ben normaalquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jep, althans daar moet het wel voor doorgaan.

Was eerder wel van de hardstyle, nu niet echt meer... Al is het op een festival vaak nog wel goed te doen. In de auto en op de gym gewoon wat chillere dance-muziek.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben normaal
Niet van die muziek. Maar ja in de gym is alles wat hard gaat lekker.
@vmsdkr ja idd

?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
cker genakt vor de training lkkr tog doen wij ook altijd

hmm okay... Ja mijn favo soort muziek is toch prog house en techno. Maar hou bijvoorbeeld ook van soulachtige nummers zoals emeli sande. Ik ben trouwens heel dicht bij jackiebrown atmquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Was eerder wel van de hardstyle, nu niet echt meer... Al is het op een festival vaak nog wel goed te doen. In de auto en op de gym gewoon wat chillere dance-muziek.

godver wat is dat origineel een lekker nummerquote:

Deze boi herkent kwaliteit wanneer het hem voorgeschoteld wordt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
godver wat is dat origineel een lekker nummer
laat dat album eens heel snel komen

latin house in de zomer lekker schudden met dienbillenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben eigenlijk meer van de tech house maar ik dig ook DnB en eigenlijk alles wat een goede vibe heeft.

Dit, dp fanclubje starten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze boi herkent kwaliteit wanneer het hem voorgeschoteld wordt.

quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Het is fucking koud buiten! Waar is dat weer van gisteren!

Mijn muziek smaak is echt heel breed, maar dat mag je van sommige audiofielen niet hardop zeggen. Als het binnen het dance genre valt en een beetje lekkere beat heeft.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hmm okay... Ja mijn favo soort muziek is toch prog house en techno. Maar hou bijvoorbeeld ook van soulachtige nummers zoals emeli sande. Ik ben trouwens heel dicht bij jackiebrown atm

stuurt!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
I'm in, ik heb nog wel plaatje of wat van Etienne du Crécy.

jij bent serieus zo'n simpel figuur of nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef ChesterPerry het volgende:
2pac en DMX zijn toch simpelweg het chilst in de gym men

quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef seto het volgende:
[..]
jij bent serieus zo'n simpel figuur of niet

NIGGA U AINT GOT SHIT ON HIS MONEY $ GANG BITCH NIGGER FUCK CASH MONEYquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef seto het volgende:
[..]

Ik zet hem aan op 1.28 en had gevoel dat mijn andere youtube venster ook nog aanstond. Was dus alleen niet het geval.quote:

hij is nog jongquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef seto het volgende:
[..]

Hoezo simpel?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef seto het volgende:
[..]

Ook niet aan het einde van de avond/begin van de ochtend?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mijn muziek smaak is echt heel breed, maar dat mag je van sommige audiofielen niet hardop zeggen. Als het binnen het dance genre valt en een beetje lekkere beat heeft.Hardcore plus harder valt sowieso af.

Van de partij dan op beiden?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:27 schreef Seam het volgende:
Goede nummertjes maatjes. Kan niet wachten tot Tomorrowland en Defqon

Njah, het is steeds vaker afsluiting op hs feestjes. Ik ga dan niet naar huis ofzo, maar van mij mag wel gewoon harde hs dj afsluiten ipv hardcore.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ook niet aan het einde van de avond/begin van de ochtend?

Jeweetquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Van de partij dan op beiden?

True, al vind ik het meestal wel ff lekker om nog even alles te geven wat je nog in je hebtquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Njah, het is steeds vaker afsluiting op hs feestjes. Ik ga dan niet naar huis ofzo, maar van mij mag wel gewoon harde hs dj afsluiten ipv hardcore.
Ik riep vanaf mn 18e al dat ik naar alle feesten zou gaan, maar heb pas sinds vorig jaar hardstyle weer herontdekt, en dus ook de feestjesquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:36 schreef Seam het volgende:
[..]
JeweetVorig jaar behalve Q-Base nergens naartoe gegaan, dus moet het dit jaar inhalen.

Ik dacht dat ik bij dé hangar was. Maar die bleek ik achteraf helemaal nooit te hebben gezien... was het die fusion-bunkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Defqon vorig jaar niet geweest, maar nu toch nog keer omdat we wel mooie groep hebben. Q-base afgelopen jaar ook wel geweest en gaat hem dit jaar ook sowieso wel weer worden. Toch een van de betere festivals, als is het alleen al vanwege die sfeer met die ouwe bunkers en het harde/goede geluid!

Veel in de hangar en open-air gestaan afgelopen jaar... Weer was ook best chill in de nacht! Hoogtepuntje is ook altijd de busreis terug.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bij dé hangar was. Maar die bleek ik achteraf helemaal nooit te hebben gezien... was het die fusion-bunker![]()
Vond dat op HWS in ziggodome na, ook het vetste feest tot nu toe. Heerlijke sfeer inderdaad, en dat terrein is superchill.

Wij hadden ergens vlakbij een huisje op center parcs genomen, voor het hele weekend. Dat was echt heel chill.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ook vooral de open-air, en de fusionbunker dus
Veel in de hangar en open-air gestaan afgelopen jaar... Weer was ook best chill in de nacht! Hoogtepuntje is ook altijd de busreis terug.

Haha jah lekker is dat. Paar jaar terug ook ik weet niet hoelang op die bus moeten wachten daar, toen kwam het zonnetje ook heerlijk door..!quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wij hadden ergens vlakbij een huisje op center parcs genomen, voor het hele weekend. Dat was echt heel chill.
Enige minder fijne was dat onze bus ons niet kwam oppikken toen het was afgelopen.. Ons groepje waren letterlijk de aller allerlaatste die van de parkeerplaats werden afgekicked rond een uur of 10 geloof ikWel nog heeeeeerlijk in de zon gelegen daar though. Heb er nu al weer zin in!

Defqon is kut sinds ze op t Lowlands terrein organiseren. Vroeger was t vet, lekker op het strand maar tegenwoordig heeft het niks extras tov andere festivals.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:51 schreef Kerol het volgende:
Defqon is baasvorig jaar geweest en dit jaar weer

Dit. Lopen ook altijd zoveel alto's op die feesten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:09 schreef kaasplankje het volgende:
ja hardstyle is ook echt voor alto's

quote:Op donderdag 25 april 2013 23:21 schreef GoobyPls het volgende:
Even een serieuze reactie. Door veel crunches te doen kun je plaatselijk vet verbranden enkel bij je buik, zo krijg je er snel blokjes.

Goed bezig. Hier ook legday dadelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:16 schreef H1N1 het volgende:
2e leg day vandaag, heerlijk als je vriendin met een kater op bed ligt en groen wegtrekt als ik zeg dat ik naar de gym ga.

Haat jij nou op Braddie? Hij is fucking baas vriend.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1960422/7/25
Mijn ochtend is weer goed.

Is Braddie jouw homie? Of je alter-ego?quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Haat jij nou op Braddie? Hij is fucking baas vriend.

quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Haat jij nou op Braddie? Hij is fucking baas vriend.

"Ten" 2014.quote:

Arnold met een dik machinegeweer is altijd een goede film.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Ten" 2014.
Geen idee of het verder een interessante film wordt, vond het wel een stoere foto.

Nog niet, maar lijkt me een prima downloadfilmpje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:21 schreef seto het volgende:
heeft iemand trouwens the last stand gezien in de bios? ik wou er wel heen (want arnie) maar hij draaide hier maar een week ofzo
Dat sowieso, mits zijn kills vergezeld worden door gevatte one-liners.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Arnold met een dik machinegeweer is altijd een goede film.

Where is his afzuigkap?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:02 schreef ChesterPerry het volgende:
Beste voedingstips in dit filmpie.

Vanochtend, front squats leg curls, lunges en calf raises.quote:

Shorts, gast het wordt koud dinsdag!quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
Iedereen al klaar voor QDay?
Hier m'n checklist
- Ticket voor Java Eiland A'dam
- 7% BF
- Veni, Vidi, Vici chest tattoo
- 2eros shorts
- Alle Zyzz dansmoves geleerd van YouTube filmpjes
- Paar gram sosa

Dit inderdaad, heb wel Gold's Gym singlet aan, maar die gaat sowieos uit later. Ben niet voor niks shredded geworden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:39 schreef seto het volgende:
[..]
maakt niet uit
gwn DNP en sos zetten dan krijg je het wel warm

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |