abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125767935
Eefje, zit je op Knuz trouwens? :P
Want kan me moeilijk voorstellen dat zó'n leuke meid nog single is eigenlijk...
pi_125768014
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:33 schreef Dizorn het volgende:
ik zou het best tof vinden achteraf gewoon een bericht/brief te krijgen. geen wanhopige smeekbrief maar je mag best voor jezelf afsluiten.
ik heb ook weleens een brief gehad van een meisje. dat ze verliefd was maar dat ze niet mocht daten van haar moeder, zij en haar moeder waren van buitenlandse afkomst, en de moeder zag het niet zitten dat haar dochter via internet ging daten. :')
is al lang geleden trouwens.

ook weleens gehad dat ik 'in the heat of the moment' iets teveel had gezegd, waarna ik naderhand moest uitleggen dat ik het niet zo bedoelde etc, en dat ze me maar moest vergeten etc. ook al lang geleden. was niet handig en sindsdien probeer ik het te voorkomen, maar soms als je ligt te vogelen en je hebt wat alcohol in je mik gaat het toch net even anders. :')

ach.
pi_125768056
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 17:28 schreef Deezertje het volgende:
:D

smooth sailin'. ~:)
dm haar hier via fok gewoon dan. en het resultaat van jullie date wel even hier posten heh!
  vrijdag 26 april 2013 @ 17:32:28 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125768057
Alcohol ;(

Vanavond weer :+
  vrijdag 26 april 2013 @ 17:44:34 #125
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125768455
Heb net ook nog eens teruggezocht in mijn Whatsapp-historie. Heb toch een vergelijkbaar iets meegemaakt zie ik nu. Al was het met iets meer reactie van mijn kant uit; wel erg vermakelijk om terug te lezen.

Kwam ze paar weken geleden nog eens tegen in de kroeg. Tenminste het ging zo:

Ik zie daar iemand die me bekend voorkwam, dus ik pakte mijn telefoon er even bij om wat foto's terug te kijken. Maar twijfelde of het Y was. Dus ik vraag de eerste beste dame of ze even naar Y wil kijken en dan naar de foto op mijn GSM. Of dat dezelfde persoon is.
"Ja" volgens mij wel zegt ze.
Dus ik erop af.

Maar echt net voordat ik er ben komt er iemand op mij af:

"Hey!!! BoL!, wat toevallig!"
Ik echt, huh? Wie ben jij? Ja de vriendin van Y, van toen, weet je niet meer?
Ja zal wel, ik ga haar even gedag zeggen.

Als je het maar laat, zei ze toen. Dus ik wtf hoezo dat?

Ja ze is er zoo lang vanaf geweest, ze heeft het nog zo vaak over je gehad. Ze was zo verl...

Ik zeg ok, ik draai wel om

NEE! Trouwens, dit is sinds ze jou tegenkwam de 1e keer dat we weer hier in Ehvn zijn (ze kwamen idd uit een andere stad), dit moet voorbestemd zijn!

Toen ben ik toch maar omgedraaid. Ergens schoten die WA-gesprekken door mijn hoofd en moest even verstandig doen om niet alles van voren af aan te laten beginnen.
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 18:25:31 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125769789
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Wat een sneu figuur die gast :')

Iemand hier ooit zoiets meegemaakt?
Ja, maar ze had dan ook borderline, en extreme verlatingsangst.
Je krijgt dan idd walls of text, tig telefoontjes, liefdesverklaringen, spijtbetuigingen, woedeaanvallen,
beschuldigingen.
Zelfs na 3 maanden genegeerd te hebben.
What can change the nature of a man?
pi_125770231
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:43 schreef All-out het volgende:
ik vind het ook een homo-actie van die kerel, niks terugsturen terwijl ze gewoon ongelukkig is
}:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 26 april 2013 @ 18:37:44 #128
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125770293
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 18:25 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ja, maar ze had dan ook borderline, en extreme verlatingsangst.
Je krijgt dan idd walls of text, tig telefoontjes, liefdesverklaringen, spijtbetuigingen, woedeaanvallen,
beschuldigingen.
Zelfs na 3 maanden genegeerd te hebben.
Vraag me dan af of bijvoorbeeld in dit geval de dame in kwestie ook hulp had? Da's bij borderline volgens mij best pittig maar ik vind wel dat er veel mee gestrooid wordt op dit forum. Vraag me altijd af hoeveel exen daadwerkelijk een officiële diagnose hebben gehad.

Los daarvan, je ziet hier veel mensen wel eens balen als het niet wederzijds is, heb het zelf ook wel eens gehad. Geen enorme teksten sturen maar wel dat het frustreert dat iets niet normaal afgesloten kan worden. En andersom een verongelijkte man kan trouwens ook best zuigen als je iets stop zet.

Vind het ook wel een stukje beleefdheid dat soms ontbreekt bij het daten via internet. Heb ik het niet over één date trouwens. Verschil is alleen dat een geestelijk stabiel mens die frustratie er hoogstens tegen vrienden uitgooit en hoogstens één smsje stuurt. Daarom vind ik die brief van Barocci ook niet persé raar, ze hoeft immers niet te antwoorden maar hij wil het graag nog kwijt. Ik zou het zelf niet versturen denk ik maar ieder het zijne.

Maar goed, ik heb die alarmbellen ook wel horen rinkelen.
Zoals die mogelijke date van mij laatst ook, berichten blijven sturen zonder dat je geantwoord hebt. Niet iedereen loopt de hele dag met zijn ogen op zijn telefoon gericht. Tja, wat doe je daar dan mee? Antwoorden is ook weer voeden.
  vrijdag 26 april 2013 @ 18:42:30 #129
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125770480
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 17:28 schreef Deezertje het volgende:
Klopt, ik zit op Knuz. Enige berichtje dat ik het afgelopen jaar heb verstuurd was samen met Sekhmet naar Silenus :P
pi_125770704
Goh ja, ik heb toen geloof ik niet gereageerd op de brief en het geemmer om de brief omdat ik weer veel te laat was, maar we pakken er weer op terug. Dus nog even mijn duitje in het zakje.

Ik vind de brief niet zo raar. En we kunnen allemaal wel stoer doen, want heeee wij zijn de tough ones, wij gaan er lachend aan voorbij en gaan dronken, feestend en buddies fuckend door het leven en niemand maakt nog indruk op ons. Totdat er ineens iemand langskomt die dat wel doet. En we weten allemaal dat dat ineens snel kan gaan. En we weten allemaal dat de koude, dorre vlaktes van onze harten dan ineens opbloeien, openbarsten en dat er ineens eenhoorns galopperen, roodborstjes zingen en regenbogen stralen en het leven ineens nog mooier lijkt. En dat je ineens mogelijkheden ziet die je nooit meer voor mogelijk had gehouden. En dat het niet meer dan vanzelfsprekend is dat die ander hetzelfde voelt. En dat die ander dat ook als haast vanzelfsprekend teruggeeft. En het kan niet anders dat dit van daten, batsen, verliefd doorrolt naar het bejaardentehuis. Want hij is geweldig. En jij bent geweldig. Met hem. En alles is geweldig. En regenbogen. En eenhoorns.

En dan ineens niet meer.

En dat is kut. En daar moet/wil je iets mee. Dus als die man een brief wil schrijven om het fatsoenlijk af te sluiten, in plaats van de botte bijl methode die bij het (interwebz)daten zo vanzelfsprekend gehanteerd wordt... laat die man dan lekker een brief schrijven.

Blijf "one of the good guys". For fucks sake. En onthou het gevoel voor wanneer jij eens aan de andere kant staat en behandel de ander zoals jij zelf behandeld had willen worden toen jij in de hoek stond waar de klappen vielen.

Amen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 26-04-2013 18:53:07 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_125770792
Goeie post ^O^
  vrijdag 26 april 2013 @ 18:51:04 #132
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125770820
DP for the win
pi_125771694
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 12:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zit nu op paiq. Wat vinden jullie van Paiq?
Werkt alleen als je een abbo neemt.
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 19:13:17 #134
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125771756
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goh ja, ik heb toen geloof ik niet gereageerd op de brief en het geemmer om de brief omdat ik weer veel te laat was, maar we pakken er weer op terug. Dus nog even mijn duitje in het zakje.

Ik vind de brief niet zo raar. En we kunnen allemaal wel stoer doen, want heeee wij zijn de tough ones, wij gaan er lachend aan voorbij en gaan dronken, feestend en buddies fuckend door het leven en niemand maakt nog indruk op ons. Totdat er ineens iemand langskomt die dat wel doet. En we weten allemaal dat dat ineens snel kan gaan. En we weten allemaal dat de koude, dorre vlaktes van onze harten dan ineens opbloeien, openbarsten en dat er ineens eenhoorns galopperen, roodborstjes zingen en regenbogen stralen en het leven ineens nog mooier lijkt. En dat je ineens mogelijkheden ziet die je nooit meer voor mogelijk had gehouden. En dat het niet meer dan vanzelfsprekend is dat die ander hetzelfde voelt. En dat die ander dat ook als haast vanzelfsprekend teruggeeft. En het kan niet anders dat dit van daten, batsen, verliefd doorrolt naar het bejaardentehuis. Want hij is geweldig. En jij bent geweldig. Met hem. En alles is geweldig. En regenbogen. En eenhoorns.

En dan ineens niet meer.

En dat is kut. En daar moet/wil je iets mee. Dus als die man een brief wil schrijven om het fatsoenlijk af te sluiten, in plaats van de botte bijl methode die bij het (interwebz)daten zo vanzelfsprekend gehanteerd wordt... laat die man dan lekker een brief schrijven.

Blijf "one of the good guys". For fucks sake. En onthou het gevoel voor wanneer jij eens aan de andere kant staat en behandel de ander zoals jij zelf behandeld had willen worden toen jij in de hoek stond waar de klappen vielen.

Amen.
Leuk Disney verhaal, maar als je ouder wordt, ontwikkel je hopelijk een mate van emotionele volwassenheid.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 18:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vraag me dan af of bijvoorbeeld in dit geval de dame in kwestie ook hulp had? Da's bij borderline volgens mij best pittig maar ik vind wel dat er veel mee gestrooid wordt op dit forum. Vraag me altijd af hoeveel exen daadwerkelijk een officiële diagnose hebben gehad.

Ja, zij had hulp, ook half jaar in een inrichting gezeten.
  vrijdag 26 april 2013 @ 19:14:15 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125771799
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 18:37 schreef eefje801 het volgende:

maar ik vind wel dat er veel mee gestroodt op dit forum. Vraag me altijd af hoeveel exen daadwerkelijk een officiële diagnose hebben gehad
Het ia vooral om een bepaald type vrouw en haar gedrag te beschrijven zonder al te veel woorden. Zelfde als met autisme.
Mensen weten snel wat je ongeveer bedoeld.

Misschien niet helemaal eerlijk tov de mensen die t echt hebben, maar hokjes omschrijft nu eenmaal makkelijker en sneller.
pi_125771904
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Leuk Disney verhaal, maar als je ouder wordt, ontwikkel je hopelijk een mate van emotionele volwassenheid.

Ik hoop dat ik nooit zo emotioneel volwassen word dat ik niet meer head over heels verliefd kan worden.
  vrijdag 26 april 2013 @ 19:17:37 #137
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125771943
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 19:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het ia vooral om een bepaald type vrouw en haar gedrag te beschrijven zonder al te veel woorden. Zelfde als met autisme.
Mensen weten snel wat je ongeveer bedoeld.

Misschien niet helemaal eerlijk tov de mensen die t echt hebben, maar hokjes omschrijft nu eenmaal makkelijker en sneller.
Begrijp het wel, vind het soms gewoon wat te makkelijk scoren maar lees hierboven van coco98 idd een ander verhaal.

Mbt wat DP schreef: Verliefdheid is ook een vlaag van volledige verstandsverbijstering dus niet alles is wat het lijkt dan. Een persoonlijkheidsstoornis is idd andere koek.
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 19:18:50 #138
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125771988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 19:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik nooit zo emotioneel volwassen word dat ik niet meer head over heels verliefd kan worden.
Het betekent niet iets niet voelen.
pi_125772167
quote:
verhaaltje over eenhoorns.
eens. geldt echter voor meer dingen dan alleen een brief schrijven. namen van mensen bijvoorbeeld, of de kleur van je haar, hoeveel wapjes je stuurt en hoe snel, etc. :+
  vrijdag 26 april 2013 @ 19:25:16 #140
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_125772264
Maandag nieuwe date 14.gif

't weer zit alleen niet mee 13.gif
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 19:26:20 #141
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125772300
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 april 2013 19:25 schreef marcel-o het volgende:
Maandag nieuwe date [ afbeelding ]

't weer zit alleen niet mee [ afbeelding ]
Excuus om thuis af te spreken ;)
  vrijdag 26 april 2013 @ 19:28:00 #142
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_125773192
quote:

En dan ineens niet meer.

Amen.
altijd +1 voor eenhoorns *O* *O* *O*

verder _O_ voor DP.....

laten we in hemelsnaam romatisch en ridderlijk blijven, heerlijk :)
  vrijdag 26 april 2013 @ 19:51:55 #144
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125773395
4 weken geleden op paiq
quote:
Zij: Maarem, aangezien wij het beide zo druk hebben vandaag, waarom gaan we niet even ergens koffie/biertje doen?
Haha boe!
ik: haha, jij gaat ook steeds offline! vind het een puik plan, alleen meot ik serieus mn administratie bijwerken
maar kunnen wel deze week een bakkie doen ergens?
Totale radiostilte.

Komt ze net online, ik kopieer die laatste regel meteen:

quote:
ik:
"maar kunnen wel deze week een bakkie doen ergens?
4 weken geleden"

:D
zij: Hey! Vanavond een biertje doen?
ik: hahaha
weet je wat: Ja is goed!
Nou, 21.30u dus. Spannend, ben alles weer vergeten waar we het vorige maand over hadden dus dit is een semi-quasi-verkapte blind date eigenlijk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_125774074
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 19:51 schreef Silenus het volgende:
4 weken geleden op paiq

[..]

Totale radiostilte.

Komt ze net online, ik kopieer die laatste regel meteen:

[..]

Nou, 21.30u dus. Spannend, ben alles weer vergeten waar we het vorige maand over hadden dus dit is een semi-quasi-verkapte blind date eigenlijk.
_O_
have fun!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 26 april 2013 @ 20:15:56 #146
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125774349
DP _O_
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 26 april 2013 @ 20:16:42 #147
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125774382
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt, ik zit op Knuz. Enige berichtje dat ik het afgelopen jaar heb verstuurd was samen met Sekhmet naar Silenus :P
:D Wat grappig, ik heb ook naar Silenus een berichtje gestuurd op knuz, jaaaaaren geleden alweer :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 26 april 2013 @ 20:24:36 #148
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125774728
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef Andromache het volgende:

[..]

:D Wat grappig, ik heb ook naar Silenus een berichtje gestuurd op knuz, jaaaaaren geleden alweer :)
ha ha ;) Als in interesseberichtje? Dat van ons was nogal van een Eujjj Silenuuuuusss! - strekking.

En Silenus veel plezier met je halfblinde date! *O*
  vrijdag 26 april 2013 @ 20:28:14 #149
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125774846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ha ha ;) Als in interesseberichtje? Dat van ons was nogal van een Eujjj Silenuuuuusss! - strekking.

En Silenus veel plezier met je halfblinde date! *O*
neuh hij gaf me ff profieladvies. ach, toen was ik ook al onzeker indatingland :D
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_125776158
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:28 schreef Andromache het volgende:

[..]

neuh hij gaf me ff profieladvies. ach, toen was ik ook al onzeker indatingland :D
Ach, een goed (niet-standaard) profiel maken is ook gewoon ontzettend lastig. Ik heb nog nooit een profiel gehad waar ik echt helemaal tevreden mee was. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')