Qua bloeddruk is het heel gezellig in mijn lijf ja, en dat maakt wel dat ik me goed beroerd voel. Nu met vlagen trouwens, want een zoethoutthee op z'n tijd doet echt wonderen, gelukkig.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:45 schreef Limone het volgende:
Oh, dan hoef je maar een halve dag in spanning te zitten!
Ja! Een eigen MoominSuperspannend, maar aan de andere kant: je voelt je toch ook best beroerd?
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef Kiwisoep het volgende:
Al die tijd dat ik dacht uitstekende billen te voelen boven mijn navel, ik heb mijn kind dus n haar gezicht teruggeduwd. Arm schaap
Allereerst gefeliciteerd met jullie zoon! Ben erg benieuwd naar de naam.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef L-E het volgende:
Hij is er! Na 33+5 weken, 1545 gram, geboren na een spoedks is op 24-04 onze fenomenale zoon L.M. geboren
Hij maakt het goed, ik ben helaas op de Intensive Care beland, het was heftig en doodeng. Maar we zijn er nog, en daar erg dankbaar voor. Wellicht later meer!
(naam mag via pm/dm!)
Oh L-E, krijg gewoon kippenvel van je bericht, van harte gefeliciteerd met je zoon natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef L-E het volgende:
Hij is er! Na 33+5 weken, 1545 gram, geboren na een spoedks is op 24-04 onze fenomenale zoon L.M. geboren
Hij maakt het goed, ik ben helaas op de Intensive Care beland, het was heftig en doodeng. Maar we zijn er nog, en daar erg dankbaar voor. Wellicht later meer!
(naam mag via pm/dm!)
Gefeliciteerd met jullie zoon.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef L-E het volgende:
(naam mag via pm/dm!)
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef L-E het volgende:
(naam mag via pm/dm!)
L-E! Gefeliciteerd met L.M.!quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef L-E het volgende:
(naam mag via pm/dm!)
Ik mag toch hopen van niet zegquote:Op donderdag 25 april 2013 13:33 schreef ProjSkippy het volgende:
LE dat klinkt onwijs heftig/eng. Ik hoop dat je snel weer van de IC af kan.
En natuurlijk gefeliciteerd met jullie zoon.
---
Ymme krijgt een piemel!
Ja heel erg zelfs, bij mijn oudste zoon had ik het verkeerd en nu dus goed.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef Sethiwe het volgende:
Le gefeliciteerd met jullie zoon.
(mag ik ook een pm met de naam)
Ik hoop dat je snel weer opknapt en kan gaan genieten van L.M.
Heel veel sterkte ook met het verwerken van alles, want het klinkt heel heftig wat je de laatste dagen mee hebt gemaakt.
Ymme ook een zoon erbij, had je dat voorgevoel ook?
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:27 schreef Limone het volgende:
Zal ik het achter je naam zetten, Ymme?
Van harte gefeliciteerd en spoedig herstelquote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef L-E het volgende:
(naam mag via pm/dm!)
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Jullie mogen ook weer posten hoor!
Hier kom ik ook even voor uit lurkstand hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Jullie mogen ook weer posten hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je weet zeker dat het alleen maar harde buiken zijn?quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:51 schreef -mandy- het volgende:
Goedemorgen.
- begin klaagpost-
Heeft er iemand een steen waar ik onder kan kruipen? Ben mijn zwangere lijf een beetje zat nu.
Ben om 7u opgestaan met harde buiken en lage rugpijn. En die harde buiken worden er niet minder pijnlijk op.
Dus zo maar eens aan de pcm en hopen dat de rugpijn dan wegzakt.
Mijn planning vandaag was om de was op te vouwen en thuis nog een beetje op te ruimen, maar zoals ik me nu voel gaat dat er niet van komen.
- einde klaagpost-
quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:24 schreef Kleurdoos het volgende:
precies op de helft vandaag, we gaan week 21 in!Dat is wel klote zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe moet je dat voor elkaar krijgen met 2 kinderen?
nja hopelijk ziet het er 10 mei goed uit
quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:24 schreef Kleurdoos het volgende:
precies op de helft vandaag, we gaan week 21 in!Wat balen kleurdoos ... sterkte alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hoop ik de komende uren achter te komen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het alleen maar harde buiken zijn?Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
ah dat scheelt!quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Hij heeft iig een paar dagen vakantie, dat scheelt al
Haai!quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:58 schreef Limone het volgende:
Skipper! Heb je je zenuwen nog een beetje onder controle? Veel succes en plezier vanmiddag!
13.20 uurquote:
Gewoon aan toegeven! Vandaag mag het. Druk loopt niet wegquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Haai!Nee, niet helemaal geloof ik
. Ik zit de tijd echt vooruit te kijken en zenuwachtig te wezen, terwijl ik eigenlijk alle tijd nodig heb want ik heb het best heel erg druk vandaag
.
Ik had eerst de echoquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
13.20 uur.
Iemand trouwens enig idee of ze, wanneer je de intake en de eerste echo tijdens dezelfde afspraak hebt, dan eerst de echo doen?
(Bedoel.. even heel zwart-wit.. straks zit je eerst een uur in te taken en daarna blijkt dat de echo niet goed is ofzo..)
Een vriendin van mij zei dat ook al inderdaad. Ga ik doen denk ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
Skip, als ze eerst de intake wil doen, vraag je toch gewoon of de echo eerst mag? Kan het me niet voorstellen, want ze zal intussen toch wel weten hoe spannend die echo moet Jin
Hier ook eerst echo en daarna intake. Ik ben na de echo ook meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis dus ook geen intake meer gedaan (werd meteen medisch ivm tweeling).quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
13.20 uur.
Iemand trouwens enig idee of ze, wanneer je de intake en de eerste echo tijdens dezelfde afspraak hebt, dan eerst de echo doen?
(Bedoel.. even heel zwart-wit.. straks zit je eerst een uur in te taken en daarna blijkt dat de echo niet goed is ofzo..)
Zoiets inderdaad. Ik zal het zo merken en anders geef ik het gewoon aanquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:42 schreef Troel het volgende:
Ik zou sowieso eerst de echo doen? Elke vrouw wil toch weten wat en hoe, bovendien is de intake veel rustiger als je weet dat er wat in je buik zit?
Whut? Je bedoelt ongeveer dat je bij de verloskundige de test hebt gedaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:56 schreef GotC het volgende:
Succes en veel plezier Skips!
Hier bij 4w3d intake en bij 9w3d eerste echo, dusja
Nou, ik was verbaasd dat dat idd niet gebeurdequote:Op vrijdag 26 april 2013 12:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Whut? Je bedoelt ongeveer dat je bij de verloskundige de test hebt gedaan
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:04 schreef ProjSkippy het volgende:
* Skip heeft een knipper!!En is bijna twee weken teruggezet, maar ik ga er eigenlijk van uit dat dat later nog wel weer bijgesteld gaat worden. Volgens de echo nu 6 weken, maar dat zou betekenen dat ik positief testte op de dag van de bevruchting.
Ik ben nu net 10 minuten bij de vk weg trouwens.
Oh hemel.
* Skip heeft een knipper!!En is bijna twee weken teruggezet, maar ik ga er eigenlijk van uit dat dat later nog wel weer bijgesteld gaat worden. Volgens de echo nu 6 weken, maar dat zou betekenen dat ik positief testte op de dag van de bevruchting.
Oh hemel.
Oh ja, de foto! Heb ik! Momentje, ik plak hem zo hier.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
6wk kan dan eigenlijk niet nee. Heb je een echo foto mee?
Kunnen we los met gokken.
Oh hemel.
*fixedquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:08 schreef martine1984 het volgende:
Een knipper voor skipper wat goed!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en vriend heeft een filmpje gemaakt van het beeldscherm. Daar ga ik vanavond ook de hele tijd verliefd naar kijken.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef -mandy- het volgende:
Hallo allemaal!
Ik meld me weer met baby uit de buik! Vanochtend om half 8 begonnen de rugweeen, om half 9 gedouchet met pijnlijker wordende rugweeen. Manlief opgebeld, om 10u naar het ziekenhuis gegaan. En daar had ik al 2-3 cm ontsluiting, dus snel een keizersnede
In mijn armen ligt nu het allerliefste jongetje te slapen, onze lieve kleine Damian. 50 cm en 3142 gram.
Nou, mandy! Wat is dat supersnel gegaan! Heel erg gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef -mandy- het volgende:
Hallo allemaal!
Ik meld me weer met baby uit de buik! Vanochtend om half 8 begonnen de rugweeen, om half 9 gedouchet met pijnlijker wordende rugweeen. Manlief opgebeld, om 10u naar het ziekenhuis gegaan. En daar had ik al 2-3 cm ontsluiting, dus snel een keizersnede
In mijn armen ligt nu het allerliefste jongetje te slapen, onze lieve kleine Damian. 50 cm en 3142 gram.
Wow! Ff zo tussendoor! Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef -mandy- het volgende:
Hallo allemaal!
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef -mandy- het volgende:
Hallo allemaal!
Gefeliciteerd Mandy!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef -mandy- het volgende:
Hallo allemaal!
Wat fijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:04 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh hemel.
Klopt, dus ik ga er ook vanuit dat het later nog weer bijgesteld wordt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:56 schreef Cwen het volgende:
Mandy, van harte gefeliciteerd!!
Skippy, wat goed, een knipper!!
Wel gek dat ze je 2 weken terugzetten, dat kan toch niet? (Plus dat het hartje pas klopt tegen 6.3). Wanneer mag je weer terug?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
skippertwat een mooie knippert!
Mandy en Djeez, van harte!
Nee hoor, maakt niks uit. Pas bij 12 weken ongeveer wordt de termijn vastgesteldquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:35 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]![]()
En wat zegt de echotheorie?
---
Spirit: Misschien dat ik ze komende week nog even bel ofzo. Ik bedacht me ook pas toen ik buiten stond dat het ook wel heel raar zou zijn. Niet dat het op zich uitmaakt natuurlijk. Toch?
Inwendigquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:11 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik werd ook twee weken teruggezet en leek dus een knipper te hebben met 5wk+ een week later ook weer anderhalve week vooruit gezet. Ze kunnen gewoon niet zo nauwkeurig meten nog.
Skips, in of uitwendig?
piemeli!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Inwendig. Ik had het al speciaal voor je onder de foto gezet
.
Ze gaf ook al aan dat ze het niet heel nauwkeurig kon bepalen.
Waar zie je dat aan, ik zie niet eens een volledig kiendje...quote:
Kant van innesteling volgens mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan, ik zie niet eens een volledig kiendje...
ach joh, als er te weinig ruimte is knippen ze het gat gewoon groter...quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:46 schreef Spirit82 het volgende:
Baby
Ik kan alleen maar iedere keer denken dat die van mij nu al dikker is en er nog uit moet
Fluugs! Ga je hok in, biatch!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ach joh, als er te weinig ruimte is knippen ze het gat gewoon groter...
quote:
En dan worden ze samen homoquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Maar zonder gekheid, een jongetje vind ik ook wel tof.
Ik zie die twee van mij en die van jullie al samen door het bos banjeren op hun rubber laarzen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:05 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje:'s ochtends 2 kiwi''s. lauw water, lijnzaad in je vlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
..of het even met je vinger naar binnenbrengenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:45 schreef Oognip het volgende:
Of gewoon een beetje zeep je kontgat in spuitenSorry
Maar het werkt wel.
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:54 schreef Limone het volgende:
[..]
..of het even met je vinger naar binnenbrengen![]()
![]()
Wel binnen een half uur effect.
En wat vindt de omgeving daarvan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goooedemorgen
Fijn dat het in elk geval best redelijk ging vanacht, dat is in elk geval beter als heul slecht
Heb je het idee dat de pijn wat minder frequent wordt?
Wat leuk, een verjaardagsweekend! Veel plezier alvast.
Ik was gister 12 wkn, toch wel een minimijlpaaltje!
Sinds de 2e echo heb ik echt het gevoel zanger te zijn, heerlijk
Hilzillahgoed bezig!
Oh oepsie, dooie mus!quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Derde trimester begint pas bij 13 weken dacht ik? Maar het is een fijne mijlpaal!
aaaaarghquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat klopt, als je 13 weken zwanger bent, begin je aan je 14e week.
Elke week is een mini-mijlpaal vind ik hoor! Alleen sommige weken tellen net ff wat zwaarder voor de statistieken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ach, heb ik dan gewoon weer een mijlpijl
Nee zo bedoelde ik het niet! Ik bedoelde die mijlpalen waarin je een volgend trimester ingaat of waarin er medisch / ontwikkeling-technisch gezien belangrijke stappen zijn genomen. Grens van levensvatbaarheid, begin uitgerekende termijn, etc. Ik ben op dit moment blij met elke dag, maar doe alleen jompels op de hele weken, anders blijf ik bezigquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nja als je een zwangerschap hebt waarin je behoorlijk last hebt van dingen dan kan ik me dat wel voorstellen ja
Fijn he, ik vind het heerlijk om zo in huis alleen met Lientje te keutelen, beetje met klei en verf in de weer en ze kan zo lekker buitenspelen. Verder ga ik veel poetsen en opruimen en voor de baby nog wat dingen regelen en naar de kinderboerderij met mooi weer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:51 schreef laiveneertiekje het volgende:
24 weken vandaag
We hebben de boodschappen al binnen, en nu zit ik te bedenken wat ik verder vandaag ga doen... Een heerlijk vooruitzicht, zo'n weekje vakantie..
Tis inderdaad wel écht genieten om weer op mijn buik te kunnen liggenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:02 schreef Suikertante het volgende:
Dat is genieten geblazen straks hoor! Ik mis de buik bijna nooit! Op je buik liggen, een grote plas doen![]()
, het komt allemaal terug dames!
Oh, en dat inderdaad! De buik zat wel wat in de weg bij het 's avonds even knuffelen in bedquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:32 schreef Spirit82 het volgende:
Het lijkt me ook zo heerlijk om straks weer tegen m'n man aan te kunnen kruipen zonder pijn of een buik die in de weg zit
Hier begint het voorzichtig te komen. Toen in vanmiddag voor vriendje een klein flesje Baccardi ging kopen kreeg ik wel een scheef gezicht... Alsof ik ter plekke de fles aan mijn lippen zette.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Cwen het volgende:
Dat is idd wel lief, Spirit! Hier is mijn omgeving blind of lijk ik gewoon dik, want mensen zeggen nooit iets over mijn zwangerschap! Vind ik toch wel jammer, maar het komt vast nog wel!
Ik heb idd ook sigaretten gekocht vanmiddagquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Hillz, dat durf ik tegenwoordig niet eens meer. Mijn vader vroeg me laatst sigaretten voor hem te halen, heb ik mooi mijn man laten doen
+1quote:Op zondag 28 april 2013 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik ben ook nog steeds erg benieuwd naar de naam!
Hier ookquote:Op zondag 28 april 2013 10:25 schreef Mabawa. het volgende:
Kan iemand de tijd vooruit zetten? Een aantal weken graag. Wat gaat dit langzaam momenteel!
Hier na de 20 weken echo. Toen vloog het ineens om.quote:
En dan zal het idd nog wel harder gaan. Dan weet je dat alles oke is enzo.quote:Op zondag 28 april 2013 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier na de 20 weken echo. Toen vloog het ineens om.
Jep. En nu kruipt de tijd weer.quote:Op zondag 28 april 2013 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En dan zal het idd nog wel harder gaan. Dan weet je dat alles oke is enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |