Dit dus. Maar kap dan ook met die berichtjes sturen zou ik zeggen.quote:
Ook mogelijkquote:
Onderzoek is uitgevoerd onder respondenten van Lexa... alsof die uitkomsten dan te vertrouwen zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de mensen die klaar zijn met zoeken op datingsites, het volgende fantastische onderzoek
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-koninginnedag.html
Briefjesquote:Op donderdag 25 april 2013 15:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Briefjes sturen doe je op de basisschool "ik ben op jou"
Kap gewoon met antwoorden. Helemaal. Als ze dan ophoudt, wil ze je sowieso niet. Als ze je gaat stalken/bellen etc, dan maak je misschien nog een kans. Maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef AversusZ het volgende:
Dit dus. Maar kap dan ook met die berichtjes sturen zou ik zeggen.
nee want de aandacht wilt ze niet kwijtquote:Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef AversusZ het volgende:
[..]
je vraagt het aan de verkeerdequote:Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef AversusZ het volgende:
[..]
[..]
Ook mogelijkmaar zou jij het dan een half uur volhouden. Ik zou het in ieder geval snel afbreken als het kut was.
Anyway, ik liep eerst te lurken in deze topic reeks maar kom nu ook even gedag zeggen
Diegenen die dat heel erg hopen lijken me vooral van die mutsen die anders nooit buiten komen ofzo. ZOOO anders dan een normaal avondje uit is Koninginnedag immers ook weer niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Onderzoek is uitgevoerd onder respondenten van Lexa... alsof die uitkomsten dan te vertrouwen zijn. Mijn zus heeft haar vriend toevallig wel op K'dag leren kennen, dan nu alweer 6 jaar
.
Wat een raar onderzoek trouwens. Dan zijn er blijkbaar 40% van de vrijgezellen die ABSOLUUT geen zin heeft om een leuke man of vrouw tegen het lijf te lopen. Wat willen ze dan? Binnen world of warcraft spelen? Alleen maar stomme mensen tegen het lijf lopen? Niemand tegen het lijf lopen?quote:Bijna 60 procent van de vrijgezellen hoopt op 30 april een leuke man of vrouw tegen het lijf te lopen.
Die 40 procent zijn dus de vrouwen die op klootzakken en slechte mannen vallen!quote:Op donderdag 25 april 2013 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat een raar onderzoek trouwens. Dan zijn er blijkbaar 40% van de vrijgezellen die ABSOLUUT geen zin heeft om een leuke man of vrouw tegen het lijf te lopen. Wat willen ze dan? Binnen world of warcraft spelen? Alleen maar stomme mensen tegen het lijf lopen? Niemand tegen het lijf lopen?
Inderdaad, feesten zijn er om bij gefeest te wordenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef rival het volgende:
Ik ben met koninginnedag te druk met feestvieren om echt op zoek te gaan, kom je nou toevallig wat leuks tegen dan is het een ander verhaal....
maar daadwerkelijk op zoek? nee zonde van het feest
Haha, mooi. Vorig jaar nog een paiq-date van destijds gesproken op de Westerstraat, nadat ze me 28 keer had proberen te bellen (met 3 verschillende nummers) en me 10 smsjes en 30 whatsappjes had verstuurd over waar ik precies stond. Dat vond ik al redelijk afknapper-waardig (ook al was het bereik idd slecht), vervolgens blijk ik met m'n stomme kop haar ook mee te hebben gevraagd naar het kampioensfeest van Ajax.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef Cue_ het volgende:
Vorige Koninginnedag was wel gaaf. Veel gezopen, leuk gekletst, gedanst etc.
Alleen dan wel de volgende dag erachter komen dat je met iemand hebt staan zoenen.. en dat kon ik me niet meer herinneren
Daarna nog wel met hem afgesproken, maar dat werd hem toch niet
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:41 schreef marcel-o het volgende:
Vanavond mn aller eerste date ooit..
ben benieuwd
Je kreeg haar nummer pas na de date? Da's sowieso dubbelzinnig als zij je afwees natuurlijk, toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:41 schreef dawg het volgende:
mijn date gister was eigenlijk de meest leuke en tegelijk ook de meest dubbelzinnige-maar-toch-eigenlijk-ook-weer-niet die ik ooit heb gehad.
veel, heel veel gelachen en slap geouwehoerd etc, tot ze meldt dat ze zo'n hekel heeft aan daten, en dat ik me maar vereerd moest voelen omdat ze mij wel date. maar aangezien ze nog niet zolang single was en ze het daar nog wel een beetje moeilijk mee had wees ze me af. en toen ik daar gewoon normaal op reageerde vroeg ze of ik het niet erg vond om afgewezen te worden.
toen op naar huis, 50mtr van het centrum af. zegt ze ineens: "jij gaat hier naar rechts denk ik?" uhhh... "oh wacht, nog even 3 zoenen", draait zich om en geeft me 3 zoenen, haar nummer, en toen ging ze.
niet gezoend dus. en het lijkt me vrij duidelijk, maar wat vaag zeg.
anyway, was erg leuk, sowieso, ongedwongen etc.
Goed bezigquote:Op donderdag 25 april 2013 16:41 schreef marcel-o het volgende:
Vanavond mn aller eerste date ooit..
ben benieuwd
drankie drinken op n terrasje vanavond..quote:
Goeie keus voor een eerste date en ideaal met dit weer. Ken je haar van een datingsite?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
drankie drinken op n terrasje vanavond..
ken r net 2 dagen
op het einde. ik ken haar van haar kapperszaakje hier in de buurt. had haar nummer niet, dus paar weken terug naar die zaak gebeld en haar uitgevraagd, ik heb haar dus in de tussentijd helemaal niet meer gesproken. toen over de foon zei ze al meteen (volgens mij overviel ik haar, had ze dat niet verwacht) dat ze niet op zoek was naar een nieuw vriendje, dus eigenlijk was ik al afgewezen voordat de date er uberhaupt was.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kreeg haar nummer pas na de date? Da's sowieso dubbelzinnig als zij je afwees natuurlijk, toch?
Waar kende je haar van?
Badooquote:Op donderdag 25 april 2013 16:56 schreef barocci het volgende:
[..]
Goeie keus voor een eerste date en ideaal met dit weer. Ken je haar van een datingsite?
Oei, Badoo staat toch bekend als het afvoerpuntje van de datingsitesquote:Op donderdag 25 april 2013 16:58 schreef marcel-o het volgende:
Kapsters zijn meestal wel tof!
[..]
Badoohad dat echt nooooit verwacht..
ik zie wel..quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef barocci het volgende:
[..]
Oei, Badoo staat toch bekend als het afvoerpuntje van de datingsitesMaar goed, er zullen niet alleen maar tokkies op staan
Dat is inderdaad het belangrijkste, we horen het wel als je eerste date meteen een succesverhaal wordtquote:Op donderdag 25 april 2013 17:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik zie wel..
het w.app contact is leuk.
Waarom zo negatief? Ze geeft je haar 06nummer!! Als ze je niet wilt geeft ze die ook niet!quote:Op donderdag 25 april 2013 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
op het einde. ik ken haar van haar kapperszaakje hier in de buurt. had haar nummer niet, dus paar weken terug naar die zaak gebeld en haar uitgevraagd, ik heb haar dus in de tussentijd helemaal niet meer gesproken. toen over de foon zei ze al meteen (volgens mij overviel ik haar, had ze dat niet verwacht) dat ze niet op zoek was naar een nieuw vriendje, dus eigenlijk was ik al afgewezen voordat de date er uberhaupt was.
maar ja, ik vond/vind het dus ook allemaal wat dubbel. maar het was leuk, toffe avond gehad.
omdat ze gewoon zei dat ze nu geen relatie wilde.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom zo negatief? Ze geeft je haar 06nummer!! Als ze je niet wilt geeft ze die ook niet!
Hop van de week smsen en mee vragen uit eten of zo iets!
Zonder relatie kan je ook nog leuke dingen doenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ze gewoon zei dat ze nu geen relatie wilde.
jawel, maar ik moest niet raar gaan denken als dat pas over een paar weken was, want ze heeft het behoorlijk druk zo zei ze.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:03 schreef Cue_ het volgende:
@dawg.. de kans dat jullie weer eens afspreken is in ieder geval aanwezig aangezien je haar nummer hebt gehad?
Ik heb al zoveel van dat soort verhalen gehoord. Maar puntje bij paaltje gebeurd er heel wat andersquote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ze gewoon zei dat ze nu geen relatie wilde.
Zoals... bier zuipen?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:16 schreef barocci het volgende:
[..]
Zonder relatie kan je ook nog leuke dingen doen
Amsterdam op Koninginnedag... Brrr! Twee keer gedaan, beiden niet goed bevallen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:29 schreef Andromache het volgende:
ik hoop een beetje te versieren op Koninginnedag, ik twijfel nog over Amsterdam, de sfeer lijkt me toch wel errug leuk met zo'n kroningsdag. en anders wordt het de hele dag rondhangen in de lokale Ellebogenbuurt
Leuk juist! Ik hou ervan!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Amsterdam op Koninginnedag... Brrr! Twee keer gedaan, beiden niet goed bevallen.
Maar da's persoonlijk natuurlijk
het maakt me niet eens zo veel uit. he bah, wat goedkoopquote:Op donderdag 25 april 2013 20:00 schreef freshy98 het volgende:
Wil je bij versieren of scoren?
Gezien het soort feest en het soort mensen dat er dan op af komt gok ik het laatste...
Of je bent zelf ook zo iemand natuurlijk
Dat had ik bij jou berichtquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef Andromache het volgende:
[..]
het maakt me niet eens zo veel uit. he bah, wat goedkoop
Ja, ik bedoel maar, als het me op koninginnedag niet lukt om te scoren, dan is het wel heel slecht met me gesteld en dan kan ik het hele daten sowieso vergeten!quote:
Fijne instelling weer.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maar, als het me op koninginnedag niet lukt om te scoren, dan is het wel heel slecht met me gesteld en dan kan ik het hele daten sowieso vergeten!
Weet je meteen waarom ik niet gaquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maar, als het me op koninginnedag niet lukt om te scoren, dan is het wel heel slecht met me gesteld en dan kan ik het hele daten sowieso vergeten!
Och kom op zeg! Doe niet zo fokking wanhopig. Totaal niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
hahahaha omgquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaker gehoord maar ik denk gewoon dat de leeftijd voor Badoo iets lager is dan voor andere sites, en als ze ouder zijn en er nog op rondhangen wel erg wanhopig zijn. Ik moet zeggen dat ik me erg goed vermaak met een meisje wat ik via Badoo heb leren kennen. Absoluut geen afvoerput zou ik zeggen dus geef hem ook een kans.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef barocci het volgende:
[..]
Oei, Badoo staat toch bekend als het afvoerpuntje van de datingsitesMaar goed, er zullen niet alleen maar tokkies op staan
Ah, je hebt me gevondenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:35 schreef Sannne het volgende:
Ik vermaak me ook wel op Badoo. Lowlife filter je er zo uit.. Er zitten ook gewoon mensen op die een goede baan hebben en er leuk uit zien..
ja als het dan nog niet lukt...quote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
Toen ik ging carnavallen heb ik ook niet gescoord
Ik ben volgens mij ook ten dode opgeschreven
Je bent niet de enige, hoewel Amsterdam maar een kwartiertje met de trein is blijf ik lekker hier. Die hype van Amsterdam met koninginnedag heb ik wel gezien ondertussen. Zijn genoeg feestjes in Haarlem, dus ga wel zien wat hier te doen isquote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Amsterdam op Koninginnedag... Brrr! Twee keer gedaan, beiden niet goed bevallen.
Maar da's persoonlijk natuurlijk
Er zullen ongetwijfeld leuke dames te vinden zijn op Badoo maar ik heb er even op gezeten en ik werd er toch niet enthousiast van, overigens niet alleen van het aanbod hoor ik vind heel die opzet van die site redelijk ruk.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:32 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaker gehoord maar ik denk gewoon dat de leeftijd voor Badoo iets lager is dan voor andere sites, en als ze ouder zijn en er nog op rondhangen wel erg wanhopig zijn. Ik moet zeggen dat ik me erg goed vermaak met een meisje wat ik via Badoo heb leren kennen. Absoluut geen afvoerput zou ik zeggen dus geef hem ook een kans.
TE KARIGquote:Op donderdag 25 april 2013 23:27 schreef marcel-o het volgende:
Omg!
dat was best geslaagd..
en dat voor n eerste date ooit
Vertel!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:27 schreef marcel-o het volgende:
Omg!
dat was best geslaagd..
en dat voor n eerste date ooit
Leuk zeg, klinkt goed!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:49 schreef marcel-o het volgende:
samen een coupe de amor gegetenbetekent dat iets?
en "ze kan niet wachten op t vervolg"
oh, en 3u nonstop gepraat over vanalles.
Wheheh, ik heb een tijdje in mijn geboortedorp gewerkt. En toen ik ongeveer een jaartje vrijgezel was, ik ongeveer 900 kilo was afgevallen en ik mijn eigen leven inmiddels supertof vond, had ik ook een periode dat ik allemaal oud klasgenoten tegenkwam... Alle vrouwen waren uitgedijd en ingekakt en de saaiheid spatte er van af... Alle mannen kwamen over of ze het wel anders wilden, maar "vast zaten" aan uitgedijde vrouw en kind. Zeker als zoiets gebeurde op een dag dat ik en onwijs lekker in mijn vel zat en er onwijs goed uitzag, merkte ik vaak wel in gesprekken dat zij ook echt wel dachten "jezus zij heeft echt een leuker leven dan ik".quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:05 schreef Deezertje het volgende:
Niet echt een datingsite ervaring maar:
Oh men, kom de laatste tijd allemaal mensen van vroeger tegen (oud-klasgenoten, vrienden etc.) die ik al paar jaar niet heb gezien. Grote vraag is dan altijd: wat doen ze nu met hun leven? En helaas blijkt dat bijna iedereen inmiddels een relatie heeft... lol en dat is echt niet goed voor je zelfvertrouwen als je ziet dat die mokkel van vroeger nu ineens een vriend heeft... (en der zus ook).
Mooi is die periode. En dan een paar jaar later zie je alle scheidingen, drama's, nieuwe facebookpagina's. Mooi inkijkje in het persoonlijk leven van mensen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:27 schreef SilentChaos het volgende:
Het is ook een grote baby/echo party op mijn facebook de laatste tijdmaar ja iedereen is eind 20 he... dan krijg je dat...
Aantal trouwerijen valt nog mee, maar begint ook langzaam toe te nemen
De eerste scheiding heb ik al achter de rug en anderen gaan nu na periodes van ong. 10 jaar uit elkaar...quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mooi is die periode. En dan een paar jaar later zie je alle scheidingen, drama's, nieuwe facebookpagina's. Mooi inkijkje in het persoonlijk leven van mensen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:49 schreef Kreator het volgende:
Toch kan het na 1 date ook wel uit de hand lopen....
http://www.buzzfeed.com/h(...)e-via-text-messaging
oef... ooit wel eens gedacht om een extra prepaid nummer te halen en die te gebruiken voor dates.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:49 schreef Kreator het volgende:
Match made in heaven!quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:27 schreef Kreator het volgende:
Ik heb gisteravond een nieuw record gehaald op Paiq met een nieuwe match.
Ik: Hoi
zij: Hoi
Ik: Hoe is het?
zij: Hoihoi!
*klik* *weg*
Dat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:03 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, zo'n gevoel krijg ik er dus bij als iemand een brief gaat sturen na een paar dates om zijn gevoel te uiten.
Nou ja, in ieder geval als'ie hem verstuurtquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:03 schreef Kreator het volgende:
Nu ja, hij had ook direct iets duidelijker kunnen zeggen dat hij niet geinteresseerd was natuurlijk. Maar ze gaat wel vrij lang door..
Maar goed, zo'n gevoel krijg ik er dus bij als iemand een brief gaat sturen na een paar dates om zijn gevoel te uiten.
is weer van dr mobiel geflikkert. ze werd he-le-maal gestoord van de berichten en verzoekenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef barocci het volgende:
[..]
ik screende even en dacht: hé positief, maar bummerquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Afgelopen woensdag tóch met de man afgesproken met wie ik eigenlijk volgende week zou afspreken en over wie ik twijfels had. Hij vond het geen probleem om tóch die middag nog wat af te spreken (op 't terras in de stad wat gedronken): flexibel![]()
Het bleek een behoorlijk aantrekkelijke (karakteriserend hoofd, beetje grijzig maar dat stond hem verdomd goed), vriendelijke, kletsgrage man te zijn.
Mijn vooroordelen kon ik door het gesprek vrij snel van tafel vegen (soms is het maar goed om mijn vooroordelen te testen, werd aangenaam verrast). Wel vond hij zijn grapjes zelf érg grappig en vond ik ze wat minder![]()
.
Na wat drankjes stuurde hij er subtiel op aan dat hij wel wat wilde gaan eten samen, maar daar had ik op dat moment geen puf voor (reden aangegeven, ging niet zo zeer om hem; werd goed opgepakt). Bij het afscheid gaf hij aan graag weer wat af te spreken. Ik wilde het even laten bezinken, maar uiteindelijk besloten er geen tweede date aan vast te plakken.
Om hetzelfde kunnen lachen/zelfde soort grapjes waarderen vind ik blijkbaar te belangrijk (vooral omdat hij zichzelf nogal grappig vindt en overal een grapje van probeert te maken), naast wat andere dingetjes. Een keer wat drinken in de kroeg zou ik nog best leuk vinden, maar ik zie me geen relatie hebben met hem.
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik screende even en dacht: hé positief, maar bummer
Precies hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik screende even en dacht: hé positief, maar bummer
Ik heb het over überhaupt een relatie met iemand hebben in welke vorm dan ook. Als ik nu al teveel twijfels heb over op ik op deze man zou kunnen gaan vallen, dan heeft het niet zoveel zin heb ik met vorige date-ervaringen gemerkt. Biertje in de kroeg prima (als hij zijn internationaal georienteerde vrienden meeneemt lijkt dat me helemaal leukquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:11 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Precies hetzelfde ja.
Maar je hoeft na een eerste date toch niet meteen te gaan denken of je een lange relatie met diegene wil?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:49 schreef Kreator het volgende:
Ik had deze al eens eerder gezien.. Dat was wel goed voor mij want steeds als ik iemand nog wil appen denk hieraan terugquote:
Wat een sneu figuur die gastquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het een keer gedaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wat een sneu figuur die gast![]()
Iemand hier ooit zoiets meegemaakt?
Nee, die gozer.quote:
Maar dan ben je nog wel een lulquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:44 schreef Kreator het volgende:
Ja, maar ja. Zijn allereerste reactie was al 'nah, geen zin. ik ga kaarten met de maten'. Dat leek me duidelijk genoeg. Dan ga je niet 3000 berichten sturen.
ze is wel een beetje loco iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
En zeker niet van die desperate mailtjesen maar door en door.. en af en toe net doen of een berichtje die naar hem gaat voor een ander is bedoelt (Zoals die over haar date, en dat ze hem ging verwijderen uit de tel)
Haha, hem gebruiken voor zijn vrienden, dat vind ik dan net weer niet kunnen als hij wel zin heeft in een verdere date.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik heb het over überhaupt een relatie met iemand hebben in welke vorm dan ook. Als ik nu al teveel twijfels heb over op ik op deze man zou kunnen gaan vallen, dan heeft het niet zoveel zin heb ik met vorige date-ervaringen gemerkt. Biertje in de kroeg prima (als hij zijn internationaal georienteerde vrienden meeneemt lijkt dat me helemaal leuk), maar zijn grapjes gingen denk ik achteraf gezien toch teveel tegenstaan.
Kijk naar de timestamps van de berichtjes. Ik zou er ook bang van worden en lekker in haar sop gaar laten koken als ik dat allemaal had na een avond kaarten met vrienden. Zeker nadat ze in het begin meteen in de aanval gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:51 schreef Cue_ het volgende:
Hij had een keer eerder kunnen aangeven dat hij er niet van gediend was.. dat klopt
Ik vind het jammer dat je erop zit, want dat neemt een stuk helderheid weg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zit nu op paiq. Wat vinden jullie van Paiq?
Wat een onzin is dit toch altijd dat we meteen 'stoere alfa boys' zijn als we iets een stom idee vinden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:33 schreef Dizorn het volgende:
gelukkig luister je ook niet naar onze in herhaling vallende "alfa boys" die blijkbaar graag een lintje willen van de koning(in) voor stoerdoenerij op een internetforum
Ook al is het nep.. hebben we even gelachen, onze mening geuit voor als het echt waar was geweest en wie weet hebben er mensen van geleerd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:33 schreef Dizorn het volgende:
bedenk je ook hoevaak er fake dingen op internet gezet worden... beetje sceptisch blijven.
Je doet hetzelfde. Je zeikt er al tig keer over.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Dizorn het volgende:
Je mening geven is prima. Maar er 10 keer op terugkomen en blijven roepen van "kijk eens hoe erg ik gelijk heb" is ergerlijk. Zelfde als er iemand als Faxie laatst komt. Iedereen wil even zijn "steentje bijdragen" door te zeggen dat 'ie een grote adder heeft. Leuk en aardig maar wtf probeer je te bewijzen door op FOK iemand de grond in te boren
Vooral niet een en al Viva verhalen, nee tuurlijk niet. Maar dan moet je ook niet zeuren dat iemand het niet eens is met je commentaar
Ok, eens. Zelfde als met Andro, die hoeft maar een (niet helemaal gelukt) geintje te maken of daar vliegen 4 man op af met PFFF WANHOPIG HOOR.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Dizorn het volgende:
Zelfde als er iemand als Faxie laatst komt. Iedereen wil even zijn "steentje bijdragen" door te zeggen dat 'ie een grote adder heeft. Leuk en aardig maar wtf probeer je te bewijzen door op FOK iemand de grond in te boren
een grote adder? Is dat nieuwe taal voor een grote piemel?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Dizorn het volgende:
Je mening geven is prima. Maar er 10 keer op terugkomen en blijven roepen van "kijk eens hoe erg ik gelijk heb" is ergerlijk. Zelfde als er iemand als Faxie laatst komt. Iedereen wil even zijn "steentje bijdragen" door te zeggen dat 'ie een grote adder heeft. Leuk en aardig maar wtf probeer je te bewijzen door op FOK iemand de grond in te boren
Vooral niet een en al Viva verhalen, nee tuurlijk niet. Maar dan moet je ook niet zeuren dat iemand het niet eens is met je commentaar
"te grote adder"quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Dizorn het volgende:
Mooi, dan sta ik daar niet alleen inquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"te grote adder"doet me denken aan andere dingen
![]()
Sex And The City S2E18 - Ex And The City, Samantha en wat was zijn naam met de TE grote leuterquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"te grote adder"doet me denken aan andere dingen
![]()
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef m1st1g het volgende:
Sex And The City S2E18 - Ex And The City, Samantha en wat was zijn naam met de TE grote leuter
Gisteravond die aflevering gezienquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee
Dat jij het weet
Die had niet met Samanthaquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:24 schreef Silenus het volgende:
Mr. Big natuurlijk!
Oh eh, wacht. Ik bedoel: geen idee, ik kijk dat soort vrouwenprogramma's niet.
Wel de namen weten en dan beweren dat je er niet naar kijktquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:24 schreef Silenus het volgende:
Mr. Big natuurlijk!
Oh eh, wacht. Ik bedoel: geen idee, ik kijk dat soort vrouwenprogramma's niet.
John Enos III - IMDbquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Sex And The City S2E18 - Ex And The City, Samantha en wat was zijn naam met de TE grote leuter
ik heb ook weleens een brief gehad van een meisje. dat ze verliefd was maar dat ze niet mocht daten van haar moeder, zij en haar moeder waren van buitenlandse afkomst, en de moeder zag het niet zitten dat haar dochter via internet ging daten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:33 schreef Dizorn het volgende:
ik zou het best tof vinden achteraf gewoon een bericht/brief te krijgen. geen wanhopige smeekbrief maar je mag best voor jezelf afsluiten.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:28 schreef Deezertje het volgende:
Eefje, zit je op Knuz trouwens?
Want kan me moeilijk voorstellen dat zó'n leuke meid nog single is eigenlijk...
Ja, maar ze had dan ook borderline, en extreme verlatingsangst.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wat een sneu figuur die gast![]()
Iemand hier ooit zoiets meegemaakt?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:43 schreef All-out het volgende:
ik vind het ook een homo-actie van die kerel, niks terugsturen terwijl ze gewoon ongelukkig is
Vraag me dan af of bijvoorbeeld in dit geval de dame in kwestie ook hulp had? Da's bij borderline volgens mij best pittig maar ik vind wel dat er veel mee gestrooid wordt op dit forum. Vraag me altijd af hoeveel exen daadwerkelijk een officiële diagnose hebben gehad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja, maar ze had dan ook borderline, en extreme verlatingsangst.
Je krijgt dan idd walls of text, tig telefoontjes, liefdesverklaringen, spijtbetuigingen, woedeaanvallen,
beschuldigingen.
Zelfs na 3 maanden genegeerd te hebben.
Klopt, ik zit op Knuz. Enige berichtje dat ik het afgelopen jaar heb verstuurd was samen met Sekhmet naar Silenusquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:28 schreef Deezertje het volgende:
Eefje, zit je op Knuz trouwens?
Want kan me moeilijk voorstellen dat zó'n leuke meid nog single is eigenlijk...
Werkt alleen als je een abbo neemt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zit nu op paiq. Wat vinden jullie van Paiq?
Leuk Disney verhaal, maar als je ouder wordt, ontwikkel je hopelijk een mate van emotionele volwassenheid.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goh ja, ik heb toen geloof ik niet gereageerd op de brief en het geemmer om de brief omdat ik weer veel te laat was, maar we pakken er weer op terug. Dus nog even mijn duitje in het zakje.
Ik vind de brief niet zo raar. En we kunnen allemaal wel stoer doen, want heeee wij zijn de tough ones, wij gaan er lachend aan voorbij en gaan dronken, feestend en buddies fuckend door het leven en niemand maakt nog indruk op ons. Totdat er ineens iemand langskomt die dat wel doet. En we weten allemaal dat dat ineens snel kan gaan. En we weten allemaal dat de koude, dorre vlaktes van onze harten dan ineens opbloeien, openbarsten en dat er ineens eenhoorns galopperen, roodborstjes zingen en regenbogen stralen en het leven ineens nog mooier lijkt. En dat je ineens mogelijkheden ziet die je nooit meer voor mogelijk had gehouden. En dat het niet meer dan vanzelfsprekend is dat die ander hetzelfde voelt. En dat die ander dat ook als haast vanzelfsprekend teruggeeft. En het kan niet anders dat dit van daten, batsen, verliefd doorrolt naar het bejaardentehuis. Want hij is geweldig. En jij bent geweldig. Met hem. En alles is geweldig. En regenbogen. En eenhoorns.
En dan ineens niet meer.
En dat is kut. En daar moet/wil je iets mee. Dus als die man een brief wil schrijven om het fatsoenlijk af te sluiten, in plaats van de botte bijl methode die bij het (interwebz)daten zo vanzelfsprekend gehanteerd wordt... laat die man dan lekker een brief schrijven.
Blijf "one of the good guys". For fucks sake. En onthou het gevoel voor wanneer jij eens aan de andere kant staat en behandel de ander zoals jij zelf behandeld had willen worden toen jij in de hoek stond waar de klappen vielen.
Amen.
Ja, zij had hulp, ook half jaar in een inrichting gezeten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vraag me dan af of bijvoorbeeld in dit geval de dame in kwestie ook hulp had? Da's bij borderline volgens mij best pittig maar ik vind wel dat er veel mee gestrooid wordt op dit forum. Vraag me altijd af hoeveel exen daadwerkelijk een officiële diagnose hebben gehad.
Het ia vooral om een bepaald type vrouw en haar gedrag te beschrijven zonder al te veel woorden. Zelfde als met autisme.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:37 schreef eefje801 het volgende:
maar ik vind wel dat er veel mee gestroodt op dit forum. Vraag me altijd af hoeveel exen daadwerkelijk een officiële diagnose hebben gehad
Ik hoop dat ik nooit zo emotioneel volwassen word dat ik niet meer head over heels verliefd kan worden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leuk Disney verhaal, maar als je ouder wordt, ontwikkel je hopelijk een mate van emotionele volwassenheid.
Begrijp het wel, vind het soms gewoon wat te makkelijk scoren maar lees hierboven van coco98 idd een ander verhaal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ia vooral om een bepaald type vrouw en haar gedrag te beschrijven zonder al te veel woorden. Zelfde als met autisme.
Mensen weten snel wat je ongeveer bedoeld.
Misschien niet helemaal eerlijk tov de mensen die t echt hebben, maar hokjes omschrijft nu eenmaal makkelijker en sneller.
Het betekent niet iets niet voelen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nooit zo emotioneel volwassen word dat ik niet meer head over heels verliefd kan worden.
eens. geldt echter voor meer dingen dan alleen een brief schrijven. namen van mensen bijvoorbeeld, of de kleur van je haar, hoeveel wapjes je stuurt en hoe snel, etc.quote:
Excuus om thuis af te sprekenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:25 schreef marcel-o het volgende:
Maandag nieuwe date [ afbeelding ]
't weer zit alleen niet mee [ afbeelding ]
altijd +1 voor eenhoornsquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goh ja, ik heb toen geloof ik niet gereageerd op de brief en het geemmer om de brief omdat ik weer veel te laat was, maar we pakken er weer op terug. Dus nog even mijn duitje in het zakje.
Ik vind de brief niet zo raar. En we kunnen allemaal wel stoer doen, want heeee wij zijn de tough ones, wij gaan er lachend aan voorbij en gaan dronken, feestend en buddies fuckend door het leven en niemand maakt nog indruk op ons. Totdat er ineens iemand langskomt die dat wel doet. En we weten allemaal dat dat ineens snel kan gaan. En we weten allemaal dat de koude, dorre vlaktes van onze harten dan ineens opbloeien, openbarsten en dat er ineens eenhoorns galopperen, roodborstjes zingen en regenbogen stralen en het leven ineens nog mooier lijkt. En dat je ineens mogelijkheden ziet die je nooit meer voor mogelijk had gehouden. En dat het niet meer dan vanzelfsprekend is dat die ander hetzelfde voelt. En dat die ander dat ook als haast vanzelfsprekend teruggeeft. En het kan niet anders dat dit van daten, batsen, verliefd doorrolt naar het bejaardentehuis. Want hij is geweldig. En jij bent geweldig. Met hem. En alles is geweldig. En regenbogen. En eenhoorns.
En dan ineens niet meer.
En dat is kut. En daar moet/wil je iets mee. Dus als die man een brief wil schrijven om het fatsoenlijk af te sluiten, in plaats van de botte bijl methode die bij het (interwebz)daten zo vanzelfsprekend gehanteerd wordt... laat die man dan lekker een brief schrijven.
Blijf "one of the good guys". For fucks sake. En onthou het gevoel voor wanneer jij eens aan de andere kant staat en behandel de ander zoals jij zelf behandeld had willen worden toen jij in de hoek stond waar de klappen vielen.
Amen.
Totale radiostilte.quote:Zij: Maarem, aangezien wij het beide zo druk hebben vandaag, waarom gaan we niet even ergens koffie/biertje doen?
Haha boe!
ik: haha, jij gaat ook steeds offline! vind het een puik plan, alleen meot ik serieus mn administratie bijwerken
maar kunnen wel deze week een bakkie doen ergens?
Nou, 21.30u dus. Spannend, ben alles weer vergeten waar we het vorige maand over hadden dus dit is een semi-quasi-verkapte blind date eigenlijk.quote:ik:
"maar kunnen wel deze week een bakkie doen ergens?
4 weken geleden"
zij: Hey! Vanavond een biertje doen?
ik: hahaha
weet je wat: Ja is goed!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:51 schreef Silenus het volgende:
4 weken geleden op paiq
[..]
Totale radiostilte.
Komt ze net online, ik kopieer die laatste regel meteen:
[..]
Nou, 21.30u dus. Spannend, ben alles weer vergeten waar we het vorige maand over hadden dus dit is een semi-quasi-verkapte blind date eigenlijk.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit op Knuz. Enige berichtje dat ik het afgelopen jaar heb verstuurd was samen met Sekhmet naar Silenus
ha haquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef Andromache het volgende:
[..]Wat grappig, ik heb ook naar Silenus een berichtje gestuurd op knuz, jaaaaaren geleden alweer
neuh hij gaf me ff profieladvies. ach, toen was ik ook al onzeker indatinglandquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha haAls in interesseberichtje? Dat van ons was nogal van een Eujjj Silenuuuuusss! - strekking.
En Silenus veel plezier met je halfblinde date!
Ach, een goed (niet-standaard) profiel maken is ook gewoon ontzettend lastig. Ik heb nog nooit een profiel gehad waar ik echt helemaal tevreden mee was.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
neuh hij gaf me ff profieladvies. ach, toen was ik ook al onzeker indatingland
Een niet-standaard profiel maken is super-easy in al dat geweld van clichéteksten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ach, een goed (niet-standaard) profiel maken is ook gewoon ontzettend lastig. Ik heb nog nooit een profiel gehad waar ik echt helemaal tevreden mee was.
Als dat moment er in zit, komt het vanzelf, hoeft toch niet perse op die eerste avond.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:18 schreef Whatevers het volgende:
Van het weekend weer een date. Klinkt allemaal leuk over whatsapp etc.
Alleen na 3 dates via datingsites (verschillende dames) is de 1e keer afscheid nemen nog steeds weird.
Weet niet echt hoe ik de "sfeer" moet creeren om leuk afscheid te nemen, hoeft niet altijd zoenen te zijn wat mij betreft.
Stukje lopen naar haar fiets/station. Dan kijk ik ze meestal aan, zeg dat het leuk was, 3 kussen en klaar.
Weet niet echt hoe/of ik er voor moet gaan, op de bank met iemand is dat zo veel makkelijker.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als dat moment er in zit, komt het vanzelf,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |