..of het even met je vinger naar binnenbrengenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:45 schreef Oognip het volgende:
Of gewoon een beetje zeep je kontgat in spuitenSorry
Maar het werkt wel.
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:54 schreef Limone het volgende:
[..]
..of het even met je vinger naar binnenbrengen![]()
![]()
Wel binnen een half uur effect.
En wat vindt de omgeving daarvan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goooedemorgen
Fijn dat het in elk geval best redelijk ging vanacht, dat is in elk geval beter als heul slecht
Heb je het idee dat de pijn wat minder frequent wordt?
Wat leuk, een verjaardagsweekend! Veel plezier alvast.
Ik was gister 12 wkn, toch wel een minimijlpaaltje!
Sinds de 2e echo heb ik echt het gevoel zanger te zijn, heerlijk
Hilzillahgoed bezig!
Oh oepsie, dooie mus!quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Derde trimester begint pas bij 13 weken dacht ik? Maar het is een fijne mijlpaal!
aaaaarghquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat klopt, als je 13 weken zwanger bent, begin je aan je 14e week.
Elke week is een mini-mijlpaal vind ik hoor! Alleen sommige weken tellen net ff wat zwaarder voor de statistieken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ach, heb ik dan gewoon weer een mijlpijl
Nee zo bedoelde ik het niet! Ik bedoelde die mijlpalen waarin je een volgend trimester ingaat of waarin er medisch / ontwikkeling-technisch gezien belangrijke stappen zijn genomen. Grens van levensvatbaarheid, begin uitgerekende termijn, etc. Ik ben op dit moment blij met elke dag, maar doe alleen jompels op de hele weken, anders blijf ik bezigquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nja als je een zwangerschap hebt waarin je behoorlijk last hebt van dingen dan kan ik me dat wel voorstellen ja
Fijn he, ik vind het heerlijk om zo in huis alleen met Lientje te keutelen, beetje met klei en verf in de weer en ze kan zo lekker buitenspelen. Verder ga ik veel poetsen en opruimen en voor de baby nog wat dingen regelen en naar de kinderboerderij met mooi weer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:51 schreef laiveneertiekje het volgende:
24 weken vandaag
We hebben de boodschappen al binnen, en nu zit ik te bedenken wat ik verder vandaag ga doen... Een heerlijk vooruitzicht, zo'n weekje vakantie..
Tis inderdaad wel écht genieten om weer op mijn buik te kunnen liggenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:02 schreef Suikertante het volgende:
Dat is genieten geblazen straks hoor! Ik mis de buik bijna nooit! Op je buik liggen, een grote plas doen![]()
, het komt allemaal terug dames!
Oh, en dat inderdaad! De buik zat wel wat in de weg bij het 's avonds even knuffelen in bedquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:32 schreef Spirit82 het volgende:
Het lijkt me ook zo heerlijk om straks weer tegen m'n man aan te kunnen kruipen zonder pijn of een buik die in de weg zit
Hier begint het voorzichtig te komen. Toen in vanmiddag voor vriendje een klein flesje Baccardi ging kopen kreeg ik wel een scheef gezicht... Alsof ik ter plekke de fles aan mijn lippen zette.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Cwen het volgende:
Dat is idd wel lief, Spirit! Hier is mijn omgeving blind of lijk ik gewoon dik, want mensen zeggen nooit iets over mijn zwangerschap! Vind ik toch wel jammer, maar het komt vast nog wel!
Ik heb idd ook sigaretten gekocht vanmiddagquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Hillz, dat durf ik tegenwoordig niet eens meer. Mijn vader vroeg me laatst sigaretten voor hem te halen, heb ik mooi mijn man laten doen
+1quote:Op zondag 28 april 2013 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik ben ook nog steeds erg benieuwd naar de naam!
Hier ookquote:Op zondag 28 april 2013 10:25 schreef Mabawa. het volgende:
Kan iemand de tijd vooruit zetten? Een aantal weken graag. Wat gaat dit langzaam momenteel!
Hier na de 20 weken echo. Toen vloog het ineens om.quote:
En dan zal het idd nog wel harder gaan. Dan weet je dat alles oke is enzo.quote:Op zondag 28 april 2013 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier na de 20 weken echo. Toen vloog het ineens om.
Jep. En nu kruipt de tijd weer.quote:Op zondag 28 april 2013 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En dan zal het idd nog wel harder gaan. Dan weet je dat alles oke is enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |