Germany 8-1 Spain: A changing of the guard?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef CarbonC het volgende:
Overigens: prima land, Duitsland. Maar waarom is dit topic verduitst? Heeft een Duiter een belangrijke PL wedstrijd gewonnen of zo?
Dit ja. Wel goed voor de gains.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef robuust89 het volgende:
Panzer blijf ik een rare kerel vinden. Alsof die puberhormoontjes nog steeds door je lichaam gieren. Laatbloeier?
Gaat over voetbal joh, niks voor jou!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef CarbonC het volgende:
Overigens: prima land, Duitsland. Maar waarom is dit topic verduitst? Heeft een Duiter een belangrijke PL wedstrijd gewonnen of zo?
Welke debiel heeft bedacht dat een gym topic ook door dat voetbalschimmel vervuild moet worden?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gaat over voetbal joh, niks voor jou!
Chill chill, voetbal is de belangrijkste bijzaak ter wereld.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke debiel heeft bedacht dat een gym topic ook door dat voetbalschimmel vervuild moet worden?![]()
Vandaar dat het de afgelopen dagen 's avonds zo rustig was in de gym.
(en dat is dan ook wel het enige voordeel van voetbal).
Van al dat geld waarmee die voetbalclubs gesubsidieerd worden zou je in elke stad de meest ultieme sportscholen neer kunnen zetten.
Vanwege de mishandelingen, criminaliteit, vernielingen etc. die er mee gepaard gaan?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Chill chill, voetbal is de belangrijkste bijzaak ter wereld.
Je wil niet weten hoe erg ik een grafhekel heb aan wielrennersquote:Op donderdag 25 april 2013 13:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Laten we het over wielrennen gaan hebben... Als je nu helemaal geen motoriek hebt kun je altijd nog wielrennen.
kweet het niet vriend maar vroeg de pakketbezorger of je aan de anabolen zat? dan weet je dat je progressie boekt vriendquote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
Extreme spierpomps, keiharde droge massa, postbodes die met twee blauwe ogen de straat uitrollen. Kan ik ervan uitgaan dat ik legit creatine heb ontvangen?
Ik zou voor keurtj.eu gaan.. veel leukerquote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kweet het niet vriend maar vroeg de pakketbezorger of je aan de anabolen zat? dan weet je dat je progressie boekt vriend
Trouwens is Kuurtje.eu een trollsite of worden er daar daadwerkelijk anabolen verhandelt? Kan me het niet voorstellen eigenlijk met zo'n naam.![]()
Is gewoon serieus.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kweet het niet vriend maar vroeg de pakketbezorger of je aan de anabolen zat? dan weet je dat je progressie boekt vriend
Trouwens is Kuurtje.eu een trollsite of worden er daar daadwerkelijk anabolen verhandelt? Kan me het niet voorstellen eigenlijk met zo'n naam.![]()
Zeta zegt dat die dood is gegaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het met die ene YouTube gast, weet je dat toevallig? Wat was de link?
Subvraag: hoe zou het met EdwinNL zijn?
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeta zegt dat die dood is gegaan.
Nee, kinkhoest, toch? Ondanks dat we daar allemaal als kind voor gevaccineerd zijn. Of misschien ook nog een blessure.quote:En Edwin had een blessure of zo waardoor die nog niet begonnen was, zoiets.
Was een artikel in de krant van, maar volgens mij was dat 'm niet. Moet je Zeta even seinen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]pics
[..]
Nee, kinkhoest, toch? Ondanks dat we daar allemaal als kind voor gevaccineerd zijn. Of misschien ook nog een blessure.
je kan daar foreal shit kopenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Fuck erin getrapt. Geld foetsie zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef Ethanolic het volgende:
haha GEINTJE NATUURLIJK DIE ZIJN ER HELEMAAL NIET IN TABS
Klopt. 16meter deed ook mee.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
als je in damsco woont gaan wy tog by elkaar zette
Niet zelf prikkenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
als je in damsco woont gaan wy tog by elkaar zette
Misschien iets voor Sap maar ik hoef zo'n dik wijf nietquote:
quote:
Speciaal voor julliequote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien iets voor Sap maar ik hoef zo'n dik wijf niet
Lekker hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
beetje te chubby nog voor mijn smaakquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is nog te chubby voor hem.
[ afbeelding ]
lol dan val je bij heel veel mannen afquote:Op donderdag 25 april 2013 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
i wish
volgend jaar zie ik er so uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |