quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef -mandy- het volgende:
Hallo allemaal!
Ik meld me weer met baby uit de buik! Vanochtend om half 8 begonnen de rugweeen, om half 9 gedouchet met pijnlijker wordende rugweeen. Manlief opgebeld, om 10u naar het ziekenhuis gegaan. En daar had ik al 2-3 cm ontsluiting, dus snel een keizersnede
In mijn armen ligt nu het allerliefste jongetje te slapen, onze lieve kleine Damian. 50 cm en 3142 gram.
Nou, mandy! Wat is dat supersnel gegaan! Heel erg gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef -mandy- het volgende:
Hallo allemaal!
Ik meld me weer met baby uit de buik! Vanochtend om half 8 begonnen de rugweeen, om half 9 gedouchet met pijnlijker wordende rugweeen. Manlief opgebeld, om 10u naar het ziekenhuis gegaan. En daar had ik al 2-3 cm ontsluiting, dus snel een keizersnede
In mijn armen ligt nu het allerliefste jongetje te slapen, onze lieve kleine Damian. 50 cm en 3142 gram.
Wow! Ff zo tussendoor! Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef -mandy- het volgende:
Hallo allemaal!
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef -mandy- het volgende:
Hallo allemaal!
Gefeliciteerd Mandy!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef -mandy- het volgende:
Hallo allemaal!
Wat fijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:04 schreef ProjSkippy het volgende:
* Skip heeft een knipper!!En is bijna twee weken teruggezet, maar ik ga er eigenlijk van uit dat dat later nog wel weer bijgesteld gaat worden. Volgens de echo nu 6 weken, maar dat zou betekenen dat ik positief testte op de dag van de bevruchting.
Ik ben nu net 10 minuten bij de vk weg trouwens.
Oh hemel.
Klopt, dus ik ga er ook vanuit dat het later nog weer bijgesteld wordt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:56 schreef Cwen het volgende:
Mandy, van harte gefeliciteerd!!
Skippy, wat goed, een knipper!!
Wel gek dat ze je 2 weken terugzetten, dat kan toch niet? (Plus dat het hartje pas klopt tegen 6.3). Wanneer mag je weer terug?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
skippertwat een mooie knippert!
Mandy en Djeez, van harte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |