ik heb ook weleens een brief gehad van een meisje. dat ze verliefd was maar dat ze niet mocht daten van haar moeder, zij en haar moeder waren van buitenlandse afkomst, en de moeder zag het niet zitten dat haar dochter via internet ging daten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:33 schreef Dizorn het volgende:
ik zou het best tof vinden achteraf gewoon een bericht/brief te krijgen. geen wanhopige smeekbrief maar je mag best voor jezelf afsluiten.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:28 schreef Deezertje het volgende:
Eefje, zit je op Knuz trouwens?
Want kan me moeilijk voorstellen dat zó'n leuke meid nog single is eigenlijk...
Ja, maar ze had dan ook borderline, en extreme verlatingsangst.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wat een sneu figuur die gast![]()
Iemand hier ooit zoiets meegemaakt?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:43 schreef All-out het volgende:
ik vind het ook een homo-actie van die kerel, niks terugsturen terwijl ze gewoon ongelukkig is
Vraag me dan af of bijvoorbeeld in dit geval de dame in kwestie ook hulp had? Da's bij borderline volgens mij best pittig maar ik vind wel dat er veel mee gestrooid wordt op dit forum. Vraag me altijd af hoeveel exen daadwerkelijk een officiële diagnose hebben gehad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja, maar ze had dan ook borderline, en extreme verlatingsangst.
Je krijgt dan idd walls of text, tig telefoontjes, liefdesverklaringen, spijtbetuigingen, woedeaanvallen,
beschuldigingen.
Zelfs na 3 maanden genegeerd te hebben.
Klopt, ik zit op Knuz. Enige berichtje dat ik het afgelopen jaar heb verstuurd was samen met Sekhmet naar Silenusquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:28 schreef Deezertje het volgende:
Eefje, zit je op Knuz trouwens?
Want kan me moeilijk voorstellen dat zó'n leuke meid nog single is eigenlijk...
Werkt alleen als je een abbo neemt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zit nu op paiq. Wat vinden jullie van Paiq?
Leuk Disney verhaal, maar als je ouder wordt, ontwikkel je hopelijk een mate van emotionele volwassenheid.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goh ja, ik heb toen geloof ik niet gereageerd op de brief en het geemmer om de brief omdat ik weer veel te laat was, maar we pakken er weer op terug. Dus nog even mijn duitje in het zakje.
Ik vind de brief niet zo raar. En we kunnen allemaal wel stoer doen, want heeee wij zijn de tough ones, wij gaan er lachend aan voorbij en gaan dronken, feestend en buddies fuckend door het leven en niemand maakt nog indruk op ons. Totdat er ineens iemand langskomt die dat wel doet. En we weten allemaal dat dat ineens snel kan gaan. En we weten allemaal dat de koude, dorre vlaktes van onze harten dan ineens opbloeien, openbarsten en dat er ineens eenhoorns galopperen, roodborstjes zingen en regenbogen stralen en het leven ineens nog mooier lijkt. En dat je ineens mogelijkheden ziet die je nooit meer voor mogelijk had gehouden. En dat het niet meer dan vanzelfsprekend is dat die ander hetzelfde voelt. En dat die ander dat ook als haast vanzelfsprekend teruggeeft. En het kan niet anders dat dit van daten, batsen, verliefd doorrolt naar het bejaardentehuis. Want hij is geweldig. En jij bent geweldig. Met hem. En alles is geweldig. En regenbogen. En eenhoorns.
En dan ineens niet meer.
En dat is kut. En daar moet/wil je iets mee. Dus als die man een brief wil schrijven om het fatsoenlijk af te sluiten, in plaats van de botte bijl methode die bij het (interwebz)daten zo vanzelfsprekend gehanteerd wordt... laat die man dan lekker een brief schrijven.
Blijf "one of the good guys". For fucks sake. En onthou het gevoel voor wanneer jij eens aan de andere kant staat en behandel de ander zoals jij zelf behandeld had willen worden toen jij in de hoek stond waar de klappen vielen.
Amen.
Ja, zij had hulp, ook half jaar in een inrichting gezeten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vraag me dan af of bijvoorbeeld in dit geval de dame in kwestie ook hulp had? Da's bij borderline volgens mij best pittig maar ik vind wel dat er veel mee gestrooid wordt op dit forum. Vraag me altijd af hoeveel exen daadwerkelijk een officiële diagnose hebben gehad.
Het ia vooral om een bepaald type vrouw en haar gedrag te beschrijven zonder al te veel woorden. Zelfde als met autisme.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:37 schreef eefje801 het volgende:
maar ik vind wel dat er veel mee gestroodt op dit forum. Vraag me altijd af hoeveel exen daadwerkelijk een officiële diagnose hebben gehad
Ik hoop dat ik nooit zo emotioneel volwassen word dat ik niet meer head over heels verliefd kan worden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leuk Disney verhaal, maar als je ouder wordt, ontwikkel je hopelijk een mate van emotionele volwassenheid.
Begrijp het wel, vind het soms gewoon wat te makkelijk scoren maar lees hierboven van coco98 idd een ander verhaal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ia vooral om een bepaald type vrouw en haar gedrag te beschrijven zonder al te veel woorden. Zelfde als met autisme.
Mensen weten snel wat je ongeveer bedoeld.
Misschien niet helemaal eerlijk tov de mensen die t echt hebben, maar hokjes omschrijft nu eenmaal makkelijker en sneller.
Het betekent niet iets niet voelen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nooit zo emotioneel volwassen word dat ik niet meer head over heels verliefd kan worden.
eens. geldt echter voor meer dingen dan alleen een brief schrijven. namen van mensen bijvoorbeeld, of de kleur van je haar, hoeveel wapjes je stuurt en hoe snel, etc.quote:
Excuus om thuis af te sprekenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:25 schreef marcel-o het volgende:
Maandag nieuwe date [ afbeelding ]
't weer zit alleen niet mee [ afbeelding ]
altijd +1 voor eenhoornsquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goh ja, ik heb toen geloof ik niet gereageerd op de brief en het geemmer om de brief omdat ik weer veel te laat was, maar we pakken er weer op terug. Dus nog even mijn duitje in het zakje.
Ik vind de brief niet zo raar. En we kunnen allemaal wel stoer doen, want heeee wij zijn de tough ones, wij gaan er lachend aan voorbij en gaan dronken, feestend en buddies fuckend door het leven en niemand maakt nog indruk op ons. Totdat er ineens iemand langskomt die dat wel doet. En we weten allemaal dat dat ineens snel kan gaan. En we weten allemaal dat de koude, dorre vlaktes van onze harten dan ineens opbloeien, openbarsten en dat er ineens eenhoorns galopperen, roodborstjes zingen en regenbogen stralen en het leven ineens nog mooier lijkt. En dat je ineens mogelijkheden ziet die je nooit meer voor mogelijk had gehouden. En dat het niet meer dan vanzelfsprekend is dat die ander hetzelfde voelt. En dat die ander dat ook als haast vanzelfsprekend teruggeeft. En het kan niet anders dat dit van daten, batsen, verliefd doorrolt naar het bejaardentehuis. Want hij is geweldig. En jij bent geweldig. Met hem. En alles is geweldig. En regenbogen. En eenhoorns.
En dan ineens niet meer.
En dat is kut. En daar moet/wil je iets mee. Dus als die man een brief wil schrijven om het fatsoenlijk af te sluiten, in plaats van de botte bijl methode die bij het (interwebz)daten zo vanzelfsprekend gehanteerd wordt... laat die man dan lekker een brief schrijven.
Blijf "one of the good guys". For fucks sake. En onthou het gevoel voor wanneer jij eens aan de andere kant staat en behandel de ander zoals jij zelf behandeld had willen worden toen jij in de hoek stond waar de klappen vielen.
Amen.
Totale radiostilte.quote:Zij: Maarem, aangezien wij het beide zo druk hebben vandaag, waarom gaan we niet even ergens koffie/biertje doen?
Haha boe!
ik: haha, jij gaat ook steeds offline! vind het een puik plan, alleen meot ik serieus mn administratie bijwerken
maar kunnen wel deze week een bakkie doen ergens?
Nou, 21.30u dus. Spannend, ben alles weer vergeten waar we het vorige maand over hadden dus dit is een semi-quasi-verkapte blind date eigenlijk.quote:ik:
"maar kunnen wel deze week een bakkie doen ergens?
4 weken geleden"
zij: Hey! Vanavond een biertje doen?
ik: hahaha
weet je wat: Ja is goed!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:51 schreef Silenus het volgende:
4 weken geleden op paiq
[..]
Totale radiostilte.
Komt ze net online, ik kopieer die laatste regel meteen:
[..]
Nou, 21.30u dus. Spannend, ben alles weer vergeten waar we het vorige maand over hadden dus dit is een semi-quasi-verkapte blind date eigenlijk.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit op Knuz. Enige berichtje dat ik het afgelopen jaar heb verstuurd was samen met Sekhmet naar Silenus
ha haquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef Andromache het volgende:
[..]Wat grappig, ik heb ook naar Silenus een berichtje gestuurd op knuz, jaaaaaren geleden alweer
neuh hij gaf me ff profieladvies. ach, toen was ik ook al onzeker indatinglandquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha haAls in interesseberichtje? Dat van ons was nogal van een Eujjj Silenuuuuusss! - strekking.
En Silenus veel plezier met je halfblinde date!
Ach, een goed (niet-standaard) profiel maken is ook gewoon ontzettend lastig. Ik heb nog nooit een profiel gehad waar ik echt helemaal tevreden mee was.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
neuh hij gaf me ff profieladvies. ach, toen was ik ook al onzeker indatingland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |