ja man dan worde ze klets nat hmmmmmmmquote:Op woensdag 24 april 2013 11:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die shit moet je sowieso bij chicks onder de douche doen.
Kun je ook laten doen, vinden ze best leuk. (srs) Pis ook altijd over ze heen. Schept een band.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar behoor je andere dingen te doen, jongeman. Je pielemuis wassen bijvoorbeeld.
Jouw interesses bekoren me wel, Ronnie.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er zijn ook filmpjes dat je het chicks ziet doen, vaak met iets charmants aan hun tepels
weheh zijn ze alquote:Op woensdag 24 april 2013 11:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja man dan worde ze klets nat hmmmmmmm
Mmh lekker ja vooral die gele aftersexpis mhhquote:Op woensdag 24 april 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je ook laten doen, vinden ze best leuk. (srs) Pis ook altijd over ze heen. Schept een band.
Hoe doe jij dat?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je ook laten doen, vinden ze best leuk. (srs) Pis ook altijd over ze heen. Schept een band.
[..]
Mijn urine is zelden geelkleurig, srs. 4+ liter kraanwater per dag, remember.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmh lekker ja vooral die gele aftersexpis mhh
Verschilt, soms gewoon over haar been/voeten , maar je kan haar ook gewoon tegen de muur duwen en van achteren over haar ass wateren, terwijl je een beetje met je hand in haar haar woelt.quote:
Smeer je haar ook in met je poep brah?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn urine is zelden geelkleurig, srs. 4+ liter kraanwater per dag, remember.
[..]
Verschilt, soms gewoon over haar been/voeten , maar je kan haar ook gewoon tegen de muur duwen en van achteren over haar ass wateren, terwijl je een beetje met je hand in haar haar woelt.
En dan is er ook nog een leuk spelletje dat ik jou zeker niet wil onthouden. Zeg "hey, houd eens vast" en vervolgens laat je haar je cobra vasthouden.Zo aan het einde, weet je wel. En dan gooi je de rioolsluizen open en blaast het helemaal op daar.
Vinden ze fascinerend en het leukste is wanneer ze loslaat en alles over haar ranke lijfje heen sprinkelt.
Denk gewoon dat je onrein bent, multicultiboy van me.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ik drink ook kaolo veel water maar na de sex is het altijd gelig.
Heb ik nu aids ofzo??
No man, groce. Maar een beetje splashen vinden ze altijd wel leuk.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Smeer je haar ook in met je poep brah?
Was een keer in Londen met mijn ex en om de een of andere reden tripte haar body hem compleet op de overdosis aan creatine in mijn shake. (30 gram ofzo, zou een paar dagen niet thuiskomen en had niet de B&F pillenboxquote:
Is dit een cutdag?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn eetschema voor vandaag:
O: 500ml halfvolle melk met 50gr havermout
B: Naar de auto lopen
L: 400ml halfvolle melk met scoop whey, 50 gram pinda's
B: Naar de auto lopen
D: 400 gram zalmfilet, 400 gram steak, 200 gram garnalen, 400 gram spare ribs.
T: 2 bolletjes schepijs, twee slices pizza pepperoni, stuk cheesecake, fruitsalade.
Mag ik dit een cheat day noemen?
Chef: je hebt een verkeerde afslag genomen op Faecesbook en bent nu in een dubieuze kelder beland...quote:Op woensdag 24 april 2013 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie dit net voorbij komen op Facebook met als tekst erbij "Behind the scenes - met ... .."
[ afbeelding ]
Wat is deze?
Ben aan het cutten ja, maar heb wel zin om ff goed te eten. Je moet ook wel genieten toch? Nee maar srs, gewoon ff goed eten een keertje, morgen gewoon weer verder met cut.quote:
Voor mannen? Of wat bedoel je.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:14 schreef seto het volgende:
mss kan je beter in LIF posten met die vrouwen die 'ergens tussen de 75 en 80' wel een mooi streefgewicht vinden
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:14 schreef seto het volgende:
mss kan je beter in LIF posten met die vrouwen die 'ergens tussen de 75 en 80' wel een mooi streefgewicht vinden
Ah zo, ja moet ik eigenlijk even doen. Met een kort berichtje erbij als " ik ben ook bezig met afvallen, hier is mijn schema van vandaag".quote:
bluf dat je het doetquote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah zo, ja moet ik eigenlijk even doen. Met een kort berichtje erbij als " ik ben ook bezig met afvallen, hier is mijn schema van vandaag".
Broeder, ik drink die groene thee ben rein as fuck.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denk gewoon dat je onrein bent, multicultiboy van me.
Sowieso over het vrouwtje heen blazen die duivelstralen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder, ik drink die groene thee ben rein as fuck.
Ik heb wel meerdere aftersex pis struggles. Denk bijvoorbeeld aan die twee horrorstralen die allebei compleet de andere kant op gaanDaarom altijd onder de douche.
-off-quote:week 1: 5000 mg mono ethyl
week 2: 10000 mg mono ethyl
week 3: 15000 mg mono ethyl
week 4: 25000 mg mono ethyl
week 5: 35000 mg mono ethyl
week 6: 70000 mg mono ethyl
week 7: 120000 mg mono ethyl
week 8: 120000 mg mono ethyl
week 9: 3200 mg mono ethyl
week 10: 3200 mg mono ethyl
week 11: 640000 mg mono + 1200 mg helaes prop (pct)
week 12: 120000 mg mono + 1200 mg helaes prop (pct)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |