abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125748925
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 08:49 schreef Kreator het volgende:
Toch kan het na 1 date ook wel uit de hand lopen....

http://www.buzzfeed.com/h(...)e-via-text-messaging
oef... ooit wel eens gedacht om een extra prepaid nummer te halen en die te gebruiken voor dates.
Nooit gedaan, maar als je dit leest ga ik toch twijfelen. Gelukkig nog nooit meegemaakt :)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:03:17 #77
141482 Q.
JurassiQ
pi_125749016
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 08:27 schreef Kreator het volgende:
Ik heb gisteravond een nieuw record gehaald op Paiq met een nieuwe match.

Ik: Hoi
zij: Hoi
Ik: Hoe is het?
zij: Hoihoi!

*klik* *weg*
Match made in heaven! O+!
For great justice!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 26 april 2013 @ 09:03:23 #78
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125749022
Nu ja, hij had ook direct iets duidelijker kunnen zeggen dat hij niet geinteresseerd was natuurlijk. Maar ze gaat wel vrij lang door. :').

Maar goed, zo'n gevoel krijg ik er dus bij als iemand een brief gaat sturen na een paar dates om zijn gevoel te uiten.
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:09:38 #79
141482 Q.
JurassiQ
pi_125749142
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:03 schreef Kreator het volgende:

Maar goed, zo'n gevoel krijg ik er dus bij als iemand een brief gaat sturen na een paar dates om zijn gevoel te uiten.
Dat.
For great justice!
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:10:47 #80
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125749169
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:03 schreef Kreator het volgende:
Nu ja, hij had ook direct iets duidelijker kunnen zeggen dat hij niet geinteresseerd was natuurlijk. Maar ze gaat wel vrij lang door. :').

Nou ja, in ieder geval als'ie hem verstuurt :P
Schrijven moet iedereen zelf weten :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:14:06 #81
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_125749242
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef barocci het volgende:

[..]

Oei, Badoo staat toch bekend als het afvoerpuntje van de datingsites :P Maar goed, er zullen niet alleen maar tokkies op staan ;)
is weer van dr mobiel geflikkert. ze werd he-le-maal gestoord van de berichten en verzoeken _O-
kwam r net optijd tegen dus :7
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_125750945
Afgelopen woensdag tóch met de man afgesproken met wie ik eigenlijk volgende week zou afspreken en over wie ik twijfels had. Hij vond het geen probleem om tóch die middag nog wat af te spreken (op 't terras in de stad wat gedronken): flexibel *O* :P

Het bleek een behoorlijk aantrekkelijke (karakteriserend hoofd, beetje grijzig maar dat stond hem verdomd goed :9~ ), vriendelijke, kletsgrage man te zijn.

Mijn vooroordelen kon ik door het gesprek vrij snel van tafel vegen (soms is het maar goed om mijn vooroordelen te testen, werd aangenaam verrast). Wel vond hij zijn grapjes zelf érg grappig en vond ik ze wat minder :{ :').

Na wat drankjes stuurde hij er subtiel op aan dat hij wel wat wilde gaan eten samen, maar daar had ik op dat moment geen puf voor (reden aangegeven, ging niet zo zeer om hem; werd goed opgepakt). Bij het afscheid gaf hij aan graag weer wat af te spreken. Ik wilde het even laten bezinken, maar uiteindelijk besloten er geen tweede date aan vast te plakken.
Om hetzelfde kunnen lachen/zelfde soort grapjes waarderen vind ik blijkbaar te belangrijk (vooral omdat hij zichzelf nogal grappig vindt en overal een grapje van probeert te maken), naast wat andere dingetjes. Een keer wat drinken in de kroeg zou ik nog best leuk vinden, maar ik zie me geen relatie hebben met hem.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  vrijdag 26 april 2013 @ 10:21:08 #83
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125751029
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Afgelopen woensdag tóch met de man afgesproken met wie ik eigenlijk volgende week zou afspreken en over wie ik twijfels had. Hij vond het geen probleem om tóch die middag nog wat af te spreken (op 't terras in de stad wat gedronken): flexibel *O* :P

Het bleek een behoorlijk aantrekkelijke (karakteriserend hoofd, beetje grijzig maar dat stond hem verdomd goed :9~ ), vriendelijke, kletsgrage man te zijn.

Mijn vooroordelen kon ik door het gesprek vrij snel van tafel vegen (soms is het maar goed om mijn vooroordelen te testen, werd aangenaam verrast). Wel vond hij zijn grapjes zelf érg grappig en vond ik ze wat minder :{ :').

Na wat drankjes stuurde hij er subtiel op aan dat hij wel wat wilde gaan eten samen, maar daar had ik op dat moment geen puf voor (reden aangegeven, ging niet zo zeer om hem; werd goed opgepakt). Bij het afscheid gaf hij aan graag weer wat af te spreken. Ik wilde het even laten bezinken, maar uiteindelijk besloten er geen tweede date aan vast te plakken.
Om hetzelfde kunnen lachen/zelfde soort grapjes waarderen vind ik blijkbaar te belangrijk (vooral omdat hij zichzelf nogal grappig vindt en overal een grapje van probeert te maken), naast wat andere dingetjes. Een keer wat drinken in de kroeg zou ik nog best leuk vinden, maar ik zie me geen relatie hebben met hem.
ik screende even en dacht: hé positief, maar bummer
  vrijdag 26 april 2013 @ 10:28:11 #84
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125751244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dat had ik ook :D

Jammer, maar goed, geen weggegooide middag zo te lezen :)
  vrijdag 26 april 2013 @ 10:30:39 #85
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125751328
Edit: verkeerde topic :')

[ Bericht 14% gewijzigd door SilentChaos op 26-04-2013 11:14:55 ]
pi_125752800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Precies hetzelfde ja.

Maar je hoeft na een eerste date toch niet meteen te gaan denken of je een lange relatie met diegene wil?
Azwethinkweiz
pi_125753161
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:11 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Precies hetzelfde ja.

Maar je hoeft na een eerste date toch niet meteen te gaan denken of je een lange relatie met diegene wil?
Ik heb het over überhaupt een relatie met iemand hebben in welke vorm dan ook. Als ik nu al teveel twijfels heb over op ik op deze man zou kunnen gaan vallen, dan heeft het niet zoveel zin heb ik met vorige date-ervaringen gemerkt. Biertje in de kroeg prima (als hij zijn internationaal georienteerde vrienden meeneemt lijkt dat me helemaal leuk ;) ), maar zijn grapjes gingen denk ik achteraf gezien toch teveel tegenstaan.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_125753222
quote:

A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125753746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:23 schreef habitue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik had deze al eens eerder gezien.. Dat was wel goed voor mij want steeds als ik iemand nog wil appen denk hieraan terug :P Heeft me al veel awkward moments bespaard :D

Aan de andere kant, misschien ben ik wel iets te afstandelijk hierdoor haha..
pi_125753753
quote:

Wat een sneu figuur die gast :')

Iemand hier ooit zoiets meegemaakt?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 26 april 2013 @ 11:38:24 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125753803
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef Perzephone het volgende:
Wat een sneu figuur die gast
Die meid bedoel je neem ik aan. :').
pi_125753923
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Wat een sneu figuur die gast :')

Iemand hier ooit zoiets meegemaakt?
Ik heb het een keer gedaan :D (maar niet na 1 date.. Knetterverliefd was ik! En hij had al een vriendin, bleek later...)
pi_125753946
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:38 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die meid bedoel je neem ik aan. :').
Nee, die gozer.
Dit berichtje stond eronder:

I know we are supposed to think the woman is crazy, but look at the behaviour of the man. He has a date and (if I read this correctly) has sex with someone. She calls the next day and he tells her he has plans but he'll text her later. And then he doesn't. And for two days this woman tries to get some sort of response from him. He is silent, passive-aggressive. He doesn't even tell her to stop. And then what does he do? He takes their private texts and displays them for the world to see - which is vicious. I think they are perfect for each other, because his behaviour is as illogical, stupid and crazy as hers - except his behaviour in posting was deliberately to hurt and humiliate someone he used. Think about that. Which one is more crazy?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  vrijdag 26 april 2013 @ 11:43:19 #94
320538 All-out
super, man
pi_125753990
ik vind het ook een homo-actie van die kerel, niks terugsturen terwijl ze gewoon ongelukkig is
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  Official ESF Kreviewer vrijdag 26 april 2013 @ 11:44:34 #95
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125754028
Ja, maar ja. Zijn allereerste reactie was al 'nah, geen zin. ik ga kaarten met de maten'. Dat leek me duidelijk genoeg. Dan ga je niet 3000 berichten sturen.
  vrijdag 26 april 2013 @ 11:48:59 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125754210
En zeker niet van die desperate mailtjes :X en maar door en door.. en af en toe net doen of een berichtje die naar hem gaat voor een ander is bedoelt (Zoals die over haar date, en dat ze hem ging verwijderen uit de tel)
  vrijdag 26 april 2013 @ 11:49:03 #97
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125754212
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:44 schreef Kreator het volgende:
Ja, maar ja. Zijn allereerste reactie was al 'nah, geen zin. ik ga kaarten met de maten'. Dat leek me duidelijk genoeg. Dan ga je niet 3000 berichten sturen.
Maar dan ben je nog wel een lul :P
  vrijdag 26 april 2013 @ 11:51:03 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125754288
Hij had een keer eerder kunnen aangeven dat hij er niet van gediend was.. dat klopt
  vrijdag 26 april 2013 @ 11:53:11 #99
320538 All-out
super, man
pi_125754377
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
En zeker niet van die desperate mailtjes :X en maar door en door.. en af en toe net doen of een berichtje die naar hem gaat voor een ander is bedoelt (Zoals die over haar date, en dat ze hem ging verwijderen uit de tel)
ze is wel een beetje loco idd :P
maar des te sneuer om zo'n meisje gek te laten worden van onzekerheid
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  vrijdag 26 april 2013 @ 12:39:24 #100
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125755800
Nog nooit meegemaakt gelukkig. Zelf ben ik er heel makkelijk in, als ze de eerste keer niet zou reageren wil ik het best nog een keer proberen. Daarna, doei.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')