Heb ik al man. Heb al eens een foto van mijn la met alle kruiden geupload.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer eens cajunkruiden van verstegen. Die zijn baas
Die van mij (Conimex) wel!quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft ve-tsin geur?![]()
Je kunt het overal doorheen doen waar je normaal zout voor gebruikt. Iets minder zout in je gerecht doen, en dan een deel door ve-tsin vervangen. Anyway, probeer zelf maar eens.
Het is Vegeta zonder de kruiden...
Ik geloof jou niet meer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gooi het recept op fok zodra je klaar bent. Ik ga vanavond die keepreepjes maken

af en toe tartaar ipv kipquote:

Die conimex pakjes zitten vol zout en andere bagger. Beter je eigen kruidenmengels gebruiken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ik al man. Heb al eens een foto van mijn la met alle kruiden geupload.Erg lekker inderdaad!
[..]
Die van mij (Conimex) wel!Het ruikt ook naar die kruiden die altijd bij de Unox noodles zitten.
I will! Thanks.
[..]
Ik geloof jou niet meer.

Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die conimex pakjes zitten vol zout en andere bagger. Beter je eigen kruidenmengels gebruiken.

quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef IrCute het volgende:
Ik heb geen PM gekregen, ik ben niet interessant genoeg

alleen voor de anciensquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef IrCute het volgende:
Ik heb geen PM gekregen, ik ben niet interessant genoeg

egt top man supperquote:

die is ook fuckking chill ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
egt top man supper
dees is ook nice man
kannie w8e op defkon lkkr shine in t zonnetj met me mate xd
en meesinge natuurlyk <3

Als peijn doet gaat de zwakheijd uit lichaam, goed teken joh!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef seto het volgende:
kenker gek
mijn nek brandt kk hard door die tijgerbalsem mattie

lkkr hequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef seto het volgende:
kenker gek
mijn nek brandt kk hard door die tijgerbalsem mattie

Waarschijnlijk was carbonc aan het trainen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:46 schreef VMSDKR het volgende:
jah en nu moeten wij cker vragen; o waarom dan?
nou ik doe het niet

cker genakt vor de training lkkr tog doen wij ook altijdquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:36 schreef ChesterPerry het volgende:
was vanavond politie bij me gym -O_

best lekkah nummer, is dit hardstyle ofzo?quote:

Jep, althans daar moet het wel voor doorgaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
best lekkah nummer, is dit hardstyle ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |