIE GIGANTISCHE KEREL (KIJK ZE PLAATJE MENSEN)
Ja maar we kunnen er niks van zeggen want dan klapt hij ons. Of arresteert want hij is ook politieagent toch.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
ONVERVALSTE KAAP DOOR DIE GIGANTISCHE KEREL (KIJK ZE PLAATJE MENSEN)
het klinkt sowieso crapquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Whatup met een gewoon HD youtube linkje.
Beetje pillenmuziek wel.quote:
True, maarja anno 2013 geen hd luisteren is sowieso not done.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:11 schreef seto het volgende:
[..]
het klinkt sowieso crap
muziek luisteren op youtube lolz
Klinkt nice!quote:
Ohyesquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje pillenmuziek wel.
Qday Loveland lekker aan de pillen, shirtloos alles.
Weet alleen niet of dat wel kan tegelijk met mijn Var kuurtje, maar Var is wel licht dus voor 1 keer moet wel kunnen toch??
audienquote:
die luister ik ook met mijn 40% bfquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ohyes
Deze track is trouwens voor wanneer je echt shredded bent. (7% ofzo)
Luister er voorlopig alleen nog maar fragmentjes van.
Mwahquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:13 schreef CarbonC het volgende:
[ afbeelding ]
Bron van de Gym Chick:
https://www.facebook.com/GirlsWithMuscle
Klopt iets niet aan de verhouding idd... Volgens mij heeft ze ook 6 bonus ribben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah
Geen heupen, beetje vreemde benen, lijkt geen kont te hebben, gezicht te Frans.
Would hit though.
Wat is dees?quote:
2003quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:34 schreef fathank het volgende:
Succes met shirtless shinen op Qday trouwens. Ik trek m'n berenvel aan.
Deze vind ik wel oké, net helemaal geluisterd. Die andere Audien die je postte is gwn bouwpakkettenhouse.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ohyes
Deze track is trouwens voor wanneer je echt shredded bent. (7% ofzo)
Luister er voorlopig alleen nog maar fragmentjes van.
Ja, i know... zij is 1 van de 4 mensen die er altijd foto's post.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die ene die altijd in US post. Leuk meisje
Jij blijft een chubbychaser by nature, Sap.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, i know... zij is 1 van de 4 mensen die er altijd foto's post.
zou geen stimulanten geburiken tijdens je kuurquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje pillenmuziek wel.
Qday Loveland lekker aan de pillen, shirtloos alles.
Weet alleen niet of dat wel kan tegelijk met mijn Var kuurtje, maar Var is wel licht dus voor 1 keer moet wel kunnen toch??
Leuke loungemuziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van Rob's Trainingsmix:
[ Bericht 14% gewijzigd door CarbonC op 26-04-2013 13:43:32 (aanvulling) ]
dat bolle kopje past wel bij jouw voorkeur jaquote:
is dat een persoon die op fok zit?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:34 schreef Seam het volgende:
[..]
dat bolle kopje past wel bij jouw voorkeur ja
Ietsjes te bol voor mij.
Haha jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij blijft een chubbychaser by nature, Sap.
Ja ze heeft een leuk gezichtje vind ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:34 schreef Seam het volgende:
[..]
dat bolle kopje past wel bij jouw voorkeur ja
Ietsjes te bol voor mij.
Waarschijnlijk heeft ze de stem van een kraai en het figuur van een pinguïn. Blijft altijd spannend die fok kippetjes.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja
[..]
Ja ze heeft een leuk gezichtje vind ik.
Mjah geen idee, ik heb altijd het beeld dat ze zo'n lievig stemmetje heeft. En qua figuur is het ook wel prima dacht ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze de stem van een kraai en het figuur van een pinguïn. Blijft altijd spannend die fok kippetjes.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze de stem van een kraai en het figuur van een pinguïn. Blijft altijd spannend die fok kippetjes.
lol nee kkveel last van m'n arm, benchen ging niet en zelfs overhead press nauwelijksquote:
Je of ze?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef ChesterPerry het volgende:
o die ken ik wel ja, wist gelijk dat je een fotografie of ict opleiding deed
"vrouwen" met zo'n username:quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ook dat waarschijnlijk, maar daar kom je vaak pas achter als het te laat is..quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
"vrouwen" met zo'n username:
heeft vast een rugzakje...
Zo'n Ipie uit Koefnoen:quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef ChesterPerry het volgende:
ja net als een lekker gek kapseltje [ afbeelding ]
LIFquote:Al heb je een BMI van 50, als je hier wil meeposten vooral doen! De grens, en 2 topics, is ooit ontstaan omdat het voor velen met een BMI ver boven de 25 demotiverend was om te lezen over lollypopjes met een BMI van 24 waar wel een kilo'tje af mocht.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zo'n Ipie uit Koefnoen:
http://hungama.ratedesi.c(...)oen-Ipie-Sportschool
beetje de omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
Maagbandje halen meid, kun je onbeperkt kroketten eten.
Mensen die verder zijn dan jij demotiverend vinden
Ja precies. Al die uren die hij in de gym heeft doorgebracht niet motiverend vindenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
beetje de omgekeerde wereld
alsof je naar een foto van carbonc kijkt en denkt 'ik kap er maar mee'...'
onvoorstelbaar
kreeg net een pm maar zie niksquote:
Als je 56kg weegt moet er niet een paar kilo af, maar moet er (spier)massa gekweekt worden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef seto het volgende:
kan me die frustratie al helemaal voorstellen
zo'n fatty die 80kg wel een mooi streefgewicht vindt en al besloten heeft dat ze nooit een BMI van onder de 25 gaat halen
en dan iemand zoals G.R.S. die 56kg weegt en nog een paar kilo kwijt wil
Ja, ik kreeg net een PM en dacht "Omg een bericht van Dromenvangertje". Was het een of ander huilverhaal over financien van Danny.quote:
En toen kon je broek weer omhoog?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg net een PM en dacht "Omg een bericht van Dromenvangertje". Was het een of ander huilverhaal over financien van Danny.
Hoe fixte hij dat?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Iedereen van FOK! kreeg 'm. Wel humor ja[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg net een PM en dacht "Omg een bericht van Dromenvangertje". Was het een of ander huilverhaal over financien van Danny.
Dat kan nu erg makkelijk, druk op allen beantwoorden en copy-paste de ontvangersquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe fixte hij dat?
Wil wel een PM aan iedereen sturen met m'n rekeningnr.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef seto het volgende:
ik krijg 850 euro per maand van mylene om BB-mensen naar LIF-topics te lokken voor bans
Allemaal creatine brah.quote:
Ik heb dromenvangertje twee keer gezien in het echt. Jaloers?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil je aanraken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb dromenvangertje twee keer gezien in het echt. Jaloers?
Hoe is ze?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb dromenvangertje twee keer gezien in het echt. Jaloers?
Iemand heeft gereply-alled? Gelukkig nog niks ontvangenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:39 schreef seto het volgende:
ugh, nu heb je weer allemaal van die debielen die denken grappig te zijn in die PM berichten
Als die reageerders een Permaban geven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:39 schreef seto het volgende:
ugh, nu heb je weer allemaal van die debielen die denken grappig te zijn in die PM berichten
in mijn batch ook niet gelukkigquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Iemand heeft gereply-alled? Gelukkig nog niks ontvangen
Ja man, 30 PM's ofzo in een paar minuten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Die mensen mogen sowieso een ban vind ik, zullen wel weer van die mongolen uit KLB zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
jij heb gwn faute vrienden gastquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja man, 30 PM's ofzo in een paar minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Jij trekt altijd aan je voorhuid? Dat heeft bij mij zelfde effect als het aan me neus trekken.quote:
Eens aan m'n neus proberen dan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij trekt altijd aan je voorhuid? Dat heeft bij mij zelfde effect als het aan me neus trekken.
na trainen eten en rusten voor GAINSquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:54 schreef Kerol het volgende:
gwn legday en vervolgesn 10 km hardlopen tog u mirin broertjes
Dit, pain is weakness leaving the body. Ja toch?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:53 schreef 16meter het volgende:
gewoon idd rechtstreeks met de droge hand over die eikelrand raggen
heerlijk
idd gwn alles voor niets pats boem jij hebt kennis braquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
na trainen eten en rusten voor GAINS
10km hardlopen na beentraining voor SPIERAFBRAAK
moet er niet aan denken mattiequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
slijmbeurs bij je knieën en je bent zo 5 jaar uit de runnings.
brosciencequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:03 schreef robuust89 het volgende:
Die dieetclub zit ook vol broscience![]()
Of hoe noem je dat?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:03 schreef robuust89 het volgende:
Die dieetclub zit ook vol broscience![]()
Of hoe noem je dat?
bron: viva forumquote:Goed eten bedoelen ze mee, gevarieerd eten. Dat is dus koolhydraten, een klein beetje vet, en eiwitten.
Eiwitten worden gezien als de belangrijkste voor je spieren, maar eigenlijk is dat NIET zo. Zelfs de zwaarste gewichtheffers hoeven maar 1,8 % meer eiwit te eten als iemand die niks doet.
Normaal heb je ongeveer 70 gr eiwit nodig per dag, dat is bv. een stukje kip wat op je handpalm past. Het zijn juist de koolhydraten die je spieren beschermen.
Als je daar nl. niet genoeg van eet, dan wordt spierweefsel afgebroken om het lichaam te voeden. Iedere keer als je honger voelt, wordt er een klein beetje spierweefsel afgebroken. Daarom is het ook belangrijk om door de dag heen, kleine beetjes te eten, dat houdt het bloedsuiker stabiel. Spieren hebben ook bewegen nodig om uberhaupt in conditie te blijven.
Mijn vetpercentage moet gewoon omlaag, niet mijn gewichtquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je 56kg weegt moet er niet een paar kilo af, maar moet er (spier)massa gekweekt worden.
Een week op 70 gram eiwitten en ik ga als een fukig afrikaan krimpen.quote:
Ja gek dat is 10 gram per dag, ja toch?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Een week op 70 gram eiwitten en ik ga als een fukig afrikaan krimpen.
Zo treurig dat volk in het viva forum.
Per dag. Je weet wat ik bedoel vriend daag me niet uit want ik kom je breken vriend.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja gek dat is 10 gram per dag, ja toch?
Just jOOking.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Per dag. Je weet wat ik bedoel vriend daag me niet uit want ik kom je breken vriend.
oh man dat viva forumquote:Mijn meisje en ik hebben 1,5 jaar verkering, en ze is het laatste jaar dik 10kg aangekomen (van 50kg naar 61kg). Wat vind jij de beste manier om haar te helpen...
Ze vind het vreselijk dat ze zo is aangekomen, haar favoriete jurk niet meer aankan, etc. Ze schaamt zich voor haar lichaam, is timide in bed geworden, draagt alleen nog maar wijde kleding, en is in het algemeen onzeker geworden.
Buiten dat ik liever ook een slanke, zelfverzekerde meid zie, doet het me zeer dat ze zich zo voelt.
Ze doet best veel aan sport, maar verstandig eten lukt haar niet vaak genoeg. Ze "probeert" ook van alles; dieetpillen, groeihormonen inspuiten, etc. Een half jaar geleden is ze met de pil gestopt, wat gewichtsverlies ook moeilijker kan maken (heb ik begrepen).
Ik begeleid haar met een fitnessplan, twee keer per week gewichtstraining, en met het uitzoeken van info over gewichtsverlies (ben zelf best een fitness-fanaat).
allemaal mogelijk dankzij kuurtje.euquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef Jahr00n het volgende:
Je wijf HGH inspuiten. Ideaal hoor, gewoon combineren met een goede Test-E kuur en je mokkel gaat lekker massa aanzetten.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Per dag. Je weet wat ik bedoel vriend daag me niet uit want ik kom je breken vriend.
ik niks, zag wel deze voorbij komen van iemand:quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie van jullie heeft ook 27 pms gekregen
Die is volgens mij in één van de eerste delen gepost door Panzer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
Er was zo'n dude op bb.com die zieke weightgainshakes aan z'n sma voorschotelde omdat ze vreemdging ofzo. Wie kan dat topic vinden?
Dat je daar trek in hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik spuit bij mijn scharrels altijd test als ze slapen
ja heb ik dus ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:26 schreef ChesterPerry het volgende:
ik maar 1tje over het wel erge salaris van fok moderators
Zijn allemaal reacties op elkaar n00b.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja heb ik dus ookx 27 wtf is die shit.
ja vroeg ik laatst ook al naar hier maar iedereen zit me kk hard te negerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
Er was zo'n dude op bb.com die zieke weightgainshakes aan z'n sma voorschotelde omdat ze vreemdging ofzo. Wie kan dat topic vinden?
Wat is de deal met die pm's? Ik heb niks gehad.
haha niggequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Kerol het volgende:
[..]
ja vroeg ik laatst ook al naar hier maar iedereen zit me kk hard te negeren
vast omdat ik swart ben
Die smaatje is overleden aan een hart aanval infarct achtig iets. Kerel heb levenslang gekregen, maar maakt zijn gains harder dan ooit in de nor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
Ik had er 450, dat was echt fanta-stichquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja heb ik dus ookx 27 wtf is die shit.
als dit waar is is die gozer wel een baasquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die smaatje is overleden aan een hart aanval infarct achtig iets. Kerel heb levenslang gekregen, maar maakt zijn gains harder dan ooit in de nor.
topic bestaat niet meerquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
maar hoe kan ik dit stoppen dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zijn allemaal reacties op elkaar n00b.
Lul niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die smaatje is overleden aan een hart aanval infarct achtig iets. Kerel heb levenslang gekregen, maar maakt zijn gains harder dan ooit in de nor.
Ff nieuwe accountje aanmaken. Die zit dan nog niet in de verzendlijst van die mongols. Moet je wel ff sprite-stick ofzo doen, weten wij ook dat je eigenlijk fanta bent.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
maar hoe kan ik dit stoppen dan?
haha nee toch?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb het van viva-forum.quote:
Je weet wat ik bedoel vriend daag me niet uit want ik kom je breken vriend.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb het van viva-forum.
Just making a jOke.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel vriend daag me niet uit want ik kom je breken vriend.
beta as fuckquote:Ik heb ook ooit de fout gemaakt om aan mijn toenmalige vriend te vragen om mij te helpen.
Maar ik werd er compleet horendol en gestoord van, en voelde mij vaak ook gekwetst als hij bij een zak chips zei, zou je dat nu wel doen?
Heb toen ook maar direct gezegd dat ik dat toch maar niet wou, zijn hulp, en dat ie mij beter kon steunen in te zeggen hoe mooi hij mij vond... Dat deed hij toen ook.
Verdomme.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Een week op 70 gram eiwitten en ik ga als een fukig afrikaan krimpen.
Zo treurig dat volk in het viva forum. De hele fucking dag humus vreten en het gek vinden dat je nog steeds modder bent.En vooral geen musli eten ipv crusli want het moet wel leuk blijven.
![]()
Alle operation ghostbulk topics zijn steeds gesloten en verwijderdquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Alle operation ghostbulk topics zijn steeds gesloten en verwijderd
Is mij niet duidelijk. Heb t toen ook niet uit de nieuwe topics en reacties kunnen halen.quote:
Hier ook in mijn adams kostuum... Nobody is gonna shine as bright as me.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:34 schreef fathank het volgende:
Succes met shirtless shinen op Qday trouwens. Ik trek m'n berenvel aan.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Not a single squat was done that day.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
Is er nog een reactie van de vriendin geweest?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Topic is verwijderd, huilies gonna huil.
Klopt! Kon het ook al niet meer vinden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Alle operation ghostbulk topics zijn steeds gesloten en verwijderd
Het was ipv whey in dr shake. Miss kan je ergens t originele verhaal vinden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef Stereotomy het volgende:
Komop, je gelooft toch zelf niet dat je mierzoete en vullende weightgainers in die energiehoeveelheden kunt 'verstoppen'?
gewoon kokosolie erin oplossen. kan makkelijk zonder dat je het door hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef Stereotomy het volgende:
Komop, je gelooft toch zelf niet dat je mierzoete en vullende weightgainers in die energiehoeveelheden kunt 'verstoppen'?
Redelijke ervaring er meequote:Op vrijdag 26 april 2013 18:34 schreef ZetaOS het volgende:
Ik zat de denken aan een cycle met lipopolysaccharide, iemand ervaring hiermee.
Probeer eens cajunkruiden van verstegen. Die zijn baasquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was net in de supermarkt shoppuh voor morgen. Ik ga noodles met kip en sausje maken (bami?).
Anyways, ik zag daar ook kruiden staan met o.a. Ve-tsin. Ik kan mij nog herinneren dat jij het er toen over had en dat het erg verslavend was, Stereo. Ik moet toegeven, het ruikt lekker. Ben benieuwd!
Heeft ve-tsin geur?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was net in de supermarkt shoppuh voor morgen. Ik ga noodles met kip en sausje maken (bami?).
Anyways, ik zag daar ook kruiden staan met o.a. Ve-tsin. Ik kan mij nog herinneren dat jij het er toen over had en dat het erg verslavend was, Stereo. Ik moet toegeven, het ruikt lekker. Ben benieuwd!
Gooi het recept op fok zodra je klaar bent. Ik ga vanavond die keepreepjes makenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Marineer de kip een uurtje in sojasaus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gooi het recept op fok zodra je klaar bent. Ik ga vanavond die keepreepjes maken
Lekker man iedere dag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:02 schreef 16meter het volgende:
ik heb ook nog recept
kook wat broccoli en rijst
doe kipkruiden op een kipfilet en leg m op de grill
even wachten tot t klaar is
eten
xDDDDddd
Heb ik al man. Heb al eens een foto van mijn la met alle kruiden geupload.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer eens cajunkruiden van verstegen. Die zijn baas
Die van mij (Conimex) wel!quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft ve-tsin geur?![]()
Je kunt het overal doorheen doen waar je normaal zout voor gebruikt. Iets minder zout in je gerecht doen, en dan een deel door ve-tsin vervangen. Anyway, probeer zelf maar eens.
Het is Vegeta zonder de kruiden...
Ik geloof jou niet meer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gooi het recept op fok zodra je klaar bent. Ik ga vanavond die keepreepjes maken
af en toe tartaar ipv kipquote:
Die conimex pakjes zitten vol zout en andere bagger. Beter je eigen kruidenmengels gebruiken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ik al man. Heb al eens een foto van mijn la met alle kruiden geupload.Erg lekker inderdaad!
[..]
Die van mij (Conimex) wel!Het ruikt ook naar die kruiden die altijd bij de Unox noodles zitten.
I will! Thanks.
[..]
Ik geloof jou niet meer.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die conimex pakjes zitten vol zout en andere bagger. Beter je eigen kruidenmengels gebruiken.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef IrCute het volgende:
Ik heb geen PM gekregen, ik ben niet interessant genoeg
alleen voor de anciensquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef IrCute het volgende:
Ik heb geen PM gekregen, ik ben niet interessant genoeg
egt top man supperquote:
die is ook fuckking chill ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
egt top man supper
dees is ook nice man
kannie w8e op defkon lkkr shine in t zonnetj met me mate xd
en meesinge natuurlyk <3
Als peijn doet gaat de zwakheijd uit lichaam, goed teken joh!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef seto het volgende:
kenker gek
mijn nek brandt kk hard door die tijgerbalsem mattie
lkkr hequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef seto het volgende:
kenker gek
mijn nek brandt kk hard door die tijgerbalsem mattie
Waarschijnlijk was carbonc aan het trainen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:46 schreef VMSDKR het volgende:
jah en nu moeten wij cker vragen; o waarom dan?
nou ik doe het niet
cker genakt vor de training lkkr tog doen wij ook altijdquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:36 schreef ChesterPerry het volgende:
was vanavond politie bij me gym -O_
best lekkah nummer, is dit hardstyle ofzo?quote:
Jep, althans daar moet het wel voor doorgaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
best lekkah nummer, is dit hardstyle ofzo?
ben normaalquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jep, althans daar moet het wel voor doorgaan.
Was eerder wel van de hardstyle, nu niet echt meer... Al is het op een festival vaak nog wel goed te doen. In de auto en op de gym gewoon wat chillere dance-muziek.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben normaal
Niet van die muziek. Maar ja in de gym is alles wat hard gaat lekker.
@vmsdkr ja idd
?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
cker genakt vor de training lkkr tog doen wij ook altijd
hmm okay... Ja mijn favo soort muziek is toch prog house en techno. Maar hou bijvoorbeeld ook van soulachtige nummers zoals emeli sande. Ik ben trouwens heel dicht bij jackiebrown atmquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Was eerder wel van de hardstyle, nu niet echt meer... Al is het op een festival vaak nog wel goed te doen. In de auto en op de gym gewoon wat chillere dance-muziek.
godver wat is dat origineel een lekker nummerquote:
Deze boi herkent kwaliteit wanneer het hem voorgeschoteld wordt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
godver wat is dat origineel een lekker nummer
laat dat album eens heel snel komen
latin house in de zomer lekker schudden met dienbillenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben eigenlijk meer van de tech house maar ik dig ook DnB en eigenlijk alles wat een goede vibe heeft.
Dit, dp fanclubje starten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze boi herkent kwaliteit wanneer het hem voorgeschoteld wordt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Het is fucking koud buiten! Waar is dat weer van gisteren!
Mijn muziek smaak is echt heel breed, maar dat mag je van sommige audiofielen niet hardop zeggen. Als het binnen het dance genre valt en een beetje lekkere beat heeft.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hmm okay... Ja mijn favo soort muziek is toch prog house en techno. Maar hou bijvoorbeeld ook van soulachtige nummers zoals emeli sande. Ik ben trouwens heel dicht bij jackiebrown atm
stuurt!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
I'm in, ik heb nog wel plaatje of wat van Etienne du Crécy.
jij bent serieus zo'n simpel figuur of nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef ChesterPerry het volgende:
2pac en DMX zijn toch simpelweg het chilst in de gym men
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef seto het volgende:
[..]
jij bent serieus zo'n simpel figuur of niet
NIGGA U AINT GOT SHIT ON HIS MONEY $ GANG BITCH NIGGER FUCK CASH MONEYquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef seto het volgende:
[..]
Ik zet hem aan op 1.28 en had gevoel dat mijn andere youtube venster ook nog aanstond. Was dus alleen niet het geval.quote:
hij is nog jongquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef seto het volgende:
[..]
Hoezo simpel?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef seto het volgende:
[..]
Ook niet aan het einde van de avond/begin van de ochtend?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mijn muziek smaak is echt heel breed, maar dat mag je van sommige audiofielen niet hardop zeggen. Als het binnen het dance genre valt en een beetje lekkere beat heeft.Hardcore plus harder valt sowieso af.
Van de partij dan op beiden?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:27 schreef Seam het volgende:
Goede nummertjes maatjes. Kan niet wachten tot Tomorrowland en Defqon
Njah, het is steeds vaker afsluiting op hs feestjes. Ik ga dan niet naar huis ofzo, maar van mij mag wel gewoon harde hs dj afsluiten ipv hardcore.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ook niet aan het einde van de avond/begin van de ochtend?
Jeweetquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Van de partij dan op beiden?
True, al vind ik het meestal wel ff lekker om nog even alles te geven wat je nog in je hebtquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Njah, het is steeds vaker afsluiting op hs feestjes. Ik ga dan niet naar huis ofzo, maar van mij mag wel gewoon harde hs dj afsluiten ipv hardcore.
Ik riep vanaf mn 18e al dat ik naar alle feesten zou gaan, maar heb pas sinds vorig jaar hardstyle weer herontdekt, en dus ook de feestjesquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:36 schreef Seam het volgende:
[..]
JeweetVorig jaar behalve Q-Base nergens naartoe gegaan, dus moet het dit jaar inhalen.
Ik dacht dat ik bij dé hangar was. Maar die bleek ik achteraf helemaal nooit te hebben gezien... was het die fusion-bunkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Defqon vorig jaar niet geweest, maar nu toch nog keer omdat we wel mooie groep hebben. Q-base afgelopen jaar ook wel geweest en gaat hem dit jaar ook sowieso wel weer worden. Toch een van de betere festivals, als is het alleen al vanwege die sfeer met die ouwe bunkers en het harde/goede geluid!
Veel in de hangar en open-air gestaan afgelopen jaar... Weer was ook best chill in de nacht! Hoogtepuntje is ook altijd de busreis terug.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bij dé hangar was. Maar die bleek ik achteraf helemaal nooit te hebben gezien... was het die fusion-bunker![]()
Vond dat op HWS in ziggodome na, ook het vetste feest tot nu toe. Heerlijke sfeer inderdaad, en dat terrein is superchill.
Wij hadden ergens vlakbij een huisje op center parcs genomen, voor het hele weekend. Dat was echt heel chill.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ook vooral de open-air, en de fusionbunker dus
Veel in de hangar en open-air gestaan afgelopen jaar... Weer was ook best chill in de nacht! Hoogtepuntje is ook altijd de busreis terug.
Haha jah lekker is dat. Paar jaar terug ook ik weet niet hoelang op die bus moeten wachten daar, toen kwam het zonnetje ook heerlijk door..!quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wij hadden ergens vlakbij een huisje op center parcs genomen, voor het hele weekend. Dat was echt heel chill.
Enige minder fijne was dat onze bus ons niet kwam oppikken toen het was afgelopen.. Ons groepje waren letterlijk de aller allerlaatste die van de parkeerplaats werden afgekicked rond een uur of 10 geloof ikWel nog heeeeeerlijk in de zon gelegen daar though. Heb er nu al weer zin in!
Defqon is kut sinds ze op t Lowlands terrein organiseren. Vroeger was t vet, lekker op het strand maar tegenwoordig heeft het niks extras tov andere festivals.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:51 schreef Kerol het volgende:
Defqon is baasvorig jaar geweest en dit jaar weer
Dit. Lopen ook altijd zoveel alto's op die feesten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:09 schreef kaasplankje het volgende:
ja hardstyle is ook echt voor alto's
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:21 schreef GoobyPls het volgende:
Even een serieuze reactie. Door veel crunches te doen kun je plaatselijk vet verbranden enkel bij je buik, zo krijg je er snel blokjes.
Goed bezig. Hier ook legday dadelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:16 schreef H1N1 het volgende:
2e leg day vandaag, heerlijk als je vriendin met een kater op bed ligt en groen wegtrekt als ik zeg dat ik naar de gym ga.
Haat jij nou op Braddie? Hij is fucking baas vriend.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1960422/7/25
Mijn ochtend is weer goed.
Is Braddie jouw homie? Of je alter-ego?quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Haat jij nou op Braddie? Hij is fucking baas vriend.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Haat jij nou op Braddie? Hij is fucking baas vriend.
"Ten" 2014.quote:
Arnold met een dik machinegeweer is altijd een goede film.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Ten" 2014.
Geen idee of het verder een interessante film wordt, vond het wel een stoere foto.
Nog niet, maar lijkt me een prima downloadfilmpje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:21 schreef seto het volgende:
heeft iemand trouwens the last stand gezien in de bios? ik wou er wel heen (want arnie) maar hij draaide hier maar een week ofzo
Dat sowieso, mits zijn kills vergezeld worden door gevatte one-liners.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Arnold met een dik machinegeweer is altijd een goede film.
Where is his afzuigkap?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:02 schreef ChesterPerry het volgende:
Beste voedingstips in dit filmpie.
Vanochtend, front squats leg curls, lunges en calf raises.quote:
Shorts, gast het wordt koud dinsdag!quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
Iedereen al klaar voor QDay?
Hier m'n checklist
- Ticket voor Java Eiland A'dam
- 7% BF
- Veni, Vidi, Vici chest tattoo
- 2eros shorts
- Alle Zyzz dansmoves geleerd van YouTube filmpjes
- Paar gram sosa
Dit inderdaad, heb wel Gold's Gym singlet aan, maar die gaat sowieos uit later. Ben niet voor niks shredded geworden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:39 schreef seto het volgende:
[..]
maakt niet uit
gwn DNP en sos zetten dan krijg je het wel warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |