Een niet-standaard profiel maken is super-easy in al dat geweld van clichéteksten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ach, een goed (niet-standaard) profiel maken is ook gewoon ontzettend lastig. Ik heb nog nooit een profiel gehad waar ik echt helemaal tevreden mee was.
Als dat moment er in zit, komt het vanzelf, hoeft toch niet perse op die eerste avond.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:18 schreef Whatevers het volgende:
Van het weekend weer een date. Klinkt allemaal leuk over whatsapp etc.
Alleen na 3 dates via datingsites (verschillende dames) is de 1e keer afscheid nemen nog steeds weird.
Weet niet echt hoe ik de "sfeer" moet creeren om leuk afscheid te nemen, hoeft niet altijd zoenen te zijn wat mij betreft.
Stukje lopen naar haar fiets/station. Dan kijk ik ze meestal aan, zeg dat het leuk was, 3 kussen en klaar.
Weet niet echt hoe/of ik er voor moet gaan, op de bank met iemand is dat zo veel makkelijker.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als dat moment er in zit, komt het vanzelf,
* DancingPhoebe wurmt geforceerd haar tong tussen Coco's tandenquote:
Wij mannen laten jullie vrouwen graag denken dat het allemaal maar vanzelf en magisch gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe wurmt geforceerd haar tong tussen Coco's tanden
Ja. En wij naïeve Bambi's die het ons allemaal laten overkomenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wij mannen laten jullie vrouwen graag denken dat het allemaal maar vanzelf en magisch gaat.
De realiteit is anders , maar minder Disney.
Op het station kan je samen op bankje gaan zitten wachten en dan tegen haar aanzitten, arm om heen. Aan haar lichamelijke reactie kan je zien of ze er voor in is.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:18 schreef Whatevers het volgende:
Van het weekend weer een date. Klinkt allemaal leuk over whatsapp etc.
Alleen na 3 dates via datingsites (verschillende dames) is de 1e keer afscheid nemen nog steeds weird.
Weet niet echt hoe ik de "sfeer" moet creeren om leuk afscheid te nemen, hoeft niet altijd zoenen te zijn wat mij betreft.
Stukje lopen naar haar fiets/station. Dan kijk ik ze meestal aan, zeg dat het leuk was, 3 kussen en klaar.
Weet niet echt hoe/of ik er voor moet gaan, op de bank met iemand is dat zo veel makkelijker.
dit is leuk! het geval wil alleen dat ik om 16.30 met het vliegtuig moet en eerder moet inchecken.... maar ik ben al wel onderweg met de trein. even een mailtje aan wagen richting NS, of ik eerder uit kan stappenquote:Stap in op 22 mei
Dagelijks reizen er meer dan een miljoen mensen met de trein. Het is dan ook een plek waar veel nieuwe romances ontstaan, jaarlijks bloeien er meer dan 4300 nieuwe liefdes op in de trein! Ook dit jaar gaat de NS Love Train daarom weer rijden.
Na een succesvolle eerste editie, vertrekt de trein op 22 mei voor de tweede keer op een reis vol verrassingen. Tijdens de reis ontmoet je leuke singles en heb je korte één-op-één gesprekjes.
Stap jij op 22 mei aan boord van de NS Love Train? Vul dit aanmeldformulier in en laat ons weten welke romantische treinreis jij met je nieuwe liefde zou willen maken. De origineelste reacties ontvangen uiterlijk 13 mei persoonlijk bericht. Zelf niet op zoek naar een nieuwe liefde, maar heb je leuke single vrienden? Stuur deze actie dan door via onze Facebook pagina of Twitter #LoveTrain
De bijzondere treinreis start om 11.00 uur bij het Spoorwegmuseum in Utrecht en eindigt rond 16.00 uur op dezelfde locatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Yes jij snapt!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. En wij naïeve Bambi's die het ons allemaal laten overkomen
Met grote, verbaasd knipperende ogen
Geen gek idee. thanksquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Op het station kan je samen op bankje gaan zitten wachten en dan tegen haar aanzitten, arm om heen. Aan haar lichamelijke reactie kan je zien of ze er voor in is.
Ogen kijken is goed, ook tussendoor even naar de lippen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:30 schreef Whatevers het volgende:
[..]
Geen gek idee. thanks
Zit er ook wel is aan te denken hand vast te pakken, ogen te kijken en zeggen dat het leuk was.
Misschien ligt het er wel aan dat ik meestal wat verlegen meiden date die het zelf ook niet echt weten.
Goed bezigquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:40 schreef Whatevers het volgende:
Thanks Coco/DP.
Nu 10 dagen op Paiq, en al 4 leuke contacten en 2 dates. Lente slaat toe !
Dat kan je wel zeggen; de berkenpollen hebben me alweer volkomen in hun greepquote:
Heb je hem weer...quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat vinden jullie de beste site?
Wie?quote:
Doet me aan mijn date van afgelopen week denken. De nogal controlerende dame zeg maar. Die kennelijk nogal begaan was met mijn contactenlijst op facebook en de tijd waarop ik naar bed ga. Ze had het idee dat ik - juist ondanks mijn openheid over mijn scharrelverleden - van alles voor haar verborgen hield. Geweldige logica natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:49 schreef Kreator het volgende:
Toch kan het na 1 date ook wel uit de hand lopen....
http://www.buzzfeed.com/h(...)e-via-text-messaging
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
ALTIJD luisteren naar je gutfeeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |