ja man dan worde ze klets nat hmmmmmmmquote:Op woensdag 24 april 2013 11:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die shit moet je sowieso bij chicks onder de douche doen.
Kun je ook laten doen, vinden ze best leuk. (srs) Pis ook altijd over ze heen. Schept een band.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar behoor je andere dingen te doen, jongeman. Je pielemuis wassen bijvoorbeeld.
Jouw interesses bekoren me wel, Ronnie.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er zijn ook filmpjes dat je het chicks ziet doen, vaak met iets charmants aan hun tepels
weheh zijn ze alquote:Op woensdag 24 april 2013 11:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja man dan worde ze klets nat hmmmmmmm
Mmh lekker ja vooral die gele aftersexpis mhhquote:Op woensdag 24 april 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je ook laten doen, vinden ze best leuk. (srs) Pis ook altijd over ze heen. Schept een band.
Hoe doe jij dat?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je ook laten doen, vinden ze best leuk. (srs) Pis ook altijd over ze heen. Schept een band.
[..]
Mijn urine is zelden geelkleurig, srs. 4+ liter kraanwater per dag, remember.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmh lekker ja vooral die gele aftersexpis mhh
Verschilt, soms gewoon over haar been/voeten , maar je kan haar ook gewoon tegen de muur duwen en van achteren over haar ass wateren, terwijl je een beetje met je hand in haar haar woelt.quote:
Smeer je haar ook in met je poep brah?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn urine is zelden geelkleurig, srs. 4+ liter kraanwater per dag, remember.
[..]
Verschilt, soms gewoon over haar been/voeten , maar je kan haar ook gewoon tegen de muur duwen en van achteren over haar ass wateren, terwijl je een beetje met je hand in haar haar woelt.
En dan is er ook nog een leuk spelletje dat ik jou zeker niet wil onthouden. Zeg "hey, houd eens vast" en vervolgens laat je haar je cobra vasthouden.Zo aan het einde, weet je wel. En dan gooi je de rioolsluizen open en blaast het helemaal op daar.
Vinden ze fascinerend en het leukste is wanneer ze loslaat en alles over haar ranke lijfje heen sprinkelt.
Denk gewoon dat je onrein bent, multicultiboy van me.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ik drink ook kaolo veel water maar na de sex is het altijd gelig.
Heb ik nu aids ofzo??
No man, groce. Maar een beetje splashen vinden ze altijd wel leuk.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Smeer je haar ook in met je poep brah?
Was een keer in Londen met mijn ex en om de een of andere reden tripte haar body hem compleet op de overdosis aan creatine in mijn shake. (30 gram ofzo, zou een paar dagen niet thuiskomen en had niet de B&F pillenboxquote:
Is dit een cutdag?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn eetschema voor vandaag:
O: 500ml halfvolle melk met 50gr havermout
B: Naar de auto lopen
L: 400ml halfvolle melk met scoop whey, 50 gram pinda's
B: Naar de auto lopen
D: 400 gram zalmfilet, 400 gram steak, 200 gram garnalen, 400 gram spare ribs.
T: 2 bolletjes schepijs, twee slices pizza pepperoni, stuk cheesecake, fruitsalade.
Mag ik dit een cheat day noemen?
Chef: je hebt een verkeerde afslag genomen op Faecesbook en bent nu in een dubieuze kelder beland...quote:Op woensdag 24 april 2013 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie dit net voorbij komen op Facebook met als tekst erbij "Behind the scenes - met ... .."
[ afbeelding ]
Wat is deze?
Ben aan het cutten ja, maar heb wel zin om ff goed te eten. Je moet ook wel genieten toch? Nee maar srs, gewoon ff goed eten een keertje, morgen gewoon weer verder met cut.quote:
Voor mannen? Of wat bedoel je.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:14 schreef seto het volgende:
mss kan je beter in LIF posten met die vrouwen die 'ergens tussen de 75 en 80' wel een mooi streefgewicht vinden
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:14 schreef seto het volgende:
mss kan je beter in LIF posten met die vrouwen die 'ergens tussen de 75 en 80' wel een mooi streefgewicht vinden
Ah zo, ja moet ik eigenlijk even doen. Met een kort berichtje erbij als " ik ben ook bezig met afvallen, hier is mijn schema van vandaag".quote:
bluf dat je het doetquote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah zo, ja moet ik eigenlijk even doen. Met een kort berichtje erbij als " ik ben ook bezig met afvallen, hier is mijn schema van vandaag".
Broeder, ik drink die groene thee ben rein as fuck.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denk gewoon dat je onrein bent, multicultiboy van me.
Sowieso over het vrouwtje heen blazen die duivelstralen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder, ik drink die groene thee ben rein as fuck.
Ik heb wel meerdere aftersex pis struggles. Denk bijvoorbeeld aan die twee horrorstralen die allebei compleet de andere kant op gaanDaarom altijd onder de douche.
-off-quote:week 1: 5000 mg mono ethyl
week 2: 10000 mg mono ethyl
week 3: 15000 mg mono ethyl
week 4: 25000 mg mono ethyl
week 5: 35000 mg mono ethyl
week 6: 70000 mg mono ethyl
week 7: 120000 mg mono ethyl
week 8: 120000 mg mono ethyl
week 9: 3200 mg mono ethyl
week 10: 3200 mg mono ethyl
week 11: 640000 mg mono + 1200 mg helaes prop (pct)
week 12: 120000 mg mono + 1200 mg helaes prop (pct)
Dit kan het toch niet zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
Laten we eerlijk zijn...
In deze sector wordt nu eenmaal veel onzin verspreid.
Flauwe grappen zijn daarom niet behulpzaam, want het is al onduidelijk genoeg.
Hopelijk heeft TS wat aan de echte tips.
Ook kan hij meer op internet zoeken, kijk bijvoorbeeld Hedgehog Twins videos.
Met echt doorzettingsvermogen ben je in 6 maanden al heel goed op weg.
Ongezond eten moet je ook achterwege laten, is vaak ook overbodig.
Sterk zijn en doorzetten brengt je het verst bij fitness!
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
The horror.Chicks van boven de 60 kg krijg ik jeuk van en daarvan begin ik meteen met haarballen ophoesten.
Ik heb inmiddels 3 kussenslopen kunnen vullen met haarballen, ligt lekker zacht. Quality sleep = quality gains.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]. Oke ik weet hoe het zit bro. Oke oke oke. Voortaan zeik je maar tegen iemand anders aan in de douche.
Je kan ook je hoofd op een lekker Zaht lichaam van 90 kg leggenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 3 kussenslopen kunnen vullen met haarballen, ligt lekker zacht. Quality sleep = quality gains.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:33 schreef danny081 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik et allemaal maar eng en daarom maar 1 keer gedaan. Weet niet eens hoe het heette. Ik deed het voornamelijk omdat ik na al die tijd nog steeds geen blokjes had op mijn buik. Werkte wel goed kan ik je vertellen.
En stats hield ik niet eens bij. Ik wilde gewoon gespierd worden. Denk dat toen ik stopte het net tijd ging worden om het bij te gaan houden. Ik was geen 2 bij 2. Ben wel klein dus ging wel snel.
#yoloquote:Op woensdag 24 april 2013 12:50 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gelijk als je narcistisch bent als ik zeg dat de enige reden om het voor jezelf te doen is: je afrukken in de spiegel.en het waren spuiten. Had alle natuurlijke suplementen al geprobeerd, creatine pillen enz. Niks hielp. Na twee weken in de kuur had ik al blokjes en was ik een stuk droger. Ik herrinner me dat ik de injectie moest vullen uit twee glazen potjes, een grote en een kleine
die moest hierquote:Op woensdag 24 april 2013 12:41 schreef kaasplankje het volgende:
en als ik blondje moet kiezen dan liever Britt dan Barbie die veel lkkerder
quote:Vooral dit inderdaad. Door de week goed aan je schema houden, maar honger je zelf niet uit. In het weekend kan je je opzich wel laten gaan. Weet niet of je uit gaat, ik deed dat wel namelijk. Maar als je het bij al het bier en shoarma laat en de rest van de week gezond doet, komt het goed.[
Had ze niet stiekem van je dbol gesnoept?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Was een keer in Londen met mijn ex en om de een of andere reden tripte haar body hem compleet op de overdosis aan creatine in mijn shake. (30 gram ofzo, zou een paar dagen niet thuiskomen en had niet de B&F pillenboxbij me)
Kwam pas later tot de conclusie dat het wellicht de creatine geweest kon zijn. Maar toen had ik haar al erg veel water laten drinken omdat dat klachten meestal verhelpt.Vingers en gezicht compleet bloated en winkelen tussen alle spiegels was ineens niet leuk meer.
Not even once.
Ja smerig, maar ze is wel grappig. Heb toen altijd dat ene programma gekeken van haar en Britt. Moest altijd wel lachen om haar opmerkingen en gedrag.quote:
Dbol stacken met winstrol voor de ultieme mass oral kuur.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Had ze niet stiekem van je dbol gesnoept?
ik vind haar irritant veel te bijdehand ook britt is gwn zichzelf lekker ongecompliseerdquote:Op woensdag 24 april 2013 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja smerig, maar ze is wel grappig. Heb toen altijd dat ene programma gekeken van haar en Britt. Moest altijd wel lachen om haar opmerkingen en gedrag.
Maar Britt lijkt op Peter R. de Vries.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind haar irritant veel te bijdehand ook britt is gwn zichzelf lekker ongecompliseerd
Hoe is ze in het echt?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef fathank het volgende:
Ymke woont hier in de straat geen gein. 026 vriend.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
The horror.Chicks van boven de 60 kg krijg ik jeuk van en daarvan begin ik meteen met haarballen ophoesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |