ik niks, zag wel deze voorbij komen van iemand:quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie van jullie heeft ook 27 pms gekregen
Die is volgens mij in één van de eerste delen gepost door Panzer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
Er was zo'n dude op bb.com die zieke weightgainshakes aan z'n sma voorschotelde omdat ze vreemdging ofzo. Wie kan dat topic vinden?
Dat je daar trek in hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik spuit bij mijn scharrels altijd test als ze slapen
ja heb ik dus ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:26 schreef ChesterPerry het volgende:
ik maar 1tje over het wel erge salaris van fok moderators
Zijn allemaal reacties op elkaar n00b.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja heb ik dus ookx 27 wtf is die shit.
ja vroeg ik laatst ook al naar hier maar iedereen zit me kk hard te negerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
Er was zo'n dude op bb.com die zieke weightgainshakes aan z'n sma voorschotelde omdat ze vreemdging ofzo. Wie kan dat topic vinden?
Wat is de deal met die pm's? Ik heb niks gehad.
haha niggequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Kerol het volgende:
[..]
ja vroeg ik laatst ook al naar hier maar iedereen zit me kk hard te negeren
vast omdat ik swart ben
Die smaatje is overleden aan een hart aanval infarct achtig iets. Kerel heb levenslang gekregen, maar maakt zijn gains harder dan ooit in de nor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
Ik had er 450, dat was echt fanta-stichquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja heb ik dus ookx 27 wtf is die shit.
als dit waar is is die gozer wel een baasquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die smaatje is overleden aan een hart aanval infarct achtig iets. Kerel heb levenslang gekregen, maar maakt zijn gains harder dan ooit in de nor.
topic bestaat niet meerquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
maar hoe kan ik dit stoppen dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zijn allemaal reacties op elkaar n00b.
Lul niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die smaatje is overleden aan een hart aanval infarct achtig iets. Kerel heb levenslang gekregen, maar maakt zijn gains harder dan ooit in de nor.
Ff nieuwe accountje aanmaken. Die zit dan nog niet in de verzendlijst van die mongols. Moet je wel ff sprite-stick ofzo doen, weten wij ook dat je eigenlijk fanta bent.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
maar hoe kan ik dit stoppen dan?
haha nee toch?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb het van viva-forum.quote:
Je weet wat ik bedoel vriend daag me niet uit want ik kom je breken vriend.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb het van viva-forum.
Just making a jOke.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel vriend daag me niet uit want ik kom je breken vriend.
beta as fuckquote:Ik heb ook ooit de fout gemaakt om aan mijn toenmalige vriend te vragen om mij te helpen.
Maar ik werd er compleet horendol en gestoord van, en voelde mij vaak ook gekwetst als hij bij een zak chips zei, zou je dat nu wel doen?
Heb toen ook maar direct gezegd dat ik dat toch maar niet wou, zijn hulp, en dat ie mij beter kon steunen in te zeggen hoe mooi hij mij vond... Dat deed hij toen ook.
Verdomme.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Een week op 70 gram eiwitten en ik ga als een fukig afrikaan krimpen.
Zo treurig dat volk in het viva forum. De hele fucking dag humus vreten en het gek vinden dat je nog steeds modder bent.En vooral geen musli eten ipv crusli want het moet wel leuk blijven.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |