quote:
Op zaterdag 27 april 2013 10:51 schreef laiveneertiekje het volgende:24 weken vandaag

We hebben de boodschappen al binnen, en nu zit ik te bedenken wat ik verder vandaag ga doen... Een heerlijk vooruitzicht, zo'n weekje vakantie..
Fijn he, ik vind het heerlijk om zo in huis alleen met Lientje te keutelen, beetje met klei en verf in de weer en ze kan zo lekker buitenspelen. Verder ga ik veel poetsen en opruimen en voor de baby nog wat dingen regelen en naar de kinderboerderij met mooi weer.
Ow en een keer een dutje doen als ze slaapt, dat komt er op werkdagen niet van, want de kindjes slapen dan zelden alle drie tegelijk.
@Mandy, gefeliciteerd met de kleine man, geniet van je kraamtijd!
@KD, ik schrok nogal van je bericht, wat een mega domper zeg.....ik hoop dat het allemaal goed zal gaan de komende weken en dat je nog een tijdje in ieder geval thuis kan blijven.
Ik was gisteren voor het eerst weer bij de Gyn, even kennismaken omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen, fijn gesprekje gehad en ook nog even een korte echo, voor de leuk.... zo aardig.
Wat een mannetje al in mijn buik zeg, vergeleken met de 20 weken echo, wat groeit zo'n uk dan toch hard....
Nu met 36,5 en 38 weken pas weer terug, dan kijken hoe groot ie is en met 38 weken plannen hoe ik ga bevallen en bij evt een KS een datum plannen. Voor alsnog ga ik vooor normaal bevallen.