quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:04 schreef ProjSkippy het volgende:
* Skip heeft een knipper!!En is bijna twee weken teruggezet, maar ik ga er eigenlijk van uit dat dat later nog wel weer bijgesteld gaat worden. Volgens de echo nu 6 weken, maar dat zou betekenen dat ik positief testte op de dag van de bevruchting.
Ik ben nu net 10 minuten bij de vk weg trouwens.
Oh hemel.
* Skip heeft een knipper!!En is bijna twee weken teruggezet, maar ik ga er eigenlijk van uit dat dat later nog wel weer bijgesteld gaat worden. Volgens de echo nu 6 weken, maar dat zou betekenen dat ik positief testte op de dag van de bevruchting.
Oh hemel.
Oh ja, de foto! Heb ik! Momentje, ik plak hem zo hier.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
6wk kan dan eigenlijk niet nee. Heb je een echo foto mee?
Kunnen we los met gokken.
Oh hemel.
*fixedquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:08 schreef martine1984 het volgende:
Een knipper voor skipper wat goed!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en vriend heeft een filmpje gemaakt van het beeldscherm. Daar ga ik vanavond ook de hele tijd verliefd naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |