Dit kan het toch niet zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
Laten we eerlijk zijn...
In deze sector wordt nu eenmaal veel onzin verspreid.
Flauwe grappen zijn daarom niet behulpzaam, want het is al onduidelijk genoeg.
Hopelijk heeft TS wat aan de echte tips.
Ook kan hij meer op internet zoeken, kijk bijvoorbeeld Hedgehog Twins videos.
Met echt doorzettingsvermogen ben je in 6 maanden al heel goed op weg.
Ongezond eten moet je ook achterwege laten, is vaak ook overbodig.
Sterk zijn en doorzetten brengt je het verst bij fitness!
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
The horror.Chicks van boven de 60 kg krijg ik jeuk van en daarvan begin ik meteen met haarballen ophoesten.
Ik heb inmiddels 3 kussenslopen kunnen vullen met haarballen, ligt lekker zacht. Quality sleep = quality gains.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]. Oke ik weet hoe het zit bro. Oke oke oke. Voortaan zeik je maar tegen iemand anders aan in de douche.
Je kan ook je hoofd op een lekker Zaht lichaam van 90 kg leggenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 3 kussenslopen kunnen vullen met haarballen, ligt lekker zacht. Quality sleep = quality gains.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:33 schreef danny081 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik et allemaal maar eng en daarom maar 1 keer gedaan. Weet niet eens hoe het heette. Ik deed het voornamelijk omdat ik na al die tijd nog steeds geen blokjes had op mijn buik. Werkte wel goed kan ik je vertellen.
En stats hield ik niet eens bij. Ik wilde gewoon gespierd worden. Denk dat toen ik stopte het net tijd ging worden om het bij te gaan houden. Ik was geen 2 bij 2. Ben wel klein dus ging wel snel.
#yoloquote:Op woensdag 24 april 2013 12:50 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gelijk als je narcistisch bent als ik zeg dat de enige reden om het voor jezelf te doen is: je afrukken in de spiegel.en het waren spuiten. Had alle natuurlijke suplementen al geprobeerd, creatine pillen enz. Niks hielp. Na twee weken in de kuur had ik al blokjes en was ik een stuk droger. Ik herrinner me dat ik de injectie moest vullen uit twee glazen potjes, een grote en een kleine
die moest hierquote:Op woensdag 24 april 2013 12:41 schreef kaasplankje het volgende:
en als ik blondje moet kiezen dan liever Britt dan Barbie die veel lkkerder
quote:Vooral dit inderdaad. Door de week goed aan je schema houden, maar honger je zelf niet uit. In het weekend kan je je opzich wel laten gaan. Weet niet of je uit gaat, ik deed dat wel namelijk. Maar als je het bij al het bier en shoarma laat en de rest van de week gezond doet, komt het goed.[
Had ze niet stiekem van je dbol gesnoept?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Was een keer in Londen met mijn ex en om de een of andere reden tripte haar body hem compleet op de overdosis aan creatine in mijn shake. (30 gram ofzo, zou een paar dagen niet thuiskomen en had niet de B&F pillenboxbij me)
Kwam pas later tot de conclusie dat het wellicht de creatine geweest kon zijn. Maar toen had ik haar al erg veel water laten drinken omdat dat klachten meestal verhelpt.Vingers en gezicht compleet bloated en winkelen tussen alle spiegels was ineens niet leuk meer.
Not even once.
Ja smerig, maar ze is wel grappig. Heb toen altijd dat ene programma gekeken van haar en Britt. Moest altijd wel lachen om haar opmerkingen en gedrag.quote:
Dbol stacken met winstrol voor de ultieme mass oral kuur.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Had ze niet stiekem van je dbol gesnoept?
ik vind haar irritant veel te bijdehand ook britt is gwn zichzelf lekker ongecompliseerdquote:Op woensdag 24 april 2013 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja smerig, maar ze is wel grappig. Heb toen altijd dat ene programma gekeken van haar en Britt. Moest altijd wel lachen om haar opmerkingen en gedrag.
Maar Britt lijkt op Peter R. de Vries.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind haar irritant veel te bijdehand ook britt is gwn zichzelf lekker ongecompliseerd
Hoe is ze in het echt?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef fathank het volgende:
Ymke woont hier in de straat geen gein. 026 vriend.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
The horror.Chicks van boven de 60 kg krijg ik jeuk van en daarvan begin ik meteen met haarballen ophoesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |