quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef IrCute het volgende:
Ik heb geen PM gekregen, ik ben niet interessant genoeg
alleen voor de anciensquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef IrCute het volgende:
Ik heb geen PM gekregen, ik ben niet interessant genoeg
egt top man supperquote:
die is ook fuckking chill ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
egt top man supper
dees is ook nice man
kannie w8e op defkon lkkr shine in t zonnetj met me mate xd
en meesinge natuurlyk <3
Als peijn doet gaat de zwakheijd uit lichaam, goed teken joh!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef seto het volgende:
kenker gek
mijn nek brandt kk hard door die tijgerbalsem mattie
lkkr hequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef seto het volgende:
kenker gek
mijn nek brandt kk hard door die tijgerbalsem mattie
Waarschijnlijk was carbonc aan het trainen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:46 schreef VMSDKR het volgende:
jah en nu moeten wij cker vragen; o waarom dan?
nou ik doe het niet
cker genakt vor de training lkkr tog doen wij ook altijdquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:36 schreef ChesterPerry het volgende:
was vanavond politie bij me gym -O_
best lekkah nummer, is dit hardstyle ofzo?quote:
Jep, althans daar moet het wel voor doorgaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
best lekkah nummer, is dit hardstyle ofzo?
ben normaalquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jep, althans daar moet het wel voor doorgaan.
Was eerder wel van de hardstyle, nu niet echt meer... Al is het op een festival vaak nog wel goed te doen. In de auto en op de gym gewoon wat chillere dance-muziek.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben normaal
Niet van die muziek. Maar ja in de gym is alles wat hard gaat lekker.
@vmsdkr ja idd
?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
cker genakt vor de training lkkr tog doen wij ook altijd
hmm okay... Ja mijn favo soort muziek is toch prog house en techno. Maar hou bijvoorbeeld ook van soulachtige nummers zoals emeli sande. Ik ben trouwens heel dicht bij jackiebrown atmquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Was eerder wel van de hardstyle, nu niet echt meer... Al is het op een festival vaak nog wel goed te doen. In de auto en op de gym gewoon wat chillere dance-muziek.
godver wat is dat origineel een lekker nummerquote:
Deze boi herkent kwaliteit wanneer het hem voorgeschoteld wordt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
godver wat is dat origineel een lekker nummer
laat dat album eens heel snel komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |