abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 21:06:42 #151
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125776725
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ach, een goed (niet-standaard) profiel maken is ook gewoon ontzettend lastig. Ik heb nog nooit een profiel gehad waar ik echt helemaal tevreden mee was. :)
Een niet-standaard profiel maken is super-easy in al dat geweld van clichéteksten.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 april 2013 @ 21:08:10 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125776805
Ja, maar dan is het alsnog lastig om dan alsnog iets leuks te verzinnen. Het ei van Columbus, ofzo.

Al boeit die tekst verder geen reet, het gaat toch om de foto.
Gourmetten of steengrillen?
pi_125777164
Ik zou best een goed profiel kunnen maken denk ik. Jammer dat ik tegen profielensites ben en al helemaal geen zin heb te betalen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125777338
Van het weekend weer een date. Klinkt allemaal leuk over whatsapp etc.
Alleen na 3 dates via datingsites (verschillende dames) is de 1e keer afscheid nemen nog steeds weird.
Weet niet echt hoe ik de "sfeer" moet creeren om leuk afscheid te nemen, hoeft niet altijd zoenen te zijn wat mij betreft.
Stukje lopen naar haar fiets/station. Dan kijk ik ze meestal aan, zeg dat het leuk was, 3 kussen en klaar.

Weet niet echt hoe/of ik er voor moet gaan, op de bank met iemand is dat zo veel makkelijker.
pi_125777396
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:18 schreef Whatevers het volgende:
Alleen na 3 dates via datingsites (verschillende dames) is de 1e keer afscheid nemen nog steeds weird.
Weet niet echt hoe ik de "sfeer" moet creeren om leuk afscheid te nemen, hoeft niet altijd zoenen te zijn wat mij betreft.
Stukje lopen naar haar fiets/station. Dan kijk ik ze meestal aan, zeg dat het leuk was, 3 kussen en klaar.

Weet niet echt hoe/of ik er voor moet gaan, op de bank met iemand is dat zo veel makkelijker.
Als dat moment er in zit, komt het vanzelf, hoeft toch niet perse op die eerste avond.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 21:22:46 #156
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125777543
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als dat moment er in zit, komt het vanzelf,
:')
pi_125777578
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:22 schreef Coco98 het volgende:

[..]

:')
* DancingPhoebe wurmt geforceerd haar tong tussen Coco's tanden
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 21:26:02 #158
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125777681
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

* DancingPhoebe wurmt geforceerd haar tong tussen Coco's tanden
Wij mannen laten jullie vrouwen graag denken dat het allemaal maar vanzelf en magisch gaat.
De realiteit is anders , maar minder Disney.
pi_125777759
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:26 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Wij mannen laten jullie vrouwen graag denken dat het allemaal maar vanzelf en magisch gaat.
De realiteit is anders , maar minder Disney.
Ja. En wij naïeve Bambi's die het ons allemaal laten overkomen :Y

Met grote, verbaasd knipperende ogen :Y
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 21:27:59 #160
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125777789
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:18 schreef Whatevers het volgende:

Op het station kan je samen op bankje gaan zitten wachten en dan tegen haar aanzitten, arm om heen. Aan haar lichamelijke reactie kan je zien of ze er voor in is.
  vrijdag 26 april 2013 @ 21:29:18 #161
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125777862
quote:
Stap in op 22 mei
Dagelijks reizen er meer dan een miljoen mensen met de trein. Het is dan ook een plek waar veel nieuwe romances ontstaan, jaarlijks bloeien er meer dan 4300 nieuwe liefdes op in de trein! Ook dit jaar gaat de NS Love Train daarom weer rijden.

Na een succesvolle eerste editie, vertrekt de trein op 22 mei voor de tweede keer op een reis vol verrassingen. Tijdens de reis ontmoet je leuke singles en heb je korte één-op-één gesprekjes.

Stap jij op 22 mei aan boord van de NS Love Train? Vul dit aanmeldformulier in en laat ons weten welke romantische treinreis jij met je nieuwe liefde zou willen maken. De origineelste reacties ontvangen uiterlijk 13 mei persoonlijk bericht. Zelf niet op zoek naar een nieuwe liefde, maar heb je leuke single vrienden? Stuur deze actie dan door via onze Facebook pagina of Twitter #LoveTrain

De bijzondere treinreis start om 11.00 uur bij het Spoorwegmuseum in Utrecht en eindigt rond 16.00 uur op dezelfde locatie.
dit is leuk! het geval wil alleen dat ik om 16.30 met het vliegtuig moet en eerder moet inchecken.... maar ik ben al wel onderweg met de trein. even een mailtje aan wagen richting NS, of ik eerder uit kan stappen :)

[edit] te mooi gewoon die virtuele NS-assistent :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 21:29:44 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125777885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja. En wij naïeve Bambi's die het ons allemaal laten overkomen :Y

Met grote, verbaasd knipperende ogen :Y
Yes jij snapt!
pi_125777904
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Op het station kan je samen op bankje gaan zitten wachten en dan tegen haar aanzitten, arm om heen. Aan haar lichamelijke reactie kan je zien of ze er voor in is.
Geen gek idee. thanks
Zit er ook wel is aan te denken hand vast te pakken, ogen te kijken en zeggen dat het leuk was.
Misschien ligt het er wel aan dat ik meestal wat verlegen meiden date die het zelf ook niet echt weten.
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 21:31:31 #164
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125777969
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:30 schreef Whatevers het volgende:

[..]

Geen gek idee. thanks
Zit er ook wel is aan te denken hand vast te pakken, ogen te kijken en zeggen dat het leuk was.
Misschien ligt het er wel aan dat ik meestal wat verlegen meiden date die het zelf ook niet echt weten.
Ogen kijken is goed, ook tussendoor even naar de lippen.

Als je bij de fietsen staat kan je vertellen van "oh weet je nog op de middelbare school al dat gespannen gedoe van stelletjes bij het fietsenhok" lachen samen, - kiss

Maar zoals DP zei, het hoeft niet de eerste avond.

[ Bericht 6% gewijzigd door Coco op 26-04-2013 21:37:14 ]
pi_125778009
O+ PUA O+
pi_125778503
Thanks Coco/DP.

Nu 10 dagen op Paiq, en al 4 leuke contacten en 2 dates. Lente slaat toe ! :)
  vrijdag 26 april 2013 @ 21:41:11 #167
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_125778519
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 19:26 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Excuus om thuis af te spreken ;)
dit dus
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 21:42:45 #168
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125778603
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:40 schreef Whatevers het volgende:
Thanks Coco/DP.

Nu 10 dagen op Paiq, en al 4 leuke contacten en 2 dates. Lente slaat toe ! :)
Goed bezig ^O^ Enjoy
pi_125783505
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:40 schreef Whatevers het volgende:
Lente slaat toe ! :)
Dat kan je wel zeggen; de berkenpollen hebben me alweer volkomen in hun greep :')

Ik moet nu echt niet aan daten denken. Kom eind mei, begin juni maar eens terug.
pi_125784043
Wat vinden jullie de beste site?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_125784218
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat vinden jullie de beste site?
Heb je hem weer...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_125784311
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 april 2013 23:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb je hem weer...
Wie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_125784387
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 08:49 schreef Kreator het volgende:
Toch kan het na 1 date ook wel uit de hand lopen....

http://www.buzzfeed.com/h(...)e-via-text-messaging
Doet me aan mijn date van afgelopen week denken. De nogal controlerende dame zeg maar. Die kennelijk nogal begaan was met mijn contactenlijst op facebook en de tijd waarop ik naar bed ga. Ze had het idee dat ik - juist ondanks mijn openheid over mijn scharrelverleden - van alles voor haar verborgen hield. Geweldige logica natuurlijk.

Na er nog eens flink mee geclashed te zijn na het gevoel te hebben een verhoor af te leggen afgelopen zondag besloot ik de stekker er maar definitief uit te trekken. Dat had ik uiteraard gelijk al de eerste keer moeten doen, soit. ALTIJD luisteren naar je gutfeeling. Ik heb 'r gezegd dat we het hier maar bij moesten laten en dit nooit gaat werken voor me. Stortvloed aan appjes en fb-berichtjes gekregen, telefoontjes die ze vervolgens kwaad weer ophing, the works.

Om dan de volgende dag poeslief haar excuses aan te bieden en te zeggen dat ik gelijk had en ze nooit zo had moeten doen naar mij toe. Met de vraag of het nu echt klaar was en of we dan tenminste nog wel bevriend konden blijven. Prima joh. Ze had me al eerder verwijderd, spijt gekregen en gevraagd of ik 'r weer toe wilde voegen. De dagen erop het ene bericht na het andere, waar ik maar sporadisch op reageer. Vervolgens zegt ze dat ze mijn telefoonnummer gaat verwijderen omdat ze me te leuk is gaan vinden. Ehrm, okay. Prima joh.

Dag later weer hele lappen tekst over de whatsapp, dat ze mijn nummer toch maar weer teruggezocht had. Een gedragsverklaring van haar kant, en dat het een leermoment voor haar is en er wat mee wil gaan doen. Kan ik alleen maar aanmoedigen overigens.

Nog geen uur later begint ze ultravage teksten te posten op mijn wall, en belt me op met de vraag of het nu definitief over is zodat ze me uit haar hoofd kan zetten. Ik was daar zondag al stellig in maar beaam het nogmaals. ''Ok, bye'' zegt ze.

Om twee uur later weer contact zoeken op fb en whatsapp natuurlijk, terwijl ik amper meer reageer.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_125784592
Borderline, enjoy
pi_125784795
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 23:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]
ALTIJD luisteren naar je gutfeeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')