abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 april 2013 @ 12:23:46 #251
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125792112
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 10:51 schreef laiveneertiekje het volgende:
24 weken vandaag *O*

We hebben de boodschappen al binnen, en nu zit ik te bedenken wat ik verder vandaag ga doen... Een heerlijk vooruitzicht, zo'n weekje vakantie..
Fijn he, ik vind het heerlijk om zo in huis alleen met Lientje te keutelen, beetje met klei en verf in de weer en ze kan zo lekker buitenspelen. Verder ga ik veel poetsen en opruimen en voor de baby nog wat dingen regelen en naar de kinderboerderij met mooi weer.

Ow en een keer een dutje doen als ze slaapt, dat komt er op werkdagen niet van, want de kindjes slapen dan zelden alle drie tegelijk.

@Mandy, gefeliciteerd met de kleine man, geniet van je kraamtijd!
@KD, ik schrok nogal van je bericht, wat een mega domper zeg.....ik hoop dat het allemaal goed zal gaan de komende weken en dat je nog een tijdje in ieder geval thuis kan blijven.

Ik was gisteren voor het eerst weer bij de Gyn, even kennismaken omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen, fijn gesprekje gehad en ook nog even een korte echo, voor de leuk.... zo aardig.
Wat een mannetje al in mijn buik zeg, vergeleken met de 20 weken echo, wat groeit zo'n uk dan toch hard....

Nu met 36,5 en 38 weken pas weer terug, dan kijken hoe groot ie is en met 38 weken plannen hoe ik ga bevallen en bij evt een KS een datum plannen. Voor alsnog ga ik vooor normaal bevallen. :)
  zaterdag 27 april 2013 @ 17:15:34 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125799063
Hmmm... Een paar weken geleden kon ik me nog langs de vlizotrap wurmen als ie uitgeklapt stond. But not anymore! :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125799114
Ja, moest je losgeknipt worden? :D
  zaterdag 27 april 2013 @ 17:23:23 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125799307
Nee zo erg was het nog niet, maar ik kon niet de kamer in waar ik in wilde :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125800548
XM! :D soms is je buik ineens groter dan verwacht he?
Ik heb het ook vaak als ik een deur open en dan door wil lopen. Ik denk dat het eerder kan dan daadwerkelijk lukt en dan schaaft hij weer langs mijn buik :')

Juud, leuk dat je een extra echo hebt gehad. Een voordeel van de gyn he?

Cwen, heerlijk om bijna alles in huis te hebben! Wij hebben nog steeds niet alles, deze week maken we het echt af. Lekker op tijd ;)

Jullie plannen voor het kamertje klinken leuk, Bubsel! Ik ben benieuwd!

Nog even aftellen en dan een geslachtsbepaling voor Bla! Spannend :Y

Ik heb me toch pijn rondom mijn schaambeen, poehh! Iedere stap die ik zet voelt alsof er een mes in gestoken wordt :'( volgens de verloskundige heel normaal omdat de baby ingedaald ligt en dus drukt. Zal best zo zijn maar dat vertellen ze er niet bij :o
E.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:07:47 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125800616
Oh die steken heb ik niet. Wel het gevoel alsof m'n buik van lood is als ik rechtop sta. Heel zwaar. Hier ook al ingedaald en vast.

Hoe gaat het met beweging voelen Spark?
pi_125800713
Dat klinkt anders ook behoorlijk rot. Nog even volhouden en dan zijn de (meeste) kwaaltjes weg! *O*

Bewegingen waren afgelopen dagen weer nihil. Gisteren nog een CTG gehad en die was gelukkig keurig. Volgens mij vonden ze mijn eigen hartslag het zorgelijkste, die is hoog :o de baby doet het keurig in ieder geval en vandaag voel ik haar regelmatig.
Bij jou? Wel iedere dag beweging?
E.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:13:45 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125800793
Ja hier gaat het wat dat betreft goed! Niet elke dag evenveel, vandaag is het bijvoorbeeld veel rustiger dan gister en eergisteren, maar ik voel nog steeds genoeg om niet ongerust te worden. Balen dat het bij jou nog zo wisselend is zeg! Bij mij wordt m'n hartslag trouwens niet gemeten tijdens een ctg. Alleen die van de babbie.
pi_125800977
Dat is fijn zeg! Ik snap er bij mij ook niets van, baby is al hartstikke groot. Hoe kan dat nou? Op de dagen dat ik haar wel veel voel zijn de bewegingen ook echt hard, soms legt mijn man zijn hand op mijn buik en die duwt ze dan ook met gemak weg. Of in mijn ribben trappen :{
Ik maak me trouwens niet zo snel zorgen meer ondertussen. Ik bel echt niet meer na 2 dagen vrijwel niets voelen, het moet ondertussen echt een aantal dagen spelen en niets moet helpen om er beweging in te krijgen. Ik had gisteren een verloskundige die zo lief is ook, die heb ik al vaker gezien ondertussen. Die komt ook echt bij mij zitten om te luisteren en me te kalmeren en tips te geven. Soms heb je ook een verloskundige die even snel binnen komt, CTG meeneemt naar de gyn en dan terug komt om te zeggen dat het goed is en je kan gaan.
E.
pi_125801085
Poeh... Zo'n middagje met 7 kleine kinderen die rondrennen en gillen en schreeuwen, terwijl je gehoor nog werkt alsof je onder een glazen stolp zit is wel...vermoeiend...

Maar het was wel heel gezellig! Grootste berg zooi is inmiddels opgeruimd, en ik hang even heerlijk op de bank terwijl mijn buikbaby met een grote verbouwing bezig is...

Bij mij schijnt ze ook al ingedaald te liggen, maar nog niet vast. Ik heb er in ieder geval niet zo'n last van. Wel dat lood-gevoel...
pi_125801156
Nog gefeliciteerd Shandaly!!
E.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:32:03 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125801308
Fijn dat je er toch een modus in hebt gevonden Spark. En het duurt voor ons niet lang meer!

Shandaly, fijn dat het geslaagd was! :Y
pi_125801318
Shandaly, wees blij dat je gehoor niet helemaal goed was :P

Indalingspijn ;( dat heb je dus ook nog als je kind al vast ligt ingedaald, blijkbaar! Heerlijk, die steken en het gevoel alsof je de nacht tevoren enorm van bil bent geweest, of dat drukkende gevoel tegen je schaambeen. Enkele dingen die ik niet ga missen aan zwanger zijn :P
Sarcasme. Herken het.
pi_125802273
Dat is genieten geblazen straks hoor! Ik mis de buik bijna nooit! Op je buik liggen, een grote plas doen O+ O+, het komt allemaal terug dames!
pi_125804853
En kunnen stofzuigen zonder pijn in je bekken...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_125805715
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:02 schreef Suikertante het volgende:
Dat is genieten geblazen straks hoor! Ik mis de buik bijna nooit! Op je buik liggen, een grote plas doen O+ O+, het komt allemaal terug dames!
Tis inderdaad wel écht genieten om weer op mijn buik te kunnen liggen O+ En op mijn rug (plat liggen was met buik dan ook niet fijn, haalde ik slecht adem :+ ).

Maar ik mis 'm soms best hoor! Vond zwanger zijn heel tof :Y En met terugwerkende kracht nóg bijzonderder, sinds ik weet wie er in die buik zat O+

En ik vond het handig om me geen moment druk te hoeven maken om mn buikvet, zeg maar :D Alle broeken zaten lekker, ik kon zonder gêne mijn buik laten hangen; ieder moment van de dag uitbuiken ftw! :D :+
pi_125805816
Het lijkt me ook zo heerlijk om straks weer tegen m'n man aan te kunnen kruipen zonder pijn of een buik die in de weg zit O+
Sarcasme. Herken het.
pi_125805860
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:32 schreef Spirit82 het volgende:
Het lijkt me ook zo heerlijk om straks weer tegen m'n man aan te kunnen kruipen zonder pijn of een buik die in de weg zit O+
Oh, en dat inderdaad! De buik zat wel wat in de weg bij het 's avonds even knuffelen in bed O+
pi_125805884
Coco, dat laatste ga ik ook missen! :D pronken met je buik ipv je af vragen of dat ene truitje niet net te strak zit.

De rest van jullie klinkt heerlijk! Gewoon een dag kunnen winkelen zonder pijn, niet iedere 15 minuten naar de wc rennen om dan eigenlijk alsnog net te laat te zijn (dat wordt heel veel trainen :+ ). Is het duidelijk dat ik uitkijk naar de bevalling? ;)

Ik raak mijn buik net een keer aan en ik voel zo een been zitten. Een been!! :o
E.
pi_125805963
En knuffelen inderdaad! Mijn man ligt wel eens met zijn rug naar me toe en wil dan dicht tegen me aankruipen. Dan stoot hij zijn kont naar achteren, vol in mijn buik! Er zijn al wat vervloekingen zijn kant op gegaan maar hij vergeet het steeds :')
E.
pi_125806079
Vandaag aan mijn schoonouders verteld dat ik zwanger ben (nu 8 weken). Ze waren hartstikke blij enzo, zegt mijn schoonvader even later: ' dus daarom was je de laatste weken gegroeid' -O-
pi_125806084
Ik ben 30 cm kleiner dan m'n man. Kun je je staand knuffelen inbeelden? Ik voorovergebogen met m'n kont naar achter ivm buik, dan zit ik ongeveer ter hoogte van z'n navel met m'n hoofd :')

We knuffelen alleen nog met mijn rug tegen z'n buik :@
Sarcasme. Herken het.
pi_125806309
Spirit :D ik heb een beeldende fantasie dus dat zit goed!

Angela, mensen menen altijd zulke opmerkingen te mogen maken tegen zwangeren. Stom he?
E.
pi_125806410
_O- Spirit!! :D

En Sparkling, dat is herkenbaar!
pi_125806471
Spirit ik zie het zo voor me.
Angela heel herkenbaar ik kon mijn moeder wel wurgen toen. En daarna toen ik zo afviel zei mijn vader je bent dunner je ziet er goed uit. Euh ja eng wit en wiebelig eerder. (dit was bij ean nu zeggen ze maar niks meer)

En mijn vader tegen mijn zus toen ze net bevallen was. Dat kind is er nu toch uit?? Je buik is nog even groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')