ik zie wel..quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef barocci het volgende:
[..]
Oei, Badoo staat toch bekend als het afvoerpuntje van de datingsitesMaar goed, er zullen niet alleen maar tokkies op staan
Dat is inderdaad het belangrijkste, we horen het wel als je eerste date meteen een succesverhaal wordtquote:Op donderdag 25 april 2013 17:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik zie wel..
het w.app contact is leuk.
Waarom zo negatief? Ze geeft je haar 06nummer!! Als ze je niet wilt geeft ze die ook niet!quote:Op donderdag 25 april 2013 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
op het einde. ik ken haar van haar kapperszaakje hier in de buurt. had haar nummer niet, dus paar weken terug naar die zaak gebeld en haar uitgevraagd, ik heb haar dus in de tussentijd helemaal niet meer gesproken. toen over de foon zei ze al meteen (volgens mij overviel ik haar, had ze dat niet verwacht) dat ze niet op zoek was naar een nieuw vriendje, dus eigenlijk was ik al afgewezen voordat de date er uberhaupt was.
maar ja, ik vond/vind het dus ook allemaal wat dubbel. maar het was leuk, toffe avond gehad.
omdat ze gewoon zei dat ze nu geen relatie wilde.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom zo negatief? Ze geeft je haar 06nummer!! Als ze je niet wilt geeft ze die ook niet!
Hop van de week smsen en mee vragen uit eten of zo iets!
Zonder relatie kan je ook nog leuke dingen doenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ze gewoon zei dat ze nu geen relatie wilde.
jawel, maar ik moest niet raar gaan denken als dat pas over een paar weken was, want ze heeft het behoorlijk druk zo zei ze.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:03 schreef Cue_ het volgende:
@dawg.. de kans dat jullie weer eens afspreken is in ieder geval aanwezig aangezien je haar nummer hebt gehad?
Ik heb al zoveel van dat soort verhalen gehoord. Maar puntje bij paaltje gebeurd er heel wat andersquote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ze gewoon zei dat ze nu geen relatie wilde.
Zoals... bier zuipen?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:16 schreef barocci het volgende:
[..]
Zonder relatie kan je ook nog leuke dingen doen
Amsterdam op Koninginnedag... Brrr! Twee keer gedaan, beiden niet goed bevallen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:29 schreef Andromache het volgende:
ik hoop een beetje te versieren op Koninginnedag, ik twijfel nog over Amsterdam, de sfeer lijkt me toch wel errug leuk met zo'n kroningsdag. en anders wordt het de hele dag rondhangen in de lokale Ellebogenbuurt
Leuk juist! Ik hou ervan!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Amsterdam op Koninginnedag... Brrr! Twee keer gedaan, beiden niet goed bevallen.
Maar da's persoonlijk natuurlijk
het maakt me niet eens zo veel uit. he bah, wat goedkoopquote:Op donderdag 25 april 2013 20:00 schreef freshy98 het volgende:
Wil je bij versieren of scoren?
Gezien het soort feest en het soort mensen dat er dan op af komt gok ik het laatste...
Of je bent zelf ook zo iemand natuurlijk
Dat had ik bij jou berichtquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef Andromache het volgende:
[..]
het maakt me niet eens zo veel uit. he bah, wat goedkoop
Ja, ik bedoel maar, als het me op koninginnedag niet lukt om te scoren, dan is het wel heel slecht met me gesteld en dan kan ik het hele daten sowieso vergeten!quote:
Fijne instelling weer.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maar, als het me op koninginnedag niet lukt om te scoren, dan is het wel heel slecht met me gesteld en dan kan ik het hele daten sowieso vergeten!
Weet je meteen waarom ik niet gaquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maar, als het me op koninginnedag niet lukt om te scoren, dan is het wel heel slecht met me gesteld en dan kan ik het hele daten sowieso vergeten!
Och kom op zeg! Doe niet zo fokking wanhopig. Totaal niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |