moet er niet aan denken mattiequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
slijmbeurs bij je knieën en je bent zo 5 jaar uit de runnings.
brosciencequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:03 schreef robuust89 het volgende:
Die dieetclub zit ook vol broscience![]()
Of hoe noem je dat?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:03 schreef robuust89 het volgende:
Die dieetclub zit ook vol broscience![]()
Of hoe noem je dat?
bron: viva forumquote:Goed eten bedoelen ze mee, gevarieerd eten. Dat is dus koolhydraten, een klein beetje vet, en eiwitten.
Eiwitten worden gezien als de belangrijkste voor je spieren, maar eigenlijk is dat NIET zo. Zelfs de zwaarste gewichtheffers hoeven maar 1,8 % meer eiwit te eten als iemand die niks doet.
Normaal heb je ongeveer 70 gr eiwit nodig per dag, dat is bv. een stukje kip wat op je handpalm past. Het zijn juist de koolhydraten die je spieren beschermen.
Als je daar nl. niet genoeg van eet, dan wordt spierweefsel afgebroken om het lichaam te voeden. Iedere keer als je honger voelt, wordt er een klein beetje spierweefsel afgebroken. Daarom is het ook belangrijk om door de dag heen, kleine beetjes te eten, dat houdt het bloedsuiker stabiel. Spieren hebben ook bewegen nodig om uberhaupt in conditie te blijven.
Mijn vetpercentage moet gewoon omlaag, niet mijn gewichtquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je 56kg weegt moet er niet een paar kilo af, maar moet er (spier)massa gekweekt worden.
Een week op 70 gram eiwitten en ik ga als een fukig afrikaan krimpen.quote:
Ja gek dat is 10 gram per dag, ja toch?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Een week op 70 gram eiwitten en ik ga als een fukig afrikaan krimpen.
Zo treurig dat volk in het viva forum.
Per dag. Je weet wat ik bedoel vriend daag me niet uit want ik kom je breken vriend.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja gek dat is 10 gram per dag, ja toch?
Just jOOking.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Per dag. Je weet wat ik bedoel vriend daag me niet uit want ik kom je breken vriend.
oh man dat viva forumquote:Mijn meisje en ik hebben 1,5 jaar verkering, en ze is het laatste jaar dik 10kg aangekomen (van 50kg naar 61kg). Wat vind jij de beste manier om haar te helpen...
Ze vind het vreselijk dat ze zo is aangekomen, haar favoriete jurk niet meer aankan, etc. Ze schaamt zich voor haar lichaam, is timide in bed geworden, draagt alleen nog maar wijde kleding, en is in het algemeen onzeker geworden.
Buiten dat ik liever ook een slanke, zelfverzekerde meid zie, doet het me zeer dat ze zich zo voelt.
Ze doet best veel aan sport, maar verstandig eten lukt haar niet vaak genoeg. Ze "probeert" ook van alles; dieetpillen, groeihormonen inspuiten, etc. Een half jaar geleden is ze met de pil gestopt, wat gewichtsverlies ook moeilijker kan maken (heb ik begrepen).
Ik begeleid haar met een fitnessplan, twee keer per week gewichtstraining, en met het uitzoeken van info over gewichtsverlies (ben zelf best een fitness-fanaat).
allemaal mogelijk dankzij kuurtje.euquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef Jahr00n het volgende:
Je wijf HGH inspuiten. Ideaal hoor, gewoon combineren met een goede Test-E kuur en je mokkel gaat lekker massa aanzetten.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Per dag. Je weet wat ik bedoel vriend daag me niet uit want ik kom je breken vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |