quote:
wel een van je dommere posts ditquote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
Als ik dat zo zie kan ik homo's gewoon moeilijk serieus nemen. (hihaho) Natuurlijk heb ik zelf ook een mooi staartje, maar cot dayum als je zoiets ^ zachts en ronds kunt kiezen in plaats van zo'n man-ass...
Ik zal maar niets zeggen wat dat betreft, alle grappen zijn zo langzamerhand wel gemaakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef robuust89 het volgende:
Panzer blijf ik een rare kerel vinden. Alsof die puberhormoontjes nog steeds door je lichaam gieren. Laatbloeier?
Hoe oud ben jij eigenlijk, fijne snuiter? Jaartje of 21, toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen wat dat betreft, alle grappen zijn zo langzamerhand wel gemaakt.
Je moet het "leren" eten. Ben zelf sowieso geen fan van vis, maar het is best te doen. Die tonijn smaakt beter als dat het ruikt! Hoe vaker je het eet hoe lekkerder het is. Eerder moest ik het altijd wel met wat erbij nemen. Als ik nu snel wat eiwitten nodig heb, druk ik gewoon snel een blik naar binnen!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
Ben zelf helemaal geen fan van tonijn of rauwe vis, maar als Zeta weer zo'n prijsvraag uitschrijft ben ik best bereid een tonijn inclusief staart in de blender te gooien en achterover te slaan - op film.
Net 21 geworden inderdaad. Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk, fijne snuiter? Jaartje of 21, toch?
Damn.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je moet het "leren" eten. Ben zelf sowieso geen fan van vis, maar het is best te doen. Die tonijn smaakt beter als dat het ruikt! Hoe vaker je het eet hoe lekkerder het is. Eerder moest ik het altijd wel met wat erbij nemen. Als ik nu snel wat eiwitten nodig heb, druk ik gewoon snel een blik naar binnen!
Jo Bonten altijd +1quote:Op donderdag 25 april 2013 11:55 schreef Kerol het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bonten_is_back.html
shredded as fuark
Vandaar, kan dan goed begrijpen dat je eveneens een glansrijke carrière als trekpop in het bed van een Slavische prinses ambieert. We're all gonna make it, maadtje.quote:
hoop t welquote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaar, kan dan goed begrijpen dat je eveneens een glansrijke carrière als trekpop in het bed van een Slavische prinses ambieert. We're all gonna make it, maadtje.
Kijk net zn andere filmpjes. Wat een eindbaasquote:Op donderdag 25 april 2013 12:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
" HELLO, it is me, JO BONTEN, i'll give you some tips to survive springbreak!
[ afbeelding ]
Koning.
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet die kerel tegen zichzelf in bescherming worden genomen, maar vermakelijke filmpjes altijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:08 schreef Kerol het volgende:
[..]
Kijk net zn andere filmpjes. Wat een eindbaas
Dit is toch niet serieus? Wat hij doet?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Eigenlijk moet die kerel tegen zichzelf in bescherming worden genomen, maar vermakelijke filmpjes altijd.
Geen idee, hij is een mongool anyway.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:11 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dit is toch niet serieus? Wat hij doet?
Zijn hoofd doet me denken aanquote:Op donderdag 25 april 2013 12:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen idee, hij is een mongool anyway.
Dat "gekut" hier altijd... Krijg er een beetje voetbal international gevoel bij!quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Zijn hoofd doet me denken aanMarcel Roubos
Dat is de winny/test-equote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef robuust89 het volgende:
Panzer blijf ik een rare kerel vinden. Alsof die puberhormoontjes nog steeds door je lichaam gieren. Laatbloeier?
Ooit nog met hem incognito als 11 jarig meisje gechatquote:Op donderdag 25 april 2013 12:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was hem bijna vergeten
Waarom ben jij een 11jarig meisje danquote:Op donderdag 25 april 2013 12:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ooit nog met hem incognito als 11 jarig meisje gechatWat een pedo.
Zo deed ik me voor, zeg ik toch.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom ben jij een 11jarig meisje dan
Ik DENK dat zijn eerste filmpjes wel serieus zijn geweest.. maar dat iedereen hem zo belachelijk heeft gemaakt.. dat ie nu zulke filmpjes maakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:11 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dit is toch niet serieus? Wat hij doet?
Volgens mij was 16meter geen 20, vandaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat "gekut" hier altijd... Krijg er een beetje voetbal international gevoel bij!![]()
Echte "onzin/kroeg" sfeer, maar dan op een online forum!
Heb een paar logjes gelezen. Klinkt wel tempting man, het leest alsof het gewoon een soort van welness treatment is voor een paar week lang.quote:
Vraag naar gyno.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben onderweg naar een seminar over melk. Past wel bij mij als melkfanaat.
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ooit nog met hem incognito als 11 jarig meisje gechatWat een pedo.
Zal kijken of er ruimte voor is. Moet een interview afnemen met Sharon Dijksma, kan haar er wel naar vragenquote:
Germany 8-1 Spain: A changing of the guard?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef CarbonC het volgende:
Overigens: prima land, Duitsland. Maar waarom is dit topic verduitst? Heeft een Duiter een belangrijke PL wedstrijd gewonnen of zo?
Dit ja. Wel goed voor de gains.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef robuust89 het volgende:
Gaat over voetbal joh, niks voor jou!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef CarbonC het volgende:
Overigens: prima land, Duitsland. Maar waarom is dit topic verduitst? Heeft een Duiter een belangrijke PL wedstrijd gewonnen of zo?
Welke debiel heeft bedacht dat een gym topic ook door dat voetbalschimmel vervuild moet worden?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gaat over voetbal joh, niks voor jou!
Chill chill, voetbal is de belangrijkste bijzaak ter wereld.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke debiel heeft bedacht dat een gym topic ook door dat voetbalschimmel vervuild moet worden?![]()
Vandaar dat het de afgelopen dagen 's avonds zo rustig was in de gym.
(en dat is dan ook wel het enige voordeel van voetbal).
Van al dat geld waarmee die voetbalclubs gesubsidieerd worden zou je in elke stad de meest ultieme sportscholen neer kunnen zetten.
Vanwege de mishandelingen, criminaliteit, vernielingen etc. die er mee gepaard gaan?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Chill chill, voetbal is de belangrijkste bijzaak ter wereld.
Je wil niet weten hoe erg ik een grafhekel heb aan wielrennersquote:Op donderdag 25 april 2013 13:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Laten we het over wielrennen gaan hebben... Als je nu helemaal geen motoriek hebt kun je altijd nog wielrennen.
kweet het niet vriend maar vroeg de pakketbezorger of je aan de anabolen zat? dan weet je dat je progressie boekt vriendquote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
Extreme spierpomps, keiharde droge massa, postbodes die met twee blauwe ogen de straat uitrollen. Kan ik ervan uitgaan dat ik legit creatine heb ontvangen?
Ik zou voor keurtj.eu gaan.. veel leukerquote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kweet het niet vriend maar vroeg de pakketbezorger of je aan de anabolen zat? dan weet je dat je progressie boekt vriend
Trouwens is Kuurtje.eu een trollsite of worden er daar daadwerkelijk anabolen verhandelt? Kan me het niet voorstellen eigenlijk met zo'n naam.![]()
Is gewoon serieus.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kweet het niet vriend maar vroeg de pakketbezorger of je aan de anabolen zat? dan weet je dat je progressie boekt vriend
Trouwens is Kuurtje.eu een trollsite of worden er daar daadwerkelijk anabolen verhandelt? Kan me het niet voorstellen eigenlijk met zo'n naam.![]()
Zeta zegt dat die dood is gegaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het met die ene YouTube gast, weet je dat toevallig? Wat was de link?
Subvraag: hoe zou het met EdwinNL zijn?
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeta zegt dat die dood is gegaan.
Nee, kinkhoest, toch? Ondanks dat we daar allemaal als kind voor gevaccineerd zijn. Of misschien ook nog een blessure.quote:En Edwin had een blessure of zo waardoor die nog niet begonnen was, zoiets.
Was een artikel in de krant van, maar volgens mij was dat 'm niet. Moet je Zeta even seinen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]pics
[..]
Nee, kinkhoest, toch? Ondanks dat we daar allemaal als kind voor gevaccineerd zijn. Of misschien ook nog een blessure.
je kan daar foreal shit kopenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Fuck erin getrapt. Geld foetsie zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef Ethanolic het volgende:
haha GEINTJE NATUURLIJK DIE ZIJN ER HELEMAAL NIET IN TABS
Klopt. 16meter deed ook mee.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
als je in damsco woont gaan wy tog by elkaar zette
Niet zelf prikkenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
als je in damsco woont gaan wy tog by elkaar zette
Misschien iets voor Sap maar ik hoef zo'n dik wijf nietquote:
quote:
Speciaal voor julliequote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien iets voor Sap maar ik hoef zo'n dik wijf niet
Lekker hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
beetje te chubby nog voor mijn smaakquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is nog te chubby voor hem.
[ afbeelding ]
lol dan val je bij heel veel mannen afquote:Op donderdag 25 april 2013 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
i wish
volgend jaar zie ik er so uit
Ik heb er maar 1 nodig.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol dan val je bij heel veel mannen af
pantofola d'oroquote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen nodig maar kan echt fucking helemaal niks moois vinden. Wat vinden jullie momenteel swack?
hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 16:45 schreef seto het volgende:
gwn birkenstocks mattie lekker fris in de zomer en je ziet er chill uit man
moe je nou kijken
[ afbeelding ]
is toch mooi? of nie dan
Dikquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nee vriend. Ik moet gewoon iets stijlvols maar toch sportief hebben man begrijp je wat ik bedoel. Die turkenschoenen trekken mij niet.quote:
jezus die beentjesquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
ben je rasist???quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee vriend. Ik moet gewoon iets stijlvols maar toch sportief hebben man begrijp je wat ik bedoel. Die turkenschoenen trekken mij niet.
Dikquote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is nog te chubby voor hem.
[ afbeelding ]
Wolky of Mephisto..lopen lkkr en erg eigentijds. Ecco kan ook nog maar die zijn wat gewaagd.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen nodig maar kan echt fucking helemaal niks moois vinden. Wat vinden jullie momenteel swack?
Cruijfs? of iets totaal anders -k-swissquote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee vriend. Ik moet gewoon iets stijlvols maar toch sportief hebben man begrijp je wat ik bedoel. Die turkenschoenen trekken mij niet.
dsquared of monclerquote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
Die verkopen ze bij Yachting shop in Oostende.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
wolky vriend?
[ afbeelding ]
Dit is echt het allerlelijkst.
nee kan notquote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef 16meter het volgende:
gwn alles met een italiaanse vlag erop, om te laten zien hoe zo'n trieste pauper je bent tog
Aha Marokkanen schoenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef 16meter het volgende:
mattie van me rockt dees
[ afbeelding ]
wel nice op zich
Niks mis mee toch? En heb je al op de site van Mephisto gekeken, zomerse modelletjes daar.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die verkopen ze bij Yachting shop in Oostende.
Dus nu naast het feit dat mensen een vuilniszak kunnen kopen om aan te trekken, zijn ze er nu ook in schoenwaar...quote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef 16meter het volgende:
mattie van me rockt dees
[ afbeelding ]
wel nice op zich
Vind ik die eerste mooierquote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef 16meter het volgende:
weet niet maar dit ademd klasse uit als je aan mij vraagt
[ afbeelding ]
je moet wel echte kopen en niet die....quote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Al dat hommo schoenengedoe. Open een topic in LIF als je denkt dat mooie schoenen nodig zijn in de gym.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Eckte alphas hebben geen schoenn nodig gewoon lopen op hun 3 cm
Dikke eeltlaag.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:59 schreef Verbosity het volgende:
Mutherphucking kleine panda die muscle-ups doet alsof het niks is.
Pics?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex had een XL bikini en een S bikinislipje (srs) maar best wel een matig hoofd vergeleken met ^^
Gast! Had je dochter kunnen zijn man ouwe viespueckquote:Op donderdag 25 april 2013 18:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Who cares? Volschieten, die rechter.
Dat ik 40+ ben wil niet zeggen dat ik compleet blind ben.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast! Had je dochter kunnen zijn man ouwe viespueck
je ziet er nog goed uit voor je leeftijdquote:Op donderdag 25 april 2013 18:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ik 40+ ben wil niet zeggen dat ik compleet blind ben.
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ik 40+ ben wil niet zeggen dat ik compleet blind ben.
Waar staat het bakje waar je het geld in moet doen?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:45 schreef seto het volgende:
gwn birkenstocks mattie lekker fris in de zomer en je ziet er chill uit man
moe je nou kijken
[ afbeelding ]
is toch mooi? of nie dan
Heet jij toevallig Martijn?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Who cares? Volschieten, die rechter.
linker is mooier.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:18 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zou die linker op de foto gaan met deze?
En wat dacht je daarbij? Nou? Hm? He?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Zag vandaag een hele knappe man van 45 hoor!
Nieuwe scharrel?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Zag vandaag een hele knappe man van 45 hoor!
ik dacht wat een knappequote:Op donderdag 25 april 2013 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En wat dacht je daarbij? Nou? Hm? He?
2000 jaar gelden ja, nu loopt de eckte alpha op chique schoeisel, al dan niet van Italiaanse makelij.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Eckte alphas hebben geen schoenn nodig gewoon lopen op hun 3 cm
Dikke eeltlaag.
U bent pooier?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
2000 jaar gelden ja, nu loopt de eckte alpha op chique schoeisel, al dan niet van Italiaanse makelij.
Sneakers zijn op op te trainen, over straat ga je gewoon in stijl.
[ afbeelding ]
ik vind kleine borsten juist mooi.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol ben je blind
links heeft cup A- ofso
die met grote tieten is gwn de lekkerste punt uitquote:Op donderdag 25 april 2013 18:18 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zou die linker op de foto gaan met deze?
Pas maar op dalijk krijgt ze rugklachten van die grote borsten en wil ze een verkleiningquote:Op donderdag 25 april 2013 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die met grote tieten is gwn de lekkerste punt uit
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
meer deadliften en nix geen problemenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Pas maar op dalijk krijgt ze rugklachten van die grote borsten en wil ze een verkleining
En anders lozen voor eentje van de nieuwe generatie.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
meer deadliften en nix geen problemen
ja >23 is de mooiste er wel af héquote:Op donderdag 25 april 2013 18:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En anders lozen voor eentje van de nieuwe generatie.
Fixed.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja >2317 is de mooiste er wel af hé
kyk uit hoor geen grappe maken dat je op zijn leeftijd niet met 17jarige magquote:Op donderdag 25 april 2013 18:47 schreef fathank het volgende:
Godver waarom ga ik altijd helemaal stuk om carbonc zn plaatje grappen
'Niet beschikbaar op mobiele apparaten.'quote:
Classy.quote:
ik kwam hem laatst tege vriend bij de B&F shop maar hij wilde niet met mij op de foto ik zei nog ik ben die dude van de forum maa hij kwam hate vriendquote:Op donderdag 25 april 2013 18:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kyk uit hoor geen grappe maken dat je op zijn leeftijd niet met 17jarige mag
hij pompt je kapot (check ze plaatje)
startpagina materiaal zou huwen directquote:
tja je moet kridiet opbouwen bij immense gaste voor ze je vertrouwequote:Op donderdag 25 april 2013 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik kwam hem laatst tege vriend bij de B&F shop maar hij wilde niet met mij op de foto ik zei nog ik ben die dude van de forum maa hij kwam hate vriend
ja heb 35cm bicepsen d8 dat het groot genoeg was voor een foto majaquote:Op donderdag 25 april 2013 19:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
tja je moet kridiet opbouwen bij immense gaste voor ze je vertrouwe
beetje biceps kweke eerst
ligt eraan welke hoek de foto gemaak wordt mja naast hem lijk je altijd op n tochtstrip kijk bijv dat plaatje van hemquote:Op donderdag 25 april 2013 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja heb 35cm bicepsen d8 dat het groot genoeg was voor een foto maja
quote:
I'm McNulty and I approve this video.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjammie as fuck.If not now, then when.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:29 schreef Jahr00n het volgende:
lol onzichtbare fysiek heb jij ben jej so klein ofso? lol
jammergenoeg niet nattyquote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Fotoboek van kees1977
Wat vidnen jullie fan mijn eps?
Ok.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jammergenoeg niet natty
anders zou ik hem afberen en lekker over mijzefl heen smeren
tegenwoordig 6, maar kan me soms niet inhouden om een 7e dag ook te trainenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef ChesterPerry het volgende:
hoeveel dagen trainen jullie dan in de week
6? Jelly.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
tegenwoordig 6, maar kan me soms niet inhouden om een 7e dag ook te trainen.
Ja, alleen sinds deze week fulltime werk en hou het nu nog vol...weet niet hoe ik er over een paar weken aan toe ben.quote:
Ben benieuwd, mijn ervaring met 4/5 keer trainen en full time werk lag dicht tegen overtraining aan als ik zo terugkijk. Ik herstelde voor geen meter.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja, alleen sinds deze week fulltime werk en hou het nu nog vol...weet niet hoe ik er over een paar weken aan toe ben.
ga hard of ga naar huis gquote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet ook niet iedere dag volle bak gaan
Ja ik moet ook afbouwen.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:16 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, mijn ervaring met 4/5 keer trainen en full time werk lag dicht tegen overtraining aan als ik zo terugkijk. Ik herstelde voor geen meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef kaasplankje het volgende:
Weeg nu 75/76kg. Het plan is deze zomer een paar kg er af voor wat uitdagingen die ik doe.
Vanaf augustus wil ik eigenlijk proberen door te groeien naar 80kg. Ik geloof niet dat ik ooit zo zwaar geweest ben. Ik schommel nl. al een jaar of 15 rond de 72-75kg met 181cm lengte.Goeien fysiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeg nu 75/76kg. Het plan is deze zomer een paar kg er af voor wat uitdagingen die ik doe.
Vanaf augustus wil ik eigenlijk proberen door te groeien naar 80kg. Ik geloof niet dat ik ooit zo zwaar geweest ben. Ik schommel nl. al een jaar of 15 rond de 72-75kg met 181cm lengte.voor het wielrennen, ben je een beetje te gespierd, maar het ziet er atletisch uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanaf augustus wil ik eigenlijk proberen door te groeien naar 80kg. Ik geloof niet dat ik ooit zo zwaar geweest ben. Ik schommel nl. al een jaar of 15 rond de 72-75kg met 181cm lengte.Die tweede foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud ben je? Voor de rest goed bezig man. Keep bulkin'.
If not now, then when.
ik schat 30-33 jaarquote:Op donderdag 25 april 2013 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die tweede foto.
36 geloof ik. Wat is er mis met de 2e foto?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die tweede foto.
niks mis mee, jij bent de enige die hier een benen shot plaatst, de rest niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
36 geloof ik. Wat is er mis met de 2e foto?![]()
Thanks overigens
Niks. Ziet er gewoon grappig uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
36 geloof ik. Wat is er mis met de 2e foto?![]()
Thanks overigens
Vanaf augustus wil ik eigenlijk proberen door te groeien naar 80kg. Ik geloof niet dat ik ooit zo zwaar geweest ben. Ik schommel nl. al een jaar of 15 rond de 72-75kg met 181cm lengte.Dem legsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt echt lange armen zeg!![]()
Ja lange benen heb ik ook en grote handen en lange vingers. Born with that.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dem legs![]()
Jij hebt echt lange armen zeg!
Gladde benen vriend. Scheer je die het hele jaar? Lijkt me irritant veel werk iedere keer.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja lange benen heb ik ook en grote handen en lange vingers. Born with that.
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja lange benen heb ik ook en grote handen en lange vingers. Born with that.
wij 2quote:Op donderdag 25 april 2013 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
CarbonC, THEFXR, Snakey, Kaasplankje...
Tussen al die jonge goden hier moeten er een paar zijn om de boel een beetje rustig te houden.
ik ben ook 43 miss kunnen we een keer uit eten gaan om elkaar beter te leren kennenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
CarbonC, THEFXR, Snakey, Kaasplankje...
Tussen al die jonge goden hier moeten er een paar zijn om de boel een beetje rustig te houden.
Die jonge goden ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee die vier die ik net benoemde.
Vanaf augustus wil ik eigenlijk proberen door te groeien naar 80kg. Ik geloof niet dat ik ooit zo zwaar geweest ben. Ik schommel nl. al een jaar of 15 rond de 72-75kg met 181cm lengte.lol waar s je tolliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel lkr droog ma beetj weinig massa man ff bulkeDeathlift or Die.
dus wij met zijn vijven en fanta?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:10 schreef kaasplankje het volgende:
goede move jarhoon fantachick valt op ervaren mannen
Nee.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ben ook 43 miss kunnen we een keer uit eten gaan om elkaar beter te leren kennen
Waarom moest ik hardop lachen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
BIG TITTIE BITCH BALL SLAPPING TRIPLE PENETRATION PARTY
Sato lokt jullie steeds de val in, met zijn sneaky links....quote:Op donderdag 25 april 2013 23:53 schreef Seam het volgende:
En al die trollers en baggeraars krijgen zeker geen LIF ban he
vieze papzak wil je een koekje dikke?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:59 schreef seto het volgende:
busted, ik ben stiekem een fatty uit de dieetclub
niet liev.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
vieze papzak wil je een koekje dikke?
ik volg momenteel een pizza only dieet, dus neequote:Op vrijdag 26 april 2013 00:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
vieze papzak wil je een koekje dikke?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Die rechter hoek na het lichaam/rechter uppercut van iron mike blijft grandioos
hardweefsel masseurs zijn beterquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ga denk ik een keer naar een sportmasseur voor mijn onderrug/glutes maar straks denkt die dat ik homo ben omdat ik alleen daar een massage nodig heb
Zit hier zo'n thaise salon die ook sportmassages geeft maar ben bang dat ik een vinger in me reet krijg ofzoquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hardweefsel masseurs zijn beter
Onderbroek wat omlaag. Flink wat olie erop, anders gaan de haarzakjes ontstoken raken. En glijden met die handjes.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ga denk ik een keer naar een sportmasseur voor mijn onderrug/glutes maar straks denkt die dat ik homo ben omdat ik alleen daar een massage nodig heb
weet niet waar jij woont maar is wel de beste krijg je gelijk cockiequote:Op vrijdag 26 april 2013 00:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zit hier zo'n thaise salon die ook sportmassages geeft maar ben bang dat ik een vinger in me reet krijg ofzo
ben je ook,lolquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
lekkerrrquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zit hier zo'n thaise salon die ook sportmassages geeft maar ben bang dat ik een vinger in me reet krijg ofzo
Valt wel mee, hoe langer je wacht hoe meer werk 't is. Beetje coureur heeft geen shag op de benen.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gladde benen vriend. Scheer je die het hele jaar? Lijkt me irritant veel werk iedere keer.
ik laat het altijd groeien tot ik mijn handen openhaal aan de scherpe stoppels.quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoe langer je wacht hoe meer werk 't is. Beetje coureur heeft geen shag op de benen.
Als je eenmaal gewend bent dat je scheert voelt het ook niet lekker als je dat nalaat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik laat het altijd groeien tot ik mijn handen openhaal aan de scherpe stoppels.
bewegen, of uurtje fietsen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:19 schreef IrCute het volgende:
Ik heb al 2 uur lang vreselijke constante kramp in mijn been na legday vandaag, wat kan ik doen
u have bath?quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Het is 1 uur snachts en ik loop al 2 uur rond omdat ik er gek van word
jup!quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je eenmaal gewend bent dat je scheert voelt het ook niet lekker als je dat nalaat.
awww kan je vent niet ff kneden?quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, maar schoonouders slapen en dan worden ze wakker
ow lawd schatje toch!!! Geen zorgverzekering in de VS yolo zonder money!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:39 schreef IrCute het volgende:
De pijn zit in mijn onderbeen :kuit, bovenkant voet/enkel en scheen. Volgens mij ga ik dood ofzo![]()
geen zorgverzekering #yolo
quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:33 schreef robuust89 het volgende:
http://www.reddit.com/r/F(...)uide_to_healthy_and/
Ziet er prima uit, en zoals de titel al zegt, die mag haar dansje wel op mijn peñor doen.quote:
Eens iets anders dan een douchebiertje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:46 schreef Ethanolic het volgende:
Whey drinken in de douche voor ultieme gains*
*Uncertified BroScience
We zouden er eigenlijk een overzicht per jaar/lente van moeten maken.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:27 schreef seto het volgende:
LIF / Zoekt een fitnessapparaat om snel strakke buikspieren te krijgen
we hebben er weer één
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |