Haai!quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:58 schreef Limone het volgende:
Skipper! Heb je je zenuwen nog een beetje onder controle? Veel succes en plezier vanmiddag!
13.20 uurquote:
Gewoon aan toegeven! Vandaag mag het. Druk loopt niet wegquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Haai!Nee, niet helemaal geloof ik
. Ik zit de tijd echt vooruit te kijken en zenuwachtig te wezen, terwijl ik eigenlijk alle tijd nodig heb want ik heb het best heel erg druk vandaag
.
Ik had eerst de echoquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
13.20 uur.
Iemand trouwens enig idee of ze, wanneer je de intake en de eerste echo tijdens dezelfde afspraak hebt, dan eerst de echo doen?
(Bedoel.. even heel zwart-wit.. straks zit je eerst een uur in te taken en daarna blijkt dat de echo niet goed is ofzo..)
Een vriendin van mij zei dat ook al inderdaad. Ga ik doen denk ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
Skip, als ze eerst de intake wil doen, vraag je toch gewoon of de echo eerst mag? Kan het me niet voorstellen, want ze zal intussen toch wel weten hoe spannend die echo moet Jin
Hier ook eerst echo en daarna intake. Ik ben na de echo ook meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis dus ook geen intake meer gedaan (werd meteen medisch ivm tweeling).quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
13.20 uur.
Iemand trouwens enig idee of ze, wanneer je de intake en de eerste echo tijdens dezelfde afspraak hebt, dan eerst de echo doen?
(Bedoel.. even heel zwart-wit.. straks zit je eerst een uur in te taken en daarna blijkt dat de echo niet goed is ofzo..)
Zoiets inderdaad. Ik zal het zo merken en anders geef ik het gewoon aanquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:42 schreef Troel het volgende:
Ik zou sowieso eerst de echo doen? Elke vrouw wil toch weten wat en hoe, bovendien is de intake veel rustiger als je weet dat er wat in je buik zit?
Whut? Je bedoelt ongeveer dat je bij de verloskundige de test hebt gedaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:56 schreef GotC het volgende:
Succes en veel plezier Skips!
Hier bij 4w3d intake en bij 9w3d eerste echo, dusja
Nou, ik was verbaasd dat dat idd niet gebeurdequote:Op vrijdag 26 april 2013 12:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Whut? Je bedoelt ongeveer dat je bij de verloskundige de test hebt gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |