Qua bloeddruk is het heel gezellig in mijn lijf ja, en dat maakt wel dat ik me goed beroerd voel. Nu met vlagen trouwens, want een zoethoutthee op z'n tijd doet echt wonderen, gelukkig.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:45 schreef Limone het volgende:
Oh, dan hoef je maar een halve dag in spanning te zitten!
Ja! Een eigen MoominSuperspannend, maar aan de andere kant: je voelt je toch ook best beroerd?
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef Kiwisoep het volgende:
Al die tijd dat ik dacht uitstekende billen te voelen boven mijn navel, ik heb mijn kind dus n haar gezicht teruggeduwd. Arm schaap
Allereerst gefeliciteerd met jullie zoon! Ben erg benieuwd naar de naam.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef L-E het volgende:
Hij is er! Na 33+5 weken, 1545 gram, geboren na een spoedks is op 24-04 onze fenomenale zoon L.M. geboren
Hij maakt het goed, ik ben helaas op de Intensive Care beland, het was heftig en doodeng. Maar we zijn er nog, en daar erg dankbaar voor. Wellicht later meer!
(naam mag via pm/dm!)
Oh L-E, krijg gewoon kippenvel van je bericht, van harte gefeliciteerd met je zoon natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef L-E het volgende:
Hij is er! Na 33+5 weken, 1545 gram, geboren na een spoedks is op 24-04 onze fenomenale zoon L.M. geboren
Hij maakt het goed, ik ben helaas op de Intensive Care beland, het was heftig en doodeng. Maar we zijn er nog, en daar erg dankbaar voor. Wellicht later meer!
(naam mag via pm/dm!)
Gefeliciteerd met jullie zoon.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef L-E het volgende:
(naam mag via pm/dm!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |