Haha, hem gebruiken voor zijn vrienden, dat vind ik dan net weer niet kunnen als hij wel zin heeft in een verdere date.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik heb het over überhaupt een relatie met iemand hebben in welke vorm dan ook. Als ik nu al teveel twijfels heb over op ik op deze man zou kunnen gaan vallen, dan heeft het niet zoveel zin heb ik met vorige date-ervaringen gemerkt. Biertje in de kroeg prima (als hij zijn internationaal georienteerde vrienden meeneemt lijkt dat me helemaal leuk), maar zijn grapjes gingen denk ik achteraf gezien toch teveel tegenstaan.
Kijk naar de timestamps van de berichtjes. Ik zou er ook bang van worden en lekker in haar sop gaar laten koken als ik dat allemaal had na een avond kaarten met vrienden. Zeker nadat ze in het begin meteen in de aanval gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:51 schreef Cue_ het volgende:
Hij had een keer eerder kunnen aangeven dat hij er niet van gediend was.. dat klopt
Ik vind het jammer dat je erop zit, want dat neemt een stuk helderheid weg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zit nu op paiq. Wat vinden jullie van Paiq?
Wat een onzin is dit toch altijd dat we meteen 'stoere alfa boys' zijn als we iets een stom idee vinden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:33 schreef Dizorn het volgende:
gelukkig luister je ook niet naar onze in herhaling vallende "alfa boys" die blijkbaar graag een lintje willen van de koning(in) voor stoerdoenerij op een internetforum
Ook al is het nep.. hebben we even gelachen, onze mening geuit voor als het echt waar was geweest en wie weet hebben er mensen van geleerd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:33 schreef Dizorn het volgende:
bedenk je ook hoevaak er fake dingen op internet gezet worden... beetje sceptisch blijven.
Je doet hetzelfde. Je zeikt er al tig keer over.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Dizorn het volgende:
Je mening geven is prima. Maar er 10 keer op terugkomen en blijven roepen van "kijk eens hoe erg ik gelijk heb" is ergerlijk. Zelfde als er iemand als Faxie laatst komt. Iedereen wil even zijn "steentje bijdragen" door te zeggen dat 'ie een grote adder heeft. Leuk en aardig maar wtf probeer je te bewijzen door op FOK iemand de grond in te boren
Vooral niet een en al Viva verhalen, nee tuurlijk niet. Maar dan moet je ook niet zeuren dat iemand het niet eens is met je commentaar
Ok, eens. Zelfde als met Andro, die hoeft maar een (niet helemaal gelukt) geintje te maken of daar vliegen 4 man op af met PFFF WANHOPIG HOOR.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Dizorn het volgende:
Zelfde als er iemand als Faxie laatst komt. Iedereen wil even zijn "steentje bijdragen" door te zeggen dat 'ie een grote adder heeft. Leuk en aardig maar wtf probeer je te bewijzen door op FOK iemand de grond in te boren
een grote adder? Is dat nieuwe taal voor een grote piemel?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Dizorn het volgende:
Je mening geven is prima. Maar er 10 keer op terugkomen en blijven roepen van "kijk eens hoe erg ik gelijk heb" is ergerlijk. Zelfde als er iemand als Faxie laatst komt. Iedereen wil even zijn "steentje bijdragen" door te zeggen dat 'ie een grote adder heeft. Leuk en aardig maar wtf probeer je te bewijzen door op FOK iemand de grond in te boren
Vooral niet een en al Viva verhalen, nee tuurlijk niet. Maar dan moet je ook niet zeuren dat iemand het niet eens is met je commentaar
"te grote adder"quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Dizorn het volgende:
Mooi, dan sta ik daar niet alleen inquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"te grote adder"doet me denken aan andere dingen
![]()
Sex And The City S2E18 - Ex And The City, Samantha en wat was zijn naam met de TE grote leuterquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"te grote adder"doet me denken aan andere dingen
![]()
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef m1st1g het volgende:
Sex And The City S2E18 - Ex And The City, Samantha en wat was zijn naam met de TE grote leuter
Gisteravond die aflevering gezienquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee
Dat jij het weet
Die had niet met Samanthaquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:24 schreef Silenus het volgende:
Mr. Big natuurlijk!
Oh eh, wacht. Ik bedoel: geen idee, ik kijk dat soort vrouwenprogramma's niet.
Wel de namen weten en dan beweren dat je er niet naar kijktquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:24 schreef Silenus het volgende:
Mr. Big natuurlijk!
Oh eh, wacht. Ik bedoel: geen idee, ik kijk dat soort vrouwenprogramma's niet.
John Enos III - IMDbquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Sex And The City S2E18 - Ex And The City, Samantha en wat was zijn naam met de TE grote leuter
ik heb ook weleens een brief gehad van een meisje. dat ze verliefd was maar dat ze niet mocht daten van haar moeder, zij en haar moeder waren van buitenlandse afkomst, en de moeder zag het niet zitten dat haar dochter via internet ging daten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:33 schreef Dizorn het volgende:
ik zou het best tof vinden achteraf gewoon een bericht/brief te krijgen. geen wanhopige smeekbrief maar je mag best voor jezelf afsluiten.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:28 schreef Deezertje het volgende:
Eefje, zit je op Knuz trouwens?
Want kan me moeilijk voorstellen dat zó'n leuke meid nog single is eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |