Hier begint het voorzichtig te komen. Toen in vanmiddag voor vriendje een klein flesje Baccardi ging kopen kreeg ik wel een scheef gezicht... Alsof ik ter plekke de fles aan mijn lippen zette.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Cwen het volgende:
Dat is idd wel lief, Spirit! Hier is mijn omgeving blind of lijk ik gewoon dik, want mensen zeggen nooit iets over mijn zwangerschap! Vind ik toch wel jammer, maar het komt vast nog wel!
Ik heb idd ook sigaretten gekocht vanmiddagquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Hillz, dat durf ik tegenwoordig niet eens meer. Mijn vader vroeg me laatst sigaretten voor hem te halen, heb ik mooi mijn man laten doen
+1quote:Op zondag 28 april 2013 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik ben ook nog steeds erg benieuwd naar de naam!
Hier ookquote:Op zondag 28 april 2013 10:25 schreef Mabawa. het volgende:
Kan iemand de tijd vooruit zetten? Een aantal weken graag. Wat gaat dit langzaam momenteel!
Hier na de 20 weken echo. Toen vloog het ineens om.quote:
En dan zal het idd nog wel harder gaan. Dan weet je dat alles oke is enzo.quote:Op zondag 28 april 2013 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier na de 20 weken echo. Toen vloog het ineens om.
Jep. En nu kruipt de tijd weer.quote:Op zondag 28 april 2013 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En dan zal het idd nog wel harder gaan. Dan weet je dat alles oke is enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |