Hij heb makkelijk kapen, niemand durft hem iets te maken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
ONVERVALSTE KAAP DOOR DIE GIGANTISCHE KEREL (KIJK ZE PLAATJE MENSEN)
Ja maar we kunnen er niks van zeggen want dan klapt hij ons. Of arresteert want hij is ook politieagent toch.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
ONVERVALSTE KAAP DOOR DIE GIGANTISCHE KEREL (KIJK ZE PLAATJE MENSEN)
het klinkt sowieso crapquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Whatup met een gewoon HD youtube linkje.
Beetje pillenmuziek wel.quote:
True, maarja anno 2013 geen hd luisteren is sowieso not done.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:11 schreef seto het volgende:
[..]
het klinkt sowieso crap
muziek luisteren op youtube lolz
Klinkt nice!quote:
Ohyesquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje pillenmuziek wel.
Qday Loveland lekker aan de pillen, shirtloos alles.
Weet alleen niet of dat wel kan tegelijk met mijn Var kuurtje, maar Var is wel licht dus voor 1 keer moet wel kunnen toch??
audienquote:
die luister ik ook met mijn 40% bfquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ohyes
Deze track is trouwens voor wanneer je echt shredded bent. (7% ofzo)
Luister er voorlopig alleen nog maar fragmentjes van.
Mwahquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:13 schreef CarbonC het volgende:
[ afbeelding ]
Bron van de Gym Chick:
https://www.facebook.com/GirlsWithMuscle
Klopt iets niet aan de verhouding idd... Volgens mij heeft ze ook 6 bonus ribben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah
Geen heupen, beetje vreemde benen, lijkt geen kont te hebben, gezicht te Frans.
Would hit though.
Wat is dees?quote:
2003quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:34 schreef fathank het volgende:
Succes met shirtless shinen op Qday trouwens. Ik trek m'n berenvel aan.
Deze vind ik wel oké, net helemaal geluisterd. Die andere Audien die je postte is gwn bouwpakkettenhouse.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ohyes
Deze track is trouwens voor wanneer je echt shredded bent. (7% ofzo)
Luister er voorlopig alleen nog maar fragmentjes van.
Ja, i know... zij is 1 van de 4 mensen die er altijd foto's post.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die ene die altijd in US post. Leuk meisje
Jij blijft een chubbychaser by nature, Sap.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, i know... zij is 1 van de 4 mensen die er altijd foto's post.
zou geen stimulanten geburiken tijdens je kuurquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje pillenmuziek wel.
Qday Loveland lekker aan de pillen, shirtloos alles.
Weet alleen niet of dat wel kan tegelijk met mijn Var kuurtje, maar Var is wel licht dus voor 1 keer moet wel kunnen toch??
Leuke loungemuziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van Rob's Trainingsmix:
[ Bericht 14% gewijzigd door CarbonC op 26-04-2013 13:43:32 (aanvulling) ]
dat bolle kopje past wel bij jouw voorkeur jaquote:
is dat een persoon die op fok zit?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:34 schreef Seam het volgende:
[..]
dat bolle kopje past wel bij jouw voorkeur ja
Ietsjes te bol voor mij.
Haha jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij blijft een chubbychaser by nature, Sap.
Ja ze heeft een leuk gezichtje vind ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:34 schreef Seam het volgende:
[..]
dat bolle kopje past wel bij jouw voorkeur ja
Ietsjes te bol voor mij.
Waarschijnlijk heeft ze de stem van een kraai en het figuur van een pinguïn. Blijft altijd spannend die fok kippetjes.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja
[..]
Ja ze heeft een leuk gezichtje vind ik.
Mjah geen idee, ik heb altijd het beeld dat ze zo'n lievig stemmetje heeft. En qua figuur is het ook wel prima dacht ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze de stem van een kraai en het figuur van een pinguïn. Blijft altijd spannend die fok kippetjes.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze de stem van een kraai en het figuur van een pinguïn. Blijft altijd spannend die fok kippetjes.
lol nee kkveel last van m'n arm, benchen ging niet en zelfs overhead press nauwelijksquote:
Je of ze?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef ChesterPerry het volgende:
o die ken ik wel ja, wist gelijk dat je een fotografie of ict opleiding deed
"vrouwen" met zo'n username:quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ook dat waarschijnlijk, maar daar kom je vaak pas achter als het te laat is..quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
"vrouwen" met zo'n username:
heeft vast een rugzakje...
Zo'n Ipie uit Koefnoen:quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef ChesterPerry het volgende:
ja net als een lekker gek kapseltje [ afbeelding ]
LIFquote:Al heb je een BMI van 50, als je hier wil meeposten vooral doen! De grens, en 2 topics, is ooit ontstaan omdat het voor velen met een BMI ver boven de 25 demotiverend was om te lezen over lollypopjes met een BMI van 24 waar wel een kilo'tje af mocht.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zo'n Ipie uit Koefnoen:
http://hungama.ratedesi.c(...)oen-Ipie-Sportschool
beetje de omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
Maagbandje halen meid, kun je onbeperkt kroketten eten.
Mensen die verder zijn dan jij demotiverend vinden
Ja precies. Al die uren die hij in de gym heeft doorgebracht niet motiverend vindenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
beetje de omgekeerde wereld
alsof je naar een foto van carbonc kijkt en denkt 'ik kap er maar mee'...'
onvoorstelbaar
kreeg net een pm maar zie niksquote:
Als je 56kg weegt moet er niet een paar kilo af, maar moet er (spier)massa gekweekt worden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef seto het volgende:
kan me die frustratie al helemaal voorstellen
zo'n fatty die 80kg wel een mooi streefgewicht vindt en al besloten heeft dat ze nooit een BMI van onder de 25 gaat halen
en dan iemand zoals G.R.S. die 56kg weegt en nog een paar kilo kwijt wil
Ja, ik kreeg net een PM en dacht "Omg een bericht van Dromenvangertje". Was het een of ander huilverhaal over financien van Danny.quote:
En toen kon je broek weer omhoog?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg net een PM en dacht "Omg een bericht van Dromenvangertje". Was het een of ander huilverhaal over financien van Danny.
Hoe fixte hij dat?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Iedereen van FOK! kreeg 'm. Wel humor ja[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg net een PM en dacht "Omg een bericht van Dromenvangertje". Was het een of ander huilverhaal over financien van Danny.
Dat kan nu erg makkelijk, druk op allen beantwoorden en copy-paste de ontvangersquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe fixte hij dat?
Wil wel een PM aan iedereen sturen met m'n rekeningnr.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef seto het volgende:
ik krijg 850 euro per maand van mylene om BB-mensen naar LIF-topics te lokken voor bans
Allemaal creatine brah.quote:
Ik heb dromenvangertje twee keer gezien in het echt. Jaloers?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil je aanraken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb dromenvangertje twee keer gezien in het echt. Jaloers?
Hoe is ze?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb dromenvangertje twee keer gezien in het echt. Jaloers?
Iemand heeft gereply-alled? Gelukkig nog niks ontvangenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:39 schreef seto het volgende:
ugh, nu heb je weer allemaal van die debielen die denken grappig te zijn in die PM berichten
Als die reageerders een Permaban geven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:39 schreef seto het volgende:
ugh, nu heb je weer allemaal van die debielen die denken grappig te zijn in die PM berichten
in mijn batch ook niet gelukkigquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Iemand heeft gereply-alled? Gelukkig nog niks ontvangen
Ja man, 30 PM's ofzo in een paar minuten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Die mensen mogen sowieso een ban vind ik, zullen wel weer van die mongolen uit KLB zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
jij heb gwn faute vrienden gastquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja man, 30 PM's ofzo in een paar minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Jij trekt altijd aan je voorhuid? Dat heeft bij mij zelfde effect als het aan me neus trekken.quote:
Eens aan m'n neus proberen dan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij trekt altijd aan je voorhuid? Dat heeft bij mij zelfde effect als het aan me neus trekken.
na trainen eten en rusten voor GAINSquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:54 schreef Kerol het volgende:
gwn legday en vervolgesn 10 km hardlopen tog u mirin broertjes
Dit, pain is weakness leaving the body. Ja toch?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:53 schreef 16meter het volgende:
gewoon idd rechtstreeks met de droge hand over die eikelrand raggen
heerlijk
idd gwn alles voor niets pats boem jij hebt kennis braquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
na trainen eten en rusten voor GAINS
10km hardlopen na beentraining voor SPIERAFBRAAK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |